Diskuze
Němci vyrábějí zelené letecké palivo, k ekologickému létání však nepovede
Děkujeme za pochopení.
D42a98n25a 34T98e86n46z94l74e87r
Na 1 kW energie paliva se spotřebují 3 kW energie. Problém dnešní doby je, že všichni naslouchají nevzdělanému děcku ze Švédska a podobně nevzdělaným aktivistům - a nikdo nenaslouchá zdravému rozumu.
K38a65r63e79l 35T19r68e56j46b20a36l
Ideální ekologické opatření, pokud to bude jako s bio složkou. Zalepené motory, občas nějaké letadlo spadne. Většina letadel zůstane stát na zemi a ekologický záměr vyšel jedna radost, ne?
J31a64n 90K24r38p17e19c
tsk jasne, v malem meritku - a hlavne kdyz se neptate na cenu - to fungovat muze. ale pak taky muzete zjistit, ze abyste mohli zasobovat celou EU takovym kerosinem, budete potrebovat nasobek veskere el. energie kterou EU vyrobi dohromady.
tohle uz vam obcas se kroutici vetrniky a obcas svitici slunce nezajisti.
T85o56m52á87š 77Z16e46m56á48n91e96k
Jediné, co způsobila tahle banda ekologických diletantů, je další světová krize.
J40i12ř38í 45B89e63r92g92e93r
Létání nemůže být ekologické z principu. A také 99,9 % letů je zbytečných.
E24m69i74l 86N20o51v53á20k
Podle jakého kritéria se rozhoduje, který let je zbytečný a který není?
J43a34n 19L69u79k37á18š
1 tuna za den je spis PR nez realna pouzitelnost.
Napr. Airbus A340-600 ma kapacitu nadrze okolo 167 tun; to aby po kazdem letu dele nez 5 mesicu cekal, nez fabrika vyrobi dost paliva na dalsi.
M27i44c50h86a57l 42H77u70š76á58k
Je to samozřejmě jen testovací provoz - ověřit, že se to dá z dostupných komponentů poskládat + dá se odhadnout jak moc se to nevyplatí ve velkém.
P93a26v81e64l 76M36a61r36t23i24n81e36k
Jasne, seberte těm fanatikům jakékoliv prostředky pohybu, oblečení a komunikace. To všechno jsou ty fuj, fuj. Hlavně v zimě nedýchat, pára od úst otepluje ovzduší. Na závěr si doplňte jakékoliv neslušné slovo.
M60i73c29h27a54l 23H15u45š61á45k
Co se automobilů týče, tak nechápu, proč nikdo netlačí CNG hybrid:
- kolem komína na akumulátor
- u pumpy hned natlakovaný CNG
- emise CO2 jen na dluhé trasy a jen 60% emisí co z nafty (v CNG je více vodíku a více energie)
- zásoby NG větší než ropy
- syntetická výroba NG postupem z článku nebo z odpadu jednodušší než kerosinu (metan zvládneme i prdět)
atd ....
J98a97n 38L14u42k55á34š
CNG potrebuje pomerne velkou nadrz a hybrid potrebje pomerne velkou baterii, oboji byva problem do auta vtesnat, aby zaroven zustal pouzitelny kufr.
Za srážku vlaků únava nemohla, ukázalo šetření. Strojvůdce si chybu uvědomil
Strojvedoucí havarovaného rychlíku RegioJet, v kterém minulý týden zemřeli v Pardubicích čtyři...
Egypt sužují úmorná vedra. Pouštní země ukazuje, co čeká brzy i ostatní
Ještě před několika desítkami let bylo v Egyptě v dubnu příjemné klima, lehce přes dvacet stupňů....
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Číňané naletěli ruským podvodníkům. Zaplacené tisíce tun mědi nikdy neviděli
Obří čínský státní obchodník s komoditami vyšetřuje ztrátu, kterou mu způsobili ruští podvodníci....
Místo investování práci jen předstírali. Banka zaměstnance načapala a vyhodila
Americká banka Wells Fargo propustila část svých zaměstnanců, protože zjistila, že svou práci jen...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Německo jako vetešnictví. Země je na cestě k rozvojové zemi, varuje šéf burzy
Současnou německou hospodářskou politiku ostře zkritizoval šéf tamější burzy Theodor Weimer....
Zmrzlina se slaninou. McDonald’s dává vale umělé inteligenci, příliš chybovala
Americký řetězec restaurací rychlého občerstvení McDonald’s kvůli případům často absurdních omylů...
Zdravotnictví je neefektivní, musíme si říct, co od něj chceme, říká podnikatel roku
Premium Na celosvětovém finále soutěže EY Podnikatel roku, které se konalo zkraje června v Monaku, Česko...
Stroj není možné napálit, říká slovenský expert k zálohomatům
Zálohový systém na petky a plechovky, který v Česku připravuje ministerstvo životního prostředí,...
Nvidia je nejhodnotnější firmou světa. Táhnou ji čipy a nadšení z AI
Výrobce čipů Nvidia se stal nejhodnotnější firmou na světě. Jeho tržní hodnota se vyšplhala na...