- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na 1 kW energie paliva se spotřebují 3 kW energie. Problém dnešní doby je, že všichni naslouchají nevzdělanému děcku ze Švédska a podobně nevzdělaným aktivistům - a nikdo nenaslouchá zdravému rozumu.
Ideální ekologické opatření, pokud to bude jako s bio složkou. Zalepené motory, občas nějaké letadlo spadne. Většina letadel zůstane stát na zemi a ekologický záměr vyšel jedna radost, ne?
tsk jasne, v malem meritku - a hlavne kdyz se neptate na cenu - to fungovat muze. ale pak taky muzete zjistit, ze abyste mohli zasobovat celou EU takovym kerosinem, budete potrebovat nasobek veskere el. energie kterou EU vyrobi dohromady.
tohle uz vam obcas se kroutici vetrniky a obcas svitici slunce nezajisti.
Jediné, co způsobila tahle banda ekologických diletantů, je další světová krize.
Létání nemůže být ekologické z principu. A také 99,9 % letů je zbytečných.
Podle jakého kritéria se rozhoduje, který let je zbytečný a který není?
1 tuna za den je spis PR nez realna pouzitelnost.
Napr. Airbus A340-600 ma kapacitu nadrze okolo 167 tun; to aby po kazdem letu dele nez 5 mesicu cekal, nez fabrika vyrobi dost paliva na dalsi.
Je to samozřejmě jen testovací provoz - ověřit, že se to dá z dostupných komponentů poskládat + dá se odhadnout jak moc se to nevyplatí ve velkém.
Jasne, seberte těm fanatikům jakékoliv prostředky pohybu, oblečení a komunikace. To všechno jsou ty fuj, fuj. Hlavně v zimě nedýchat, pára od úst otepluje ovzduší. Na závěr si doplňte jakékoliv neslušné slovo.
Co se automobilů týče, tak nechápu, proč nikdo netlačí CNG hybrid:
- kolem komína na akumulátor
- u pumpy hned natlakovaný CNG
- emise CO2 jen na dluhé trasy a jen 60% emisí co z nafty (v CNG je více vodíku a více energie)
- zásoby NG větší než ropy
- syntetická výroba NG postupem z článku nebo z odpadu jednodušší než kerosinu (metan zvládneme i prdět)
atd ....
CNG potrebuje pomerne velkou nadrz a hybrid potrebje pomerne velkou baterii, oboji byva problem do auta vtesnat, aby zaroven zustal pouzitelny kufr.