Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kamiony v pátek zákaz nečeká, připlatí si na mýtném

Namísto celoročního pátečního zákazu jízdy o polovinu dražší mýtné. Tuto novinku chystá pro kamionové dopravce od února příštího roku ministerstvo dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

moim

5. 11. 2009 12:41
Ať nám ničí dál ty naše....

....předražený dálnice a silnice, ať bloudí po městech apod. Kamiony jedině na železnici, máme nejhustší síť železnice v Evropě, každý druhý nádraží je nákladní nebo má rampu na vykládku či nakládku zboží!

Silnice se nebudou tolik ničit, nebudou tak zasekaný, o trochu méně nehod a více pracovních příležitostí...

Určitě se najdou oponenti, jasně, bude to možná dražší pro dopravce, trošičku složitější, ale miliardy kterou jdou zbytečně do silnic a dálnic by mohli njít třeba na zdravotnictví...

Ve Švýcarech už tuším něco podobného funguje. Jasně, že ne všechen náklad muže stát delší dobu ve vlaku, ale určitě ho není většina.

Howgh

0 0
možnosti
PD

pisatel69

5. 11. 2009 12:53
Re: Ať nám ničí dál ty naše....

Ve švýcarsku to funguje, protože neni jiná možnost jak se dostat přes průsmyky, kam mimochodem mnohdy nesmí ani auta s karavanem...

Problém železnice je, že neumí jezdit na čas. Neni to tak pružná doprava jako kamionová.

Ta železniční síť vznikla kdy prosím pěkně? Byla vytížená hlavně při plánovaném hospodářství, což jsme naštěstí už opustili.

0 0
možnosti
PH

PooHoo

5. 11. 2009 10:59
zvýšení poplatků je směšně nízké

jsem řidič osobního auta, který dálnici pravidelně používá. jednak si myslím, že dálnice jsou stavěné spíše pro osobní než pro nákladní dopravu. Také se domnívám, že takové směšné zvýšení poplatků je dobrý výsledek práce kamion loby. Zvýšení poplatků by mělo být takové, aby dopravci museli zvažovat, zda je výhodnější přepravovat zboží po silnici či po železnici. Na tu myslím patří nákladní doprava obecně. To že to u nás nefunguje je věc jiné dizkuze.  ;-O 

0 0
možnosti
MU

Mak1

5. 11. 2009 8:10
No jó - je málo mrtvých

a tak ˇje potřeba jejich počet zvýšitRv;-€

0 0
možnosti
PE

Pasterrr

5. 11. 2009 5:49
Jsem proto

aby náklaďáky mohli jezdit stejně u nás jako v německu, nejčilejší obchodní ruch má ČR stejně s německem, tak by asi bylo dobré mít stejná omezení jako Němci. Mimo to je Německo sladěno s velkou částí Evropy. Proč zase budeme vymýšlet režim odlišný?

Jnak dopravcům přeji pevné nervy, platit vysoké ceny dálničních známek, odvádět silniční daň a být nejvíce omezován, to je normální Česko.

Řidičům osobáků přeji klid a pokud budou stížnosti, tak doporučuji směřovat k veřejné správě, která nám tu naší dálniční a silniční síť spravuje a rozšiřuje.

0 0
možnosti
R

rik_killer

5. 11. 2009 7:43
Re: Jsem proto

Tak pravil kamionak. Tahnete k sipku, naparil bych vam desetinasobek v patek a o vikendu. Jezdim hodne a pokazde, kdyz je na ceste problem je to kvuli kamionum. Nemluve o agresivite, zamernemu najizdeni, nedavani prednosti, nahlemu vyboceni do leveho pruhu atd. Nekdy to zajde i tak daleko, ze je nutne nahlasit policii, jako posledni pripad, kdy kamion najel zamerne do narazniku pred nim jedouciho auta, protoze se mu nelibilo, ze jej predjel.

0 0
možnosti
DD

Dominica

4. 11. 2009 23:41
Vlk se nacpal

a koza zůstala celá. Tak nebudoui jezdit po dálnici, ale po okreskách, tam to mají zadáčo. A na úzkých cestách, za chvíli vytlučených, budeme koukat, jak nás kamiony buď nenechají předjet (pokud to vůbec na úzké silnici bude možné) nebo nás budou honit, protože ONI jsou páni silnic. A budeme pokorně jezdit do servisů nechávat si opravovat minimálně tlumiče...

0 0
možnosti
TKNN

Ten komu nic nevoní

4. 11. 2009 23:37
sjednotit se

Co se domluvit a jít, místo nadávání v diskuzi, ty sajrajty zmlátit a vyházet oknem?

Když tam přijde 500 chlapů, tak nezůstane kámen na kameni. Přece nemůžou dělat co chtějí, vždyť tohle dál nejde...  [>-]

0 0
možnosti
M

medikovec

4. 11. 2009 22:56
Viděl jsem jen jeden kamion,

zbytek - AVIATICI !!!!Rv!!X?

0 0
možnosti
N

nicknamed

4. 11. 2009 22:07
ANKETA

Proc neni v ankete mozne odpovedet NE ??????

0 0
možnosti
JL

nakej_nick

4. 11. 2009 22:18
Re: ANKETA

protože občan, jenž je proti zdražení i zákazu, protože to nechce nakonec zaplatit, není sluníčkový a zelený, ale naopak ošklivý a fuj, a místo účasti v anketě by si zasloužil za trest jet 4x tam a zpátky po celé D1 pouze v pravém pruhu a na letních pneumatikách

0 0
možnosti
00

0100

4. 11. 2009 21:01
Nechal bych to pouze na zákazu předjíždění nákladních

automobilů mezi sebou. Jejich řidiči způsobují nejvíce havarií. Zvýšené mýtné nic neřeší. Budou právě tyhle zatížené dny jezdit po okreskách a jiných silnicích, kde přibyde jen více nehod a zbrzdí více provoz. To bych nedělal. :-/

0 0
možnosti
C

cejkis

4. 11. 2009 20:28
Konečně zdravý rozum

Je vidět, že když do toho nepindají termiti, tak to jde.

Bursíky navrhovaná doba od 15do 18 byla totálním nesmyslem neboť do vejvětší špičky v 18h vyrazí 3h stojící kamiony. Konečně normální návrh 15-21h.

Druhá věc je zákaz. Pokud objednatel přepravy nesloží náklad včas, tak řidič je odsouzen k stání několik hodin. Takto si může spedice dát do podmínek, že pokud nebude složen náklad včas, bude objednatel platit více.

Ve výsledku je tak celý řetězec tj. objednatel i přepravce motivován k vyhýbání se této době s tím, že když už není jiného řešení, může jet.

Celý problém se tak dostává do roviny cenového rozhodnutí o výši poplatků, kde toto rozhodnutí je možné operativně dle výsledků měnit. Je to konečně rozumné řešení. Dost bylo politických nesmyslů!

0 0
možnosti
VM

vvvv

5. 11. 2009 6:19
Re: Konečně zdravý rozum

Jo, taky to tak vidím, akorát bych to páteční mýtné zdražil ještě o trochu víc, ale to je kosmetická úprava.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Blackout? Máme na to podpůrné služby, vysvětluje šéf přenosové soustavy

29. dubna 2024

Premium „Blackout se sice nedá úplně vyloučit, ale pravděpodobnost, že k němu může dojít, je velice nízká,“...

Není práce, chybějí turisté. Na válku ekonomicky doplácí Izrael i Palestinci

29. dubna 2024

Důsledky více než šestiměsíční války na izraelskou a palestinskou ekonomiku jsou nedozírné. V Gaze...

Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky

28. dubna 2024

Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...

V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí

28. dubna 2024  17:07

Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!