Diskuze
Kamiony v pátek zákaz nečeká, připlatí si na mýtném
Děkujeme za pochopení.
moim
Ať nám ničí dál ty naše....
....předražený dálnice a silnice, ať bloudí po městech apod. Kamiony jedině na železnici, máme nejhustší síť železnice v Evropě, každý druhý nádraží je nákladní nebo má rampu na vykládku či nakládku zboží!
Silnice se nebudou tolik ničit, nebudou tak zasekaný, o trochu méně nehod a více pracovních příležitostí...
Určitě se najdou oponenti, jasně, bude to možná dražší pro dopravce, trošičku složitější, ale miliardy kterou jdou zbytečně do silnic a dálnic by mohli njít třeba na zdravotnictví...
Ve Švýcarech už tuším něco podobného funguje. Jasně, že ne všechen náklad muže stát delší dobu ve vlaku, ale určitě ho není většina.
Howgh
pisatel69
Re: Ať nám ničí dál ty naše....
Ve švýcarsku to funguje, protože neni jiná možnost jak se dostat přes průsmyky, kam mimochodem mnohdy nesmí ani auta s karavanem...
Problém železnice je, že neumí jezdit na čas. Neni to tak pružná doprava jako kamionová.
Ta železniční síť vznikla kdy prosím pěkně? Byla vytížená hlavně při plánovaném hospodářství, což jsme naštěstí už opustili.
PooHoo
zvýšení poplatků je směšně nízké
jsem řidič osobního auta, který dálnici pravidelně používá. jednak si myslím, že dálnice jsou stavěné spíše pro osobní než pro nákladní dopravu. Také se domnívám, že takové směšné zvýšení poplatků je dobrý výsledek práce kamion loby. Zvýšení poplatků by mělo být takové, aby dopravci museli zvažovat, zda je výhodnější přepravovat zboží po silnici či po železnici. Na tu myslím patří nákladní doprava obecně. To že to u nás nefunguje je věc jiné dizkuze.
Pasterrr
Jsem proto
aby náklaďáky mohli jezdit stejně u nás jako v německu, nejčilejší obchodní ruch má ČR stejně s německem, tak by asi bylo dobré mít stejná omezení jako Němci. Mimo to je Německo sladěno s velkou částí Evropy. Proč zase budeme vymýšlet režim odlišný?
Jnak dopravcům přeji pevné nervy, platit vysoké ceny dálničních známek, odvádět silniční daň a být nejvíce omezován, to je normální Česko.
Řidičům osobáků přeji klid a pokud budou stížnosti, tak doporučuji směřovat k veřejné správě, která nám tu naší dálniční a silniční síť spravuje a rozšiřuje.
rik_killer
Re: Jsem proto
Tak pravil kamionak. Tahnete k sipku, naparil bych vam desetinasobek v patek a o vikendu. Jezdim hodne a pokazde, kdyz je na ceste problem je to kvuli kamionum. Nemluve o agresivite, zamernemu najizdeni, nedavani prednosti, nahlemu vyboceni do leveho pruhu atd. Nekdy to zajde i tak daleko, ze je nutne nahlasit policii, jako posledni pripad, kdy kamion najel zamerne do narazniku pred nim jedouciho auta, protoze se mu nelibilo, ze jej predjel.
Dominica
Vlk se nacpal
a koza zůstala celá. Tak nebudoui jezdit po dálnici, ale po okreskách, tam to mají zadáčo. A na úzkých cestách, za chvíli vytlučených, budeme koukat, jak nás kamiony buď nenechají předjet (pokud to vůbec na úzké silnici bude možné) nebo nás budou honit, protože ONI jsou páni silnic. A budeme pokorně jezdit do servisů nechávat si opravovat minimálně tlumiče...
Ten komu nic nevoní
sjednotit se
Co se domluvit a jít, místo nadávání v diskuzi, ty sajrajty zmlátit a vyházet oknem?
Když tam přijde 500 chlapů, tak nezůstane kámen na kameni. Přece nemůžou dělat co chtějí, vždyť tohle dál nejde...
nakej_nick
Re: ANKETA
protože občan, jenž je proti zdražení i zákazu, protože to nechce nakonec zaplatit, není sluníčkový a zelený, ale naopak ošklivý a fuj, a místo účasti v anketě by si zasloužil za trest jet 4x tam a zpátky po celé D1 pouze v pravém pruhu a na letních pneumatikách
0100
Nechal bych to pouze na zákazu předjíždění nákladních
automobilů mezi sebou. Jejich řidiči způsobují nejvíce havarií. Zvýšené mýtné nic neřeší. Budou právě tyhle zatížené dny jezdit po okreskách a jiných silnicích, kde přibyde jen více nehod a zbrzdí více provoz. To bych nedělal.
cejkis
Konečně zdravý rozum
Je vidět, že když do toho nepindají termiti, tak to jde.
Bursíky navrhovaná doba od 15do 18 byla totálním nesmyslem neboť do vejvětší špičky v 18h vyrazí 3h stojící kamiony. Konečně normální návrh 15-21h.
Druhá věc je zákaz. Pokud objednatel přepravy nesloží náklad včas, tak řidič je odsouzen k stání několik hodin. Takto si může spedice dát do podmínek, že pokud nebude složen náklad včas, bude objednatel platit více.
Ve výsledku je tak celý řetězec tj. objednatel i přepravce motivován k vyhýbání se této době s tím, že když už není jiného řešení, může jet.
Celý problém se tak dostává do roviny cenového rozhodnutí o výši poplatků, kde toto rozhodnutí je možné operativně dle výsledků měnit. Je to konečně rozumné řešení. Dost bylo politických nesmyslů
vvvv
Re: Konečně zdravý rozum
Jo, taky to tak vidím, akorát bych to páteční mýtné zdražil ještě o trochu víc, ale to je kosmetická úprava.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Blackout? Máme na to podpůrné služby, vysvětluje šéf přenosové soustavy
Premium „Blackout se sice nedá úplně vyloučit, ale pravděpodobnost, že k němu může dojít, je velice nízká,“...
Není práce, chybějí turisté. Na válku ekonomicky doplácí Izrael i Palestinci
Důsledky více než šestiměsíční války na izraelskou a palestinskou ekonomiku jsou nedozírné. V Gaze...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...