- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
prvni z odstavenych A380 Qantasu prosel mechanickou a elektronickou re- juvenaci, byl dopraven vcera do Sydney, kde bude zaletavan, pouzit na obnovu provozni kvalifikace posadek v priprave na zavedeni do letoveho radu nekdy v prvnich mesicich 2022.
A co chtějí za 20 let dělat s tím nábytkem? Tohle je jen odsouvání problémů na jindy.
Tak o rezivění desítek kusů A380 v poušti bych se vážně nebál. Je to tak unikátní letadlo, že po každé vyřazené A380 skočí jakékoliv letecké muzeum napříč zeměkoulí.
Takhle jich vyřadí celkem 5, stáří mezi 12 a 15 roky, všechny mají nalétáno mezi 46 000 a 50 000 hodinami. Všechny od loňského roku stojí a už se neuvažuje, že by mohly vzlétnout, proto je vyřadí. V dalším roce totiž očekávají dodávku 12 nových kusů. Vše z netu.
Vždyť je to prakticky nové letadlo. Létají i mnohem starší stoje a toto je vynikajicí stroj. Když není využití pro cestující, určitě by se dal využít jako přepravní letoun pro zásilkové služby na dlouhé vzdálenosti. Smutné že tato vyjimečná letadla tak brzo skončí ve šrotu. Zvláště když s nimi nejsou žádné technické problémy.
A380 je bez obrovských úprav na cargo úplně na houby. To je lepší sáhnout po olítané 777 nebo si rovnou pořídit novou jak F.
Tak to je vyslouzily docela brzy. Mozna se jednalo o zavazny problem v nosne konstrukci ledadla (trhliny), ze se nevyplatilo predelavat to na cargo verzi a do Afriky se to taky prodat nedalo.
Tohle letadlo se na Cargo nehodí. To je právě ten problém s nimi.
14 let provozu se mi opravdu zdá málo. Zase někdo maximalizoval své sny do nereálných čísel. Ono také dostat 600 lidí ve stejný moment na stejnou trasu
Lidi naborduji velmi rychle, v tom problém není, jinak škoda ho....
Vyřazeno z provozu? Nějak brzo, ne...
ne.
Emirates obnovuji svoji flotilu pomerne brzy.