Diskuze
Vláda se Bruselu nezalekla. Dálnice za miliardy postaví i bez glejtu
Děkujeme za pochopení.
S58t47a43n44i27s84l32a20v 92J13i63r36á79k
EIA byly již schváleny před vstupem do EU to znamená že před více jak 12 lety. Jak je možné že stavby označené za klíčové již nebyly dávno postavené v době když se zpracovaly posudky..? Zda důvodem bylo, že se čekalo na "evropské" peníze tak se nemůžeme divit, že si EU klade požadavky, třeba i nesmyslné a byrokratické. POSTAVTE TO ZA ČESKÉ PENÍZE A PŘIDEJTE VELKÝ BILBOARD "POSTAVENO BEZ DOTACÍ". . Úměrně k tomu snížit české odvody do EU.
P81e92t35r 96S12u75c50h52a53n
Dobrý nápad.Co si vláda počne s napadáním různými ekoteroristy, ochránci všeho možného, aktivisty - ti všichni chtějí taky si vydělat na odstupném apod.?Stavět se zase nebude!
Š71t54e78f82a94n 70F25r87i36č78a
Zbytečně se ztrapňujete. Jestli víte o nějakém příkladu, kdy vláda vyplácela nějaké odstupné apod. ekoteroristům, ochráncům všeho možného, aktivistům, tak sem s ním.
P55e60t50r 70R59u74d63o67l69f
Běchovice nejsou budějovice, opravte si na obrázku !
P78e51t61r 93M34o80o87s
Jenom pár slov k problematice eurodotací. Jakýkoliv projekt, který aspiruje na získání dotací z fondů EU, musí být připraven, realizován a hlavně - nejdříve ZAPLACEN INVESTOREM V PLNÉ VÝŠI. Až ex post bývá část uznatelných nákladů ze strany EU proplacena (tedy, pokud Brusel neshledá v žádosti nějaké, byť třeba jen formální chyby). Nic horšího se nemůže stát, než že dotčené stavby budou plně hrazeny z vlastních zdrojů ČR - pokud se jedná o opravdu důležité stavby, které nesnesou další odklad, je to dle mého názoru plně na místě.
Pro horlivé zastánce eurodotací pár čísel: za poslední tři roky přiteklo do ČR v rámci eurodotací nějakých 150 GKč. Naše republika v rámci svého závazku zasílá každý rok do společné kasy EU 36 GKč. Což je za 3 roky nějakých 108 GKč, což je 72% (!) z celkové sumy, co přiteče nazpět. Udělat tohle jednotlivci jeho banka, vyletí jako čertík z krabičky a bude křičet cosi o lichvě a zlodějích. Ovšem jedná-li se o rozvojové projekty EU, jsou všichni zticha, protože na posvátné tele jménem EU se prostě nesahá.
P88e64t44r 89H61o94r14á76k
Jan Káňa ať přestane blábolit. Všechny ty stavby mají stále platnou starou EIA. Tak je postavme, i kdybychom je měli stavět za své.
J84i80ř28í 40K32o75c31u47r18e79k
Vidím to následovně: Různá sdružení to napadnou u soudu a skončí to až u toho Ústavního. Potrvá to cca 5 let. Mezitím ministerstvo dopravy vymyslí 15 nových dopravních značek a změní přednost na kruhových objezdech. Dálnice postavené nebudou (předběžné opatření soudu) a nová EIA taky ne. Aby se peníze z operačního fondu doprava proinvestovaly, "zadrátuje" se železnice z Nemotic do Koryčan.
T11o42m68á78š 89B45u94r70a
Postoj státu v této kauze reprezentovaný současnou vládou je arogantně vychytralý. Možná, že nakonec ty stavby budou provedeny, možná dokonce, že na ně Unie i přispěje, ale praktické a morální škody jako důsledek takového postupu budou směrem dovnitř státu katstrofální. Především v oblasti vymahatelnosti práva - mám zde na mysli zejména odstraňování tzv. "černých staveb" soukromníků: již dnes se po praktické stránce nic na poli této problematiky neděje. A takováto arogantní zvůle Eráru jenom černé stavebníky může utvrdit v tom, že ve zdejším Kocourkově si mohou postavit kdykoliv, kdekoliv a cokoliv, bez toho, že by jim spolu s pokutou hrozila povinnost svou černou stavbu na vlastní náklady odstranit.
Quod erat demonstrandum!
M20i28r76o18s82l46a84v 19Z52i62k56m71u44n64d
Mohl by někdo publikovat, jaký je rozdíl mezi starou EIA a novou EIA ... nestačilo by dodělat jen ten rozdíl ...
J55i11ř94í 96E12r65b38e20n
Za dvacet let se zmenilo dost podminek. A lidi taky.
M42a83r84e90k 13H43r25u12b37y
Jeste by stalo za to se pozajimat, PROC se s temi stavbami dodnes nic nedelo a jestli nahodou na RSD nemohli za tu dobu udelat vic nez jenom cekat jak to dopadne
M94i37c14h21a29l 41M71a89l64ý
Zákon se změnil relativně nedávno, staveb, které ho nesplňují, je hodně a spustit to celé znovu na všechny může stát klidně nízké stovky milionů, plus soutěže o dodavatele atd. atd. Proto se k tomu asi nikdo "neodhodlal"...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Blackout? Máme na to podpůrné služby, vysvětluje šéf přenosové soustavy
Premium „Blackout se sice nedá úplně vyloučit, ale pravděpodobnost, že k němu může dojít, je velice nízká,“...
Není práce, chybějí turisté. Na válku ekonomicky doplácí Izrael i Palestinci
Důsledky více než šestiměsíční války na izraelskou a palestinskou ekonomiku jsou nedozírné. V Gaze...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!