- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ČD v současnosti jezdí za 159 Kč/vlkm na této trati, takže obě nabídky jsou dražší než co platí MD nyní... (a to neberu v úvahu, že MD platí plošně ca 120 Kč a navzájem se to krátí s levnějšími tratěmi). Takže tím, že ČD opustí tuto trať, samo vydělá a MD prodělá a bude platít Arrivě nebo RJ mnohem víc než teď.
A tohle se mělo už dávno ministerstvo zveřejňovat zvlášť pro každou linku ... aby si nemohl do médií každý vymýšlet co se mu hodí ...
1. Trasa Krnov - Olomouc - Ostrava určitě ne, pokud tak dlouho přemýšlím, je třeba nasadit vlak Olomouc - Opava, a na něj aby hned navazoval City elefant.
2. Vlak musí mít čekačku v Moravském Berouně a v Krnově což by musel výpravčí vědět a nechat to tam stát třeba i 20 minut, pokud bude zpoždění spoje.
3. Vlak, který se tam hodí je těžko dostupný na trhu, ale trh je obrovský, hodil by se motorák s kapacitou cca 200lidí. Bez klimy, stahovací okna, jedny dveře přístup pro cyklisty a místo tak pro 6 cyklistů nebo 2-3 kočárky. Nízkopodlažní, zatím ne, ty zastávky se teprv staví průběžně. Rychlost max. 80-100km/h. Rozhodně né žádné rekonstrukce, ty vlaky tu jezdí už snad skoro sto let. A ty 840 mají též něco za sebou. Cena jednoho by neměla přesáhnout 50mega. Stejně se to nezaplatí. Takže tomu vlastně odpovídají 2 soupravy Regionova.
Oprava 843, ale stejně na ně budete v dobrém vzpomínat, dokud nenastoupí na tratě něco v podobě Shark a to hodně silně pochybuji, aby to poslali na takovou trať s rozdílnými přirodními podmínkami mu tam zmrznou všechny CD Romy jak to zpívá Nohavica pro Pendolína. :D
To už odbory žvaní i do veřejných zakázek? Proboha, kam jsme to došli? Není už správný čas na zrušení této zločinecké lobby?
Podnet k UOHS muze podat kdokoliv, tedy i odborari.
Na co klimatizace? Je snad vyžadovaná tlakotěsnost?
Tež blbost, ty nástupiště tomu neodpovídají, takže je tam stejně bariérový přístup. :D
Probíhá "otevřená soutěž" ale zatímco nabídku podali dva soutěžící, tak v článku se to hemží jen obrázky a logy jednoho jediného.
až arriva dodá vizualizaci či foto svého vlaku na českých kolejích, rádi ji přidáme
Všichni cestující na trati Opava - Olomouc si tak budou muset sáhnout hluboko do kapsy. Kamkoliv pojedou s přestupem v Olomouci, budou nuceni si kupovat u jiného dopravce samostatnou jízdenku.
To ale nevíme, podrobnosti o podmínkách uznávání nějakého společného jízdného nejsou přece známy.
vzdyt staci pro boha otevrit okno (hlavne se postarejte o topeni v zime)
mnohem lepsi nez klima ktera beztak (ne)funguje podle nalady
Nejnovější výplod pana Sůry je opět plný zavádějících informací. Pokud se nemýlím, ČD nedostávají dosyp od státu na konkrétní spoje, ale na celý balík rychlíků provozovaných v ČR. Výsledná cena je průměrem za všechny tratě a letos je to nějakých 105 Kč/km, takže žádné "s cenou188 Kč/km bude o Regiojet o 30 korun levnější než České dráhy". Jinak s argumenty na konci článku se plně ztotožňuji. Opravdu jsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit na kdejakou lokálku na severu Moravy posílat klimatizované nízkopodlažní soupravy pro těch pár cestujících, co tam ten vlak využijí?
navic kolik dnu je v cr tricetistupnovy vedra
kdyby radsi nechali normalni otviraci okna lidi by jim podekovali
že v původním článku bylo to logo RJ asi moc malé, tak si Ondrůj stěžoval...
Logo ČD podložené jako tapeta pod článkem by bylo mnohem lepší. K titulku by sedělo jak poklice na hrnec. :D