Diskuze
Železnice by platily za zpoždění přes 200 milionů
Děkujeme za pochopení.
sevillano
zbytečný
tohle je naprosto zbytečná debata, vůbec nic se nezmění...již několik let jezdím pravidelně Olomouc-Praha a Praha-Olomouc, na příjezdy vlaku včas stačí bohatě prsty jedné ruky a náznak zlepšení ani omylem...asi 3 týdny nazpět jsem do Prahy dojel standartním rychlíkem místo v 11 v 1:30
hlavně že půlka republiky jezdí zadarmo, protože buď na dráze dělá nebo tam dělá příbuznej...každoročně je ten ČDáckej moloch v značné ztrátě a doplácíme na skrz státní rozpočet to všichni, ale ty nenažraný hovada Dušek a spol. budou chtít furt stávkovat, brát víc, nepropouštět,...
rozvěšět je odboráře všechny na neibližší kandelábryaž budete makat a mít za sebou nějaký výsledky, tak se můžeme začít o něčem bavit
HuLarus
No, to je pokrok
Chci, aby při zpoždění přesahujícím 15 minut bylo vráceno plné jízdné. Pokud přesáhne zpoždění 30 minut, vrátit dvojnásobek jízdného. Je neuvěřitelné, že s tím marasmem na drahách pořád nikdo nic nedělá.
jkl
Jizdni rad
Pokud to bude platit, drahy proste natahnou jizdni rad tak, aby se tam prumerne zpozdeni veslo. A jsme tam kde jsme byli..
Marx
Re: Jizdni rad
To se necha osetrit podminkou, ze v novem jizdnim radu musi doby jizdy souhlasit s temi starymi. V dobe, kdy se modernizuji trate, koridory a "vozovy park" neni prece racionalni duvod v tomu, proc by mela byt doprava pomalejsi. Samozrejme pokud je v nejaake casti trati omezeni z duvodu vystavby, tak by se to nejak zohlednilo. Ale pokud je mezi Hruskovicemi a Svestkovicemi zpozdeni a pritom nani omezeni na trati, tak bych je nechal calovat. Ve finale to stejne zamazne stat :o/ Vyhazel bych polovinu zamestnancu CD, zejmena z kancelari (nahradil je automatizaci - prodej jizdenek, hlaseni odjezdu, atd) a investoval do spolehlivejsich masin, vozu,atd, aby se snizila jejich poruchovost. Misto 7 pendolin jsme mohli mit treba 20 novych rychlikovych souprav, ktere by tech 140-160km/h udelaly take v pohode. Tou rychlosti uz dokazaly jezdit vlaky cca v 60-70.letech. A jedine co ted udelali pro zkraceni jizdy pendolina, ze vynechali nejakou zastavku, aby nahnali cas.Navic by tam bylo vice mista.
Smějící se bestie
Do 15 let to má být v pořádku
Samozřejmě, neustále to do 15 let má být v pořádku. Aby pak standardně na zmodernizované trati nachytali pravidelně na 100km minimálně čtvrt hodiny sekeru, jak je dnes naprosto neotřesitelnou realitou.
Není to o stavu tratí, ale o totální neschopnosti Českých Dobytčáků, která je srovnatelná snad jen poslancema...
jedině šrot!
Re: Do 15 let to má být v pořádku
poslední dobou mam silný pocit, že čim zastaralejší trať a vlak, tim přesněji podle řádu jede
zkušenosti z poslední doby: několik let po zatím nerekonstruované trati Praha - Beroun 40 let starým "pantografem" - vždy načas. Courák Praha - Kolín = nová jednotka na koridoru - vždy zpožděná, tu o 5 minut, tu o 20. A cesta vlakem z Prahy do Jeseníku? IC na koridoru = hrůza - zpoždění už v Libni skoro 20 minut, v Zábřehu skoro půl hodiny. Zato skoro 50 let starý motorák na trati která pamatuje Franze Josefa se za podobnou dobu cesty nezpozdil ani o 5 minut...
Venoch
Jen at plati
Rad jsem jezdival vlakem, ale to uz je tak 15 let. Parkrat me dovezli na dulezitou schuzku pozde a od te doby jezdim autem. Meli by platit hned a ne az za 15 let.Me se v praci taky nikdo nepta, jestli jsem prijel do prace na kole, pesky, nebo 50 let starym autem, ale musim tam byt na cas, jinak nedostanu ani kacku...
qwert
Re: Jen at plati
no a z jakych penez to asi pujde??? bud zvednou ceny jizdenek, nebo dostanou vetsi dotace od statu.. takze to pujde z kapes cestujicich, takze to je cele na houby-jen se budou platit byrokrati navic..
taky cestující
Příběh o jednom zpoždění
Když budou dráhy platit za zpoždění bude to jenom dobře - viz. třeba tento zážitek z cestování vlakem - http://cestovani.havran.info/modules/news/article.php?storyid=3
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Blackout? Máme na to podpůrné služby, vysvětluje šéf přenosové soustavy
Premium „Blackout se sice nedá úplně vyloučit, ale pravděpodobnost, že k němu může dojít, je velice nízká,“...
Není práce, chybějí turisté. Na válku ekonomicky doplácí Izrael i Palestinci
Důsledky více než šestiměsíční války na izraelskou a palestinskou ekonomiku jsou nedozírné. V Gaze...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!