Diskuze

Stejná pomazánka, značný rozdíl v ceně. Nesrovnatelné, říkají obchodníci

Kvůli rostoucím cenám potravin jsou Češi stále citlivější na cenovky v obchodech. Stále častěji si všímají, za kolik kde srovnatelné či dokonce stejné výrobky pořizují. Nad výší marží se pozastavil i čtenář iDNES.cz Stanislav, který na různých druzích pomazánek srovnával ceny v podnikové prodejně výrobce s těmi v regálech velkých řetězců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Zdá se Vám některé zboží předražené? Tak ho nekupujte, Když se tak zachová většina zákazníků, bude muset zlevnit !

1 0
možnosti
LK

No většinou dojde ke zlevnění, když už to jídlo je skoro prošlé a je na tom nálepka "V AKCI" . Pak bohužel zjišťuji, že spousta jídla , i když zalisované v plastu, je plesnivé, a to je velmi často.

0 0
možnosti
JB

Nevěřím výmluvám a "zdůvodnění o nákladech". Výrobce, či dovozce pokud dodává výrobky maloobchodníkům a zároveň je prodává v podnikové prodejně, nebo e-shopu, nikdy nepodráží cenu a vždy je o kousíček dražší, nebo nastejno, než obchody jeho odběratelů. Je-li celoplošná sleva-akce, má cenu stejnou.

0 0
možnosti
HD

Jistěže má jiný obchod náklady navíc. Ale taky odebírá za velkoobchodní cenu, jinou, než je ta v podnikovém obchodu. A přirážka 100% je opravdu moc.

2 0
možnosti
Foto

Dotyčnému chybí základní ekonomické znalosti, jinak by se tak hloupě nedivil:-)

1 0
možnosti

Obchodníci - jednoduše zloději!!!!

0 4
možnosti
DD

D46a70v74i87d 72D51i27r77g73a

29. 4. 2023 10:12

Tak to jděte dělat sám, bez zisku, pro dobro lidstva. Nadávat umí každý.

4 0
možnosti
RM

Tak jasně že výrobce nepotopí své odběratele, přišel by o ně.

4 0
možnosti
MK

Já toho Prouzu miluju, výrobci si nechají celé 2/3 z ceny výrobku. Zahraniční vlastníci velkoobchodu vlastně nic nevydělají, kdoví jestli to nakonec ještě nedotujou.:-)

5 1
možnosti
RP

To je snad jasne ne.Zisk je zisk.

0 0
možnosti
PM

P78e98t51e33r 78M66l56i46c85h

28. 4. 2023 15:54

Platy zustaly stejne, ale ceny v obchode jsou o 30% vetsi. Jiz nema smysl si kupovat extra zbozi navic, pokud neni ve sleve. To by jako nebylo z ceho platit zvysene najmy.

1 0
možnosti
DM

Platy nezůstaly stejně, náklady šly nahoru

0 0
možnosti
Foto

Teda pane lékárníku (Prouzo), ty vaše bulíky, zas je mám na nose...

3 0
možnosti