"Začneme znovu létat do Milána a do Madridu," řekla mluvčí Travel Service Vlaďka Dufková. Na charterových letech firma nabídne nově místa do Neapole, Catanie či na Ibizu.
Ambiciózní plány na vlastní nízkonákladovou společnost zadrhly krátce po startu SmartWings v roce 2004. Firma často rušila lety a následně ustoupila i díky raketovému nástupu dnes již zkrachovalého SkyEurope.
Do bitvy o české cestující se po čase přidaly i ČSA se svým projektem Click4Sky. SmartWings během této doby spíše jen přihlížely a nabízely kapacity většinou na charterových letech. I díky tomu je mateřský Travel Service trvale v zisku.
Po krachu SkyEurope úspěšně přešla například na linku do Paříže, kde létá už dvakrát denně. Snaží se tak zacílit hlavně na firemní zákazníky, kteří SkyEurope využívali a po jejich krachu se museli vrátit znovu k ČSA nebo k Air France za podstatně vyšší ceny. - více o krachu SkyEurope čtěte
"Snaží se hodně tuto klientelu nalákat, ale budou to mít čím dál těžší. ČSA se probraly a začínají být v obchodu aktivnější," říká Robert Dvornický ze společnosti Condor, která patří mezi největší tuzemské prodejce letenek. SmartWings se pustily i na své poměry do nevídaně agresivní cenové politiky: začaly nabízet letenky za cenu letištních poplatků.
Travel Service je od konce listopadu znovu český, islandský IcelandAir Group v něm prodal majoritu původním majitelům. Firma bude dál expandovat: od jara umístí tři letadla na Slovensko, kde už má smlouvy s devíti, většinou největšími cestovními kancelářemi. "Pro lety z Bratislavy chceme získat i rakouské cestovní kanceláře," dodala Dufková. Na začátku příštího roku dostane společnost další dva nové Boeingy 737.