Diskuze

Odhalí i maso pod knedlíkem. Samoobslužný kiosek zrychlí odbavení obědů

Moderní technologie do gastro odvětví již vstoupily naplno. Objednávání jídel online s rozvozem nebo platby přes aplikace již nejsou ničím zvláštním. Nyní se provozovatelé velkých kantýn a závodních jídelen soustřeďují na urychlení odbavení objednávek přímo v provozech. Samoobslužný systém společnosti Hugmarket Digital CZ testuje ČSOB v jedné ze svých poboček v Praze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

To já umím od pohledu rozlišit UHO a UBO.

0 0
možnosti
OB

Pracovní pozice pokladní už dávno mělo být malostí.

Nejdu si k pokladně pro žádné úsměvy ani pro klábosení, jdu tam zaplatit a jít pryč.

0 1
možnosti
Foto

Maso pod knedlíkem. To hodně vypovídá o kultuře, která se ještě nevzpamatovala z dob socialismu.

2 1
možnosti
JF

Diví se, že nemají zpětnou vazbu? Lidé se přišli najíst, ne vyplňovat dotazníky, i když jsou třeba triviální.

Je to sice technologický pěkné, ale aby jim to neodradilo lidi od chození do jídelen. Ty pokladní tam mají nejen na práci markování, ale také se třeba na zákazníka usmějí.

5 3
možnosti
Foto

Děkuji, nechci. Kultura jídla na úrovni salámu v papíře a kontakty s lidskou bytostí omezené. Amarouny.

8 2
možnosti
MS

Klasická zavodka:-)

0 0
možnosti