- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V kvetnu t.r, jsem si vybiral na Internetu zajezd k mori. Rozhodovali jsme se mezi Eximem a Fisherem. Nakonec jsme vybrali Exim, protoze jejich cena za srovnatelny zajezd byla nizsi. Kdyz jsem na strankach Eximu vyplnil objednavku, vysledna cena vcetne vsech priplatku byla cca 32 tis. Jeste jednou jsem to zkontroloval a vse se zdalo v poradku - objednavkovy list obsahoval kolonky povinne a nepovinne priplatky, ktere jak jsem predpokladal by mely obsahovat vsetny letistni a palivove priplatky. Kdyz jsem objednavku odeslal, obratem mi prislo potvrzeni ceny ve stejne vysi a strukture. Par dnu na to jsme sli zajezd zaplatit na pobocku, ale pani se nam omluvila, ze pry cena neobsahuje palivove a letistni priplatky ve vysi cca 9 tis!!!!. Velmi se divila jak to, ze to na Internetu neni (je fakt, ze par dnu po te uz to tam bylo spravne). Mel jsem sto koupit ten druhy zajezd od Fishera, ale vyhlidnuty last minute zajezd uz nebyl volny , takze jsme se nakonec nechali premluvit a jeli s Eximem...
vemte si napriklad pobytovou taxu v chodrvatsku která činí 1 euro v cestovce jsem musel zaplati 50 kč pěkný to kurz skoro jako libry navíc je pro mne nepochopitelné že některé cestovky vám neprodají zájezd bez cestovního pojištění (nemyslím tím pojištění proti úpadku ck) já si pojištění platím celoročně a minulý týden když jsem vybíral dovolenou mi 4 cestovky odmítly prodat zájezd bez jejich předraženého pojištění toto je naprostá nehoráznost a diskriminace svobodné volby zákazníka
bez problémů, bez pojištění, bez příplatků
"Cena nesmí vzbuzovat zdání, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti." To je litera zákona. CK a letečtí přepravci nás, své zákazníky, mají pořád ze imbecily, které akorát musí natáhnout, nejsme pro ně skutečnými partnery, ale pouze ovcemi k ostříhání. Kdy se konečně v tomhle státě podnikatelé naučí základní zásadu podnikání - náš zákazník, náš pán? Proč si pořád člověk musí připadat jako, když někoho obtěžuji, když někde něco chci ať už u CK, u telefonního operátora nebo v restauraci. Otřesný zážitek z poslední doby v hotelu Adria na Václaváku, kde stojí pivo asi 80Kč mluví za vše. Turista si stěžoval, že dostal podmíráka (asi tak 2cm), holka na baru místo, aby se styděla, že v takovém podniku krade, byla arogantní a měla plnou pusu řečí, že prý ať si jdeme k Pinkasům, tam, že teprve něco zažijeme!!!Co tohle proboha je, nežijeme snad ještě pořád za komančů?! K tomu pražský taxikaři a je vymalováno. Kdy si naši podnikatelé naučí konečně vážit svých zákazníků?
To je stejné jako kdyby člověk šel do sámošky pro rohlíky a k vyvěšeným cenám mu u pokladny ještě naúčtovali poplatky za elektriku, topení v krámu, či za dopravu rohlíků z pekárny. Toto chování CK nemá jiný cíl nežli zákazníka oklamat a očůrat ho.
14 dní nám posílali mailem lasty, mají v nich do puntíku vypsané všechny příplatky k základní ceně zájezdu, které nám dnes v prodejně naúčtovali. Ve smlouvě máme jasně napsáno, že cena se skládá ze základní ceny, letištní a bezpečnostní taxa je už včetně víza do egypta 2440, palivový příplatek 1190-čedok, fischer, firo ... mají stejně, pojištění jsme nechtěli-máme celoroční - neplatili jsme ho. V čem je problém, nám vyhovuje, že vidíme, z čeho se cena skládá! Žádné bakšišné a manipulační poplatky apod. jsme NEPLATILI... Služby delegáta, transfery z letiště do hotelu a zpět už jsou také v ceně.......... Nejvíc stejně frflají ti, co vůbec necestují...
Vsude jinde ve svete je jasne, ze kde je cena pro konecneho spotrebitele, je v ni samozrejme i DPH...nebo spotrebitele netto cena nezajima, vzdycky plati brutto. Tam, kde muze nakupovat i zivnostnik, je pak uvedena i cena netto.
Jen v CR vsichni az na Ceske Radiokomunikace (aspon v jejich nabidce DSL) vesele delaji reklamu cenami bez DPH. Podle mne je i toto klamanim spotrebitele, protoze za tam uvedenou cenu si tu sluzbu/vyrobek proste nekoupi...
I ty Nette ... teda Brutte ... zivnostnik snad nemuze nakupovat tak kde koncovy spotrebitel?
jako kdyz mi v Benatkach v restauraci nauctovali +10% za obsluhu s donaskou na predzahradku. Vevnit v restauraci byly ceno bez prirazky, predzahradka byla hned pred vchodovymi dvermi. No jo, ukazali mi, ze to maji i na jidelnim listku napsane, ale kdo si ma vsechno cist .........proste podtrh, jako kdyby cena jablek v zelenine byl cenou za jablka na strome a prodavac pripocitaval prirazku za dopravu do prodejny podle toho, ktery dopravce to zrovna vezl-nejlepe taxikem a po jednom
Pokud si zájemce o cestování není schopen přečíst smlouvu,tak má sedět doma na zadku a neprudit.Lidská inteligence se nedá vylepšit zákonem.
Za to ty jsi pěkný inteligent.Tady nejde o to, že by si to lidi nedokázali přečíst, ale o to, že tím přečtením zabiješ spoustu času a je naprosto normální požadovat kompletní cenu. Nebo by sis snad představoval, že při koupi rohlíku bude uvedena cena 0,50 Kč za kus a ty si k tomu budeš muset sám zjišťovat, kolik extra zaplatíš za zalévání pšenice, ze které se rohlík vyrábí, kolik zaplatíš podíl na zdravotním a sociálním pojištění člověka, který pšenici zasadil, totéž u člověka, který to sklidil, k tomu ještě část odpisu na kombajn, který to posekal atd. ???
Tohle bys chtěl? Chápeš, o co tu vůbec jde?
vykašlal a jezdím na vlastní triko. Vesměs jsou to šmejdi co chtěj člověka akorát oholit. Pokud by nebylo zbytí jel bych s němcema.
jak se cestovky chovají. Loni byla v rádiu reklama na Exim tous (nevím to jistě) - zájezd na Kapverdy za 13 900,- Kč. Tak jsem chtěla jet. Konečná cena, ale i s očkováním proti žluté zimnici byla asi 28 000,- Kč. Trochu rozdíl ne?
a započítalas i nový plavky, krémy a hlídání psa, jo? to je fakt hnus .........