Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Propustíme pětinu lidí, látání děr ale neomezíme, plánuje šéf silničářů

Na úsporách jsme pracovali rok a půl, říká šéf Ředitelství silnic a dálnic Alfred Brunclík. Muž, který tvrdí, že levněji stavět nelze. Po novém roce chce firma kvůli nedostatku peněz propustit pětinu lidí. Na opravy silnic tak peníze chybět nebudou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

avatar3

19. 8. 2010 22:44
Nejsem proti látání děr, ale musí to být uděláno kvalitně

jak v západním Německu a ne že zacpeme díru a mizíme. Chci apelovat na všechny, nenechte své okolí odbýt!!!!!!

0 0
možnosti
B

Bonelord666

19. 8. 2010 12:03
Ten pán odpovídá zcela nelogicky

Jan někdo takový může něco řídit, když mluví jako advokát protistrany? Když takto obhajuje obrovské marže najímaných firem zcela nesmyslnými argumenty, pak si nelze nemyslet, že z těch obhajovaných marží mu asi zůstane hodně za jeho nehty.Rv

0 0
možnosti
E

expat47

19. 8. 2010 10:02
V Australii

se osvědčilo zadat celou stavbu po výběrovém řízení firmě, která si pak na dané trase finanancuje vše sama. Postaví dálnici a dalších 30 let má právo vybírat od uživatelů poplatek za použití dálnice. (Není přemrštěný). Pak přejde dálnice do majetku státu. Stát pouze ošetří potřebnou legislativu. 

V Česku stát financuje celou stavbu z peněz daňových poplatníků a pak daňový poplatníci platí na věky za použití dálnice. To je jako by jste si za vlastní peníze postavili dům a pak jste státu navěky platili za bydlení v něm nájem! 

0 0
možnosti
R

rqmark

18. 8. 2010 21:47
Předražené stavby ...

Každej druhej českej trdloň nadává na předražené dopravní stavby, přitom peníze které do toho jdou, v životě neuvidí a ani si na ně v životě nešáhne. Naopak peníze všech těch trdloňů, na které si opravdu šáhnou, plynou do kapes firem jako je Škoda Auto, Adidas, Nike, Shell atd.  Tyto firmy totiž vědí, že českej  trdloň si nechá dlouhodobě klidně i srát na hlavu, a sebemrskačsky (ať soused vidí na co mám) nakupuje téměř vše až o 100% dražší, než je obvyklé na západ od našich hranic. Svou frustraci si pak českej trdloň vybíjí na diskuzích na internetu, kde burcuje, jak jsou marže ve stavebnictví nemorální. Proč o tom píšu? Dnes vyšel na iDnesu v rubrice finance článek o téměř 100%ní předraženosti dovolených, které pořídíte v Česku vůči Německým cenám. Takže se chytejte za frňák Vy experti na to, jak se má hospodařit, neboť kdyby všichni v ČR tak moudře hospodařili s vlastními finacemi jak to vypadá na diskuzích pod články, tak si žádná cestovka s takovými cenami u nás ani neškrtne ...  

0 0
možnosti
EOTB

Eye of the Beholder

18. 8. 2010 12:00
Silnice Morava?

To je ta Palasova firma co dostává furt dokola zakázky na opravy silnic v rámci Moravskoslezského kraje? No jsou to vážně dříči, teď už mají rozkopanou asi měsíc silnici I 45, v 8-9 ráno na stavbě ani noha, ve 2 odpoledne nemlich to samé. Kvalita bude jistě špičková, odhadem to vydrží tak 2 zimy. Co předvádějí společně s dalšími odborníky z ODS (Ostravské dopravní stavby - spadlý most ve Studénce) mezi Opavou a Ostravou, to je taky síla, to snad i v Mongolsku opravují cesty lépe. Ještě že ten cirkus Bárta stopl.

No jestli pan ředitel a ti experti z ŘSD chce urychlovat stavby s těmahle firmama tak by si s kolegy měli dát nejdřív tak třítýdenní školení v Německu nebo Rakousku, aby viděli jak se staví cesty. Ale řekl bych že místo toho si zadá studii která prokáže že ŘSD staví nejlépe a nejlevněji a nejradostněji.

0 0
možnosti
K

Kocourek-69

18. 8. 2010 11:10
Pokud zůstanou peníze na látání děr na současné úrovni

tak ne že silnice zůstanou na stejné úrovni, ale situace se ještě zhorší. Viz letošní stav silnic oproti loňsku.

0 0
možnosti
A

avatar3

18. 8. 2010 10:54
Já bych propustil několik šéfů, kteří berou mnohamilionové

odměny a nemusí se propouštět nikdo další, zvláště ne dělňáci, kteří opravují, neboje staví silnice.

0 0
možnosti
G

gustawo

18. 8. 2010 10:17
důvod,

proč jsou u nás drahé silnice a dálnice je velice jednoduchý:

je tady 5 velkých hráčů (stavebních firem) a ti jsou domluvení na cenové hladině 

0 0
možnosti
MK

BMG

18. 8. 2010 10:44
Re: důvod,

Naprosto přesně. Jenže jak ty dohody dokázat? Tady si půlka diskutérů myslí, že Brunclík je úplný blbec, když neví o zmanipulovaných zakázkách, jenže co měl říct? Že o nich ví? Může to dokázat? Má špiony s odposlechem, kteří chodí za generálními řediteli velkých firem a monitoruje jejich rozhovory? Není to náhodou nezákonné?;-D;-D

0 0
možnosti
D

D.E.S.

18. 8. 2010 10:11
no ..

Podívejte se jak se opravují silnice ..  usek deseti km je v háji,

přijede firma, doveze spousty strojů, uzavírky silnic, dopravní

značení, objíždky a oni vyfrézují a opraví tak kilometrový úsek a to

jim trvá 14 dní. Za půl roku jsou zpět, opět ta samá akce a další úsek

a tak dokola. To je neskutečné mrhání peněz.

0 0
možnosti

Snehulka

18. 8. 2010 10:03
Systém dosažení úspor

Fascinuje mne jak se všichni předhání kolik idí produstí, copak není možné získat úspory jinde? Když vidím TATRY stojící hodiny se zapnutými motory jen proto aby řidiči mohli poslouchat radio, či veze na korbě 5 lopat a 2 krumpáče apod vycházím z toho že to jinak jde.

Strašně se mi líbil článek jak to dělají v Čachách Japonci, může jen doporučit a navrhnout aby k nim šla jak vláda, tak ministerstva tak i firmy na radu, protože to je dlouhodobé řešení, a ne jen střílení do oblak

tady je ten link

http://www.reklamazadarmo.cz/za-usporami-by-mela-stat-efektivita/

Kamila

0 0
možnosti
D

D.E.S.

18. 8. 2010 10:14
Re: Systém dosažení úspor

nene, lidi bych vyhodil na prvním místě. Jedu po dálnici, kde se něco dělá, je tam asi deset aut za sebou s blikajícími majáky, nějakých deset lidí, z čehož dva lidi tam řežou silnici a opravují nějakou díru. Dovedete si představit, za kolik ta drobná oprava musí být ???? ;-€

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

Hallstatt brojí proti turistům. Omezuje počty autobusů, zastavuje reklamu

1. května 2024

Rakouské oblíbené místo Hallstatt dlouhodobě bojuje s velkým náporem turistů. Místním s návštěvníky...

Plán na města bez zavíraček naráží. Místní ani policie nechtějí žít nonstop

1. května 2024

Rostoucí náklady, obavy o bezpečnost a stížnosti na hluk dusí po setmění ekonomiky od Londýna po...

Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci

1. května 2024

Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...

Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut

1. května 2024  9:02

Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!