- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za tento marast muze byvala reditelka posty Hrdá, ta zacala s nesmyslem prodej losu pojisteni cigaret atd. Plno lidi z posty odeslo. Take za ty almuznacke platy se ani nedivim. Velka zodpovednost a maly penize.
Vezměte si třeba zásilkovnu, kdyby měla dotace jako ČP, tak by dnes možná mít více poboček a lepší služby.
To se nedá vůbec srovnávat. Zásilkovna neprovozuje vlastní pobočky a svým partnerům platí nějakou částku za příjem/výdej balíku.
Česká pošta musí síť poboček provozovat bez ohledu na jejich vytíženost.
Dnes jsem byl na poště. Nelze platit kartou. V roce 2019. Co k tomu dodat.
Abych byl upřímný - pracoval jsem v důchodu chvíli v soukromé firmě Mediaservis a ... zlatá Pošta
Ještě článek, kde je tolik lidí, že si mohou vybírat.
Prosím obor služby, průmysl, stavebnictví, medicína
Parlament. Tam se tlačí každý kdo má do pozadí díru
já na poště nepracuji,ale někdy je mi těch zaměstnanců "dole" líto,vyžírají to za ty nemravně ohodnocené
Klasické poštovní služby se vývojem "scvrkly" všude ve světě. A tady má pošta štěstí, že např. v důsledku exekucí si důchodci nechají vše vyplácet v hotovosti a nemají účty. Exekutor by je zablokoval. Stejně by mě zajímalo jak hospodaří třeba německá pošta, kde balíky obhospodařuje jiná organizace. Zda je také ztrátová, když úhrady za poštovní služby už tak výrazně dražší proti Česku nejsou a platit tam zaměstnance musí dle německých poměrů.
No nemecka posta (pokud myslite Deutsche Post DHL Group) je ziskova, ale taky je to skoro 25 let privatni firma....
Ale globalni dorucovaci firma se tezko porovnava na narodni postou no...
Jen tak pro zajímavost, pošta nemá ještě ani teď v červnu uzavřenu kolektivní smlouvu... Dovede si někdo představit, že by třeba ve Škodě Auto pracovali zaměstnanci 5 měsíců bez kolektivní smlouvy
Dnes jsem si nechal z e-shopu poslat balík. 2,5kg. PPL - 90Kč. Geis - 106Kč. ČP - 130Kč. Jak tímto chtějí konkurovat?
ČP má jedno plus. Pokud není v okolí výdejna či partner PPL či GEISU, tak možnost uložit balík na libovolný pobočce a vyzvednout až je čas. Netřeba čekat celý den, kdy teda dorazí kurýr
Ono to je drobet složitější než vypadá.
Na úrovni vlády by bylo záhodno vyřešit spolupráci tří podnikatelských subjektů s majetkovou účastí státu. České pošty, SŽDC a Českých drah + obce. Želenice a pošta spolupracovaly od začátku historie železnice.
SŽDC spravuje staniční budovy, z hlediska provozu mnohde nejsou potřeba = dálkové řízení; ČD ruší pokladny protože mají malé vytížení, prodej jízdenek je ponechán na personálu vlaky; opuštěné stanice a zavřené čekárny kritizují obce. SŽDC nemá motivaci budovy udržovat a uvažuje o jejich zbourání. Česká pošta má projekt Pošta Parter ...
Takže přesunout pobočku pošty do "státní" staniční budovy, prodej jízdenek a poštovní službu zajistí zaměstnanec ČD, také se postará o úklid čekárny; Česká pošta bude přispívat na činnost pokladníka & poštovního "panáčka" ...
Tohle je pouze nástřel. Bohužel z kruhů blízkých poště mám informaci, že se do takového projektu nikomu moc nechce ....
Důvodem může být fakt, že nádraží v malých obcí leží často mimo obec.
Nabídka-poptávka-cena.
Česká Pošta musí na vývoj na trhu reagovat - pokud nemáte lidi, nabídněte jim vyšší mzdy.
Zaměstnanost je jen lehce nad 70%, je hodně kde brát, ale ti lidi musejí mít důvod zapojit se do procesu a např. dát děti do školky, tj. pokud matkám Česká Pošta nezaplatí ve mzdě školku, tak má holt smůlu.
O školkovné - slevu na dani 12.200,- Kč (ročně) si může zažádat každý, a to nejen pracovník pošty!