- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ví z Vás někdo, jest-li Vratislav Kulhánek je tentýž, který v 90 letech založil privatizační fond YSE později změněný na holding a přejmenovaný na SG Industry, v současnosti zcela vytunelovaný v konkursu?
Mám takový dojem ze ano. Také mám jejich akcie,a nevim co se snimi stalo.Jestli nékdo ví tak napiš,co mám dělat . Děkuji.
....už mě nebaví nechat si to dodatečně předělávat,stejně jako mě nebaví blokáda značkových servisů škoda vozidel s LPG.Odmítnou třeba opravit brzdy nebo převodovku z důvodu,že to má pohon LPG
Nebylo by lepší mít v každém vozidle maličký jaderný reaktor? Auto by pak mohla pohánět pára nebo elektřina vyrobená parní turbínou. Taková ekologicky šetrná vozidla by byla oblíbená zejména v Rakousku. Stačilo by dolévat vodu a jednou za čas vyměnit nějaký ten palivový článeček
a navíc ten článeneček by se pak dal uložit v domácnosti, kde by sloužil místo topení......
Co to ten Kulhánek blábolí o výrobě energie z uhlí v souvislosti s hybridy?
Jinak není pravda, že se hybrid uplatní jen ve městě. Silnice budou stále více ucpané i mimo města a pak se hybrid uplatní všude... ,
I když při současných dumpingových cenách nafty je benzinový hybrid samozřejmě ekonomický nesmysl.
to ovšem nic nemění na tom, že Toyta je přednaším slavným koncernem, který v 90tých letech vsadil téměř výhradně na dieselovou eurománii,ve vývoji tak 15 let napřed.... viz. Prius příští generace, který už se chystá do výroby...
Blábolení pana Kulhánka to nezastře......
"Nejsem přesvědčen, že hybridní pohon je pohon budoucnosti". TOYOTA zrovna presvedcila svet, ze hybridni pohon je cesta predem. TOYOTA se stala #1 prodejcem automobilu na svete pred dvemi dny.
Jestli se SKODA, ktera je znama cele Evrope jako kvalitni auto, chce sdruzit (kvalitou) s automobilkami jako Ford, nebo GMC, pak preji hodne stesti, nebot svet rekl jasne, ze 36 % vsech prodeji patri automobilce ktera prodava hybridni auta-TOYOTA.
Skoda ze Skoda nema svetovy prehled.
hybrid ma smysl jen do mesta, kde jde energii pri zpomalovani nabijet kondenzatoru a pri rozjezdu pomajat normalnimu motoru. jinak to je zbytecna zatez.
Mám "úsporný" diesel 1.4HDi, který podle vás plodí neskutečná svinstva a opravdu není lepší pošušňáníčko, než když musíte jet po vesnické silnici 2. třídy za benzínovým Favoritem, který poznáte na vzdálenost 2 km, protože se za ním line úžasný odér všech možných průmyslových ředidel a technických lihů, doplněný špetkou benzínu aby se neřeklo. Jo a pro ten černej čoud, který za sebou nechává ani nepoznáte, jestli je z Horní nebo Dolní.
provnej ten svuj ropak s modernim benzinakem a nes 20 roku starou vykopavkou. to je jako bych porovnaval TFSI s vejtraskou (nic proti vejtraskam)
Mam Mustanga, 210 koni, zere asi tak 18 l na 100 km, na stovce asi za 6 vterin a neni to hybrid.
Kdyz jsi to psal, taky jsi u toho masturboval?
problem hybridu je cena a asi po ctyrech letech v nich odejdou baterie, ktere jsou silene drahe (na Prius stoji okolo 5000EUR) a predstavuji take znacnou ekologickou zatez...LPG je skoro vsude, kouri mene, nynejsi systemy s plynnym nebo kapalnym vstrikovanim jsou na vysoke urovni pro jakykoliv motor (i turbo benzin i diesel!)
v emerice se kazdy cvrty rok meni auto ne baterie. Chlazeni a oteplovani v uradech bezi soubezne, neco jako hybrid. Tem kterym je v lete horko chladi, a tem kterym je z toho chlazeni zima bezi pod stolem prenosne elektricke topeni. Timto zpusobem se neustale udrzeje prijatelna teplota, a protoze vse bezi na elektriku tak je to ekologicke