Diskuze

Kulhánek: Škoda bude na plyn, o hybridu pochybuji

Jméno Vratislava Kulhánka je spojené se Škodou Auto už celé desetiletí. V dubnu 1997 se stal šéfem představenstva, od roku 2004 je předsedou dozorčí rady. I když připouští, že práce v exekutivě byla zajímavější, nejvíce svého času věnoval právě Škodě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nevěřícítomáš

29. 2. 2008 15:36
Dotaz

Ví z Vás někdo, jest-li Vratislav Kulhánek je tentýž, který v 90 letech založil privatizační fond YSE později změněný na holding a přejmenovaný na SG Industry, v současnosti zcela vytunelovaný v konkursu?

0 0
možnosti

yse

21. 3. 2008 12:01
Re: Dotaz

Mám takový dojem ze ano. Také mám jejich akcie,a nevim co se snimi stalo.Jestli nékdo ví tak napiš,co mám dělat . Děkuji.

0 0
možnosti

pepa

29. 2. 2008 11:29
sdfsdfsd

;-)sdhfjksdjsdjdsjdjxasdjkxashdkjxsajdxjusk

0 0
možnosti

pepa

29. 2. 2008 11:28
dkfjsdkl

[>-];-);-(;-D:-(

0 0
možnosti

vymrzovač

26. 4. 2007 7:53
škodu na LPG bych přivítal.......

....už mě nebaví nechat si to dodatečně předělávat,stejně jako mě nebaví blokáda značkových servisů škoda  vozidel s LPG.Odmítnou třeba opravit brzdy nebo převodovku z důvodu,že to má pohon LPGRv

0 0
možnosti

Popleta

25. 4. 2007 9:38
Alternativní pohon

Nebylo by lepší mít v každém vozidle  maličký jaderný reaktor? Auto by pak mohla pohánět pára nebo elektřina vyrobená parní turbínou. Taková ekologicky šetrná vozidla by byla oblíbená zejména v Rakousku. Stačilo by dolévat vodu a jednou za čas vyměnit nějaký ten palivový článeček ;-)

0 0
možnosti

performer

25. 4. 2007 9:50
Re: Alternativní pohon

a navíc ten článeneček by se pak dal uložit  v domácnosti,  kde by sloužil místo topení......

0 0
možnosti

performer

25. 4. 2007 9:18
Kulhánek je jinak docela tragéd...

Co to ten Kulhánek blábolí o výrobě energie z uhlí v souvislosti s hybridy?

Jinak není pravda, že se hybrid uplatní jen ve městě. Silnice budou stále více ucpané i mimo města a pak se hybrid uplatní všude... ,

I když při současných dumpingových cenách nafty je benzinový hybrid samozřejmě ekonomický nesmysl.

to ovšem nic nemění na tom, že Toyta je přednaším slavným koncernem, který v 90tých letech vsadil téměř výhradně na dieselovou eurománii,ve vývoji tak 15 let napřed.... viz. Prius příští generace, který už se chystá do výroby...

Blábolení pana Kulhánka to nezastře......

0 0
možnosti

JAN

25. 4. 2007 4:50
Hybrid

"Nejsem přesvědčen, že hybridní pohon je pohon budoucnosti". TOYOTA zrovna presvedcila svet, ze hybridni pohon je cesta predem. TOYOTA se stala #1 prodejcem automobilu na svete pred dvemi dny.

Jestli se SKODA, ktera je znama cele Evrope jako kvalitni auto, chce sdruzit (kvalitou) s automobilkami jako Ford, nebo GMC, pak preji hodne stesti, nebot svet rekl jasne, ze 36 % vsech prodeji patri automobilce ktera prodava hybridni auta-TOYOTA. 

Skoda ze Skoda nema svetovy prehled.

0 0
možnosti

rudastraka

25. 4. 2007 7:03
Re: Hybrid

hybrid ma smysl jen do mesta, kde jde energii pri zpomalovani nabijet kondenzatoru a pri rozjezdu pomajat normalnimu motoru. jinak to je zbytecna zatez.

0 0
možnosti

caretaker

24. 4. 2007 22:29
Pro všechny odpůrce dieselu

Mám "úsporný" diesel 1.4HDi, který podle vás plodí neskutečná svinstva a opravdu není lepší pošušňáníčko, než když musíte jet po vesnické silnici 2. třídy za benzínovým Favoritem, který poznáte na vzdálenost 2 km, protože se za ním line úžasný odér všech možných průmyslových ředidel a technických lihů, doplněný špetkou benzínu aby se neřeklo. Jo a pro ten černej čoud, který za sebou nechává ani nepoznáte, jestli je z Horní nebo Dolní.

0 0
možnosti

rudastraka

24. 4. 2007 22:39
Re: Pro všechny odpůrce dieselu

provnej ten svuj ropak s modernim benzinakem a nes 20 roku starou vykopavkou. to je jako bych porovnaval TFSI s vejtraskou (nic proti vejtraskam)

0 0
možnosti

zeli007

24. 4. 2007 20:35
O co tady jde ?

 Mam Mustanga, 210 koni, zere asi tak 18 l na 100 km, na stovce asi za 6 vterin a neni to hybrid.;-D;-D

0 0
možnosti

Perrrrrgint

24. 4. 2007 22:15
Re: O co tady jde ?

Kdyz jsi to psal, taky jsi u toho masturboval?

0 0
možnosti

inzenyr

24. 4. 2007 18:56
hybridy

problem hybridu je cena a asi po ctyrech letech v nich odejdou baterie, ktere jsou silene drahe (na Prius stoji okolo 5000EUR) a predstavuji take znacnou ekologickou zatez...LPG je skoro vsude, kouri mene, nynejsi systemy s plynnym nebo kapalnym vstrikovanim jsou na vysoke urovni pro jakykoliv motor (i turbo benzin i diesel!)

0 0
možnosti

ekolog z ameriky

24. 4. 2007 19:56
Re: hybridy

 v emerice se kazdy cvrty rok meni auto ne baterie.  Chlazeni a oteplovani v uradech bezi soubezne, neco jako hybrid. Tem kterym je v lete horko chladi, a tem kterym je z toho chlazeni zima bezi pod stolem prenosne elektricke topeni. Timto zpusobem se neustale udrzeje prijatelna teplota, a protoze vse bezi na elektriku tak je to ekologicke;-D 

0 0
možnosti