Diskuze

Konec gigantu nezrcadlí stav textilního průmyslu, říká odborník k pádu OP

Největší český výrobce oděvů skončil v obrovských dluzích a insolvenční soud poslal firmu OP Prostějov do konkurzu. "I když jde z pohledu zaměstnanosti o výrazně negativní záležitost, rozhodně to není typický obrázek textilního průmyslu v Česku," říká viceprezident Asociace textilního, oděvního a kožedělného průmyslu Jiří Kohoutek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

freak4

4. 5. 2010 12:11
...

Klasickej tunel po česku.Rv

0 0
možnosti
A

avatar1

4. 5. 2010 23:28
Re: ...

Přesně, jak chcete podnikat a konkurovat při nejdražší ceně energie v Evropě.

0 0
možnosti
C

computer

4. 5. 2010 9:52
Typické pro česko.

Podnik v bankrotu, zůstalo tam 300 dělníků a 100 úředníků. Až dělníci vypadnou, zbytek prebend zůstane pro úředníky. Pokud ten poměr byl i před krachem, není se čemu divit, že podnik zbankrotoval.

0 0
možnosti
JN

Duke Nukem

4. 5. 2010 10:00
Re: Typické pro česko.

presne a pritom ti urednici by meli jit prvni,ted tam jsou uplne k h...

0 0
možnosti
S

steky

4. 5. 2010 8:52
nákup

nevím proč řešíte kdo to zavinil.Jedinej kdo to zavinil je zákazník.Kdo z Vás si za poslední dobu koupil něco z Prostějova?!

0 0
možnosti
KK

Stone_Pilot

4. 5. 2010 9:03
Re: nákup

Já jsem si u nich o víkendu koupil sako, ale uznávám, že to je už asi nezachrání.

0 0
možnosti
X

xMartinxxx

4. 5. 2010 8:38
???

a proč jim stát nepomohl? Stačilo tam nalít miliardu a pracovní místa by byla zachována a zase by se to rozjelo a časem by byli v černých číslech. Vždyť se dotuji kdejake nesmyslne projekty a tady to podnikani ma hlavu a patu.

0 0
možnosti
FM

filip.mileret@gmail.com

4. 5. 2010 10:30
Re: ???

Nene, hlavně už nepomáhat ze státních peněz žádné soukromé firmě. Nikam to nevede a většinou to jen oddálí nevyhnutelný krach.

0 0
možnosti
O

oprudil1

4. 5. 2010 8:27
tyto podniky a firmy položili nenažraní a nekompetentní

a velice špatní manažeři !

0 0
možnosti
MK

Bob-an

4. 5. 2010 8:39
Re: tyto podniky a firmy položili nenažraní a nekompetentní

No to je snad pochopitelne ne? kdy jiny by za to asi mohl? jak za uspech tek za neuspech firm muze vyhradne management, delnik u pasu je sice dulezity, ale v zasade neovlivni vubec nic..... jeste se akorat muze stat ze odborari ustavkujou firmu k nekonkurenceschopnosti, ale to neni zas tak obvyklae

0 0
možnosti
JN

Duke Nukem

4. 5. 2010 8:21
kazdy,

kdo kdy pracoval v textilnim prumyslu,tak vidi,ze ten pan keca neskutecne blaboly,proste textil v cesku jde definitivne do pekel a takoveto plane recicky tomu nepomuzou.Proste unie prodala textil za auta,i diky nasim europosrancum,that is all..

0 0
možnosti
KK

Stone_Pilot

4. 5. 2010 9:07
Re: kazdy,

Vždyť to říká - textilní firmy tady muž dávno nešijou, "jen" dělají design a obchod.

0 0
možnosti
VN

VasekN

4. 5. 2010 8:15
:-/

Špatně padnoucí a nemoderní střihy, kvalita neodpovídající ceně, mrzká a neochotná obsluha ve značkových prodejnách. Spíš se divím, že nekrachli mnohem dřív. Neřekl bych, že tady došlo k nějakému velkému posunu v daném odvětví. Nevím co chce pán analyzovat, podle mne tady jasně selhat management. Podnik byl prostě špatně vedený a proto se položil.

0 0
možnosti
X

xs123

4. 5. 2010 8:18
Re: :-/

Jasně. není to jedinej podnik, který nějakým záhadným způsobem přežil léta 1990-2000, potom nastal všeobecný rozvoj všeho - no, a teď  to konečně krachlo. Sklárny taky položili manažeři, a můžu jmenovat ještě několik podniků, kam majitel - lampasák -  za dvacet let nezainvestoval ani korunu, nabídky na odprodej zahraničním firmám odmítl, protože mu stačilo, že mu z toho tekly nějaké peníze. Konkrétně - SWA Holýšov.

0 0
možnosti
MRSVB

Mám rád svou vlast Boehmen

4. 5. 2010 6:50
Tunely

Nikde v článku nevidim zmínku o této možné příčině pádu našich podniků s více než 70 letou tradicí...

0 0
možnosti
BB

boganek

4. 5. 2010 9:06
Re: Tunely

Jednoduché - zlodějna ale to se Idnes nehodí - tak jinak může za to Paroubek

0 0
možnosti
XX

xaeris

4. 5. 2010 5:49
Nezrcadlí, je to daleko horší

Tak textilky, sklárny, porcelánky atd. padají u nás nenávratně ke dnu ale tihle "odborníci" nám budou vysvětlovat, že to prý nezrcadlí stav daného průmyslového odvětví.Milý odborníče, máte pravdu, nezrcadlí, je to daleko, daleko horší.Proč?Protože ty fabriky tu tu prosperovaly ne rok či dva, ale celou věčnost a už nikdy nikdo něco podobného tu nedá dohromady.Prostě je to KONEC těchto odvětví v Čechách, definitivní.A lepit to znovu od jakýchsi malých manufaktur, jak nás chcete přesvědčovat, to by musela na Hradě sedět Marie Terezie a bezcelní dovoz asijského zboží končit na hranicích Rakousko Uherska a ne být u kormidla Bruselská byrokratická klika, které na nějakém českém průmyslu vůbec nezáleží.Nebo myslíte, že takoví Špidlové snad v životě sami něco dokázali vyprodukovat, tedy vyrobit, tedy kromě žvanění? 

0 0
možnosti