Třiadvacetiletá Sandra Flemrová se zubů drží pořád, momentálně pracuje jako zdravotní sestra v zubní ambulanci. „Při natáčení vánoční reklamy na Kofolu mně byly tři roky. Pamatuji si jen pár záblesků jako například koulovačku se štábem. Reklama se mně ale přesto silně zapsala do života,“ říká.
V dětství absolvovala několik castingů, na obrazovky se vrací téměř po dvaceti letech. V novém spotu přestavuje projekt Cirkulka. „S Cirkulkou vracíme do domácností osvědčené skleněné lahve. Nápad vrátit spolu s nimi do hry i děvčátko ‚ne, ne, já nemusím, já už ho vidím‘ přišel úplně přirozeně,“ říká Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko.
Neustále se mě ptají na honorář, říká „holčička“ z reklamy s prasátkem |
„Nejenže je Sandra s Kofolou spojená už skoro 20 let, ale zároveň patří k mladé generaci, pro kterou je udržitelnost klíčová. A jestliže cirkulace lahví je o jejich vracení, vrátili jsme i holčičku,“ doplňuje Chalupka.
Třicetimilionová investice
Kofola do celého projektu investovala více než třicet milionů korun. „Část nákladů vyžadovala úprava výrobní linky, etiketovačky a paletizace. Hlavní investice však putovaly do vývoje odolných vratných lahví a modulární přepravky z recyklovaného materiálu,“ uvedla již dříve projektová manažerka Markéta Ryšková.
Obchodní centra spustila letní výprodeje, kvůli inflaci čekají vyšší poptávku |
Skleněné lahve jsou k dostání od dubna letošního roku, zatím ve vybraných prodejnách Tesco a v online supermarketu Rohlik.cz. V červenci má plánu zařadit je do své nabídky také e-shop iTesco.cz.
Podle společnosti Kofola ČeskoSlovensko jsou skleněné obaly šetrnější k přírodě než ty jednorázové z PET lahví. „O tom, že uvedeme nápoje ve vratném skle i do maloobchodu, jsme uvažovali už několik let. Nechali jsme si vypracovat analýzu celého životního cyklu výrobku a jeho vlivu na životní prostředí a vyšlo nám, že Cirkulce, tedy vratným skleněným lahvím, stačí jen několik cyklů, aby jejich uhlíková stopa byla nižší než stopa jiných běžných obalů,“ uvádí Pavol Chalupka.
Nová reklama se natáčela na západě Slovenska poblíž Záhoří. Společně se Sandrou Flemrovou v ní hraje také student pražské DAMU David Petrželka. Spot je dostupný na YouTube, objeví se také ve vysílání slovenské TV Markíza.