Diskuze

Kaufland za čekání ve frontě zaplatí nově 50 korun, kompenzuje i Billa

Některé české řetězce se rozhodly odškodňovat své zákazníky v případě, že čekají na namarkování zboží příliš dlouho. Jmenovitě Kaufland a Billa. Kaufland kompenzaci za prostoje nedávno dokonce navýšil na 50 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

P64e62t77r 16A23g71u30l35á15r

13. 5. 2018 20:04

Tohle u nás před pár lety fungovalo také. Odhadem dva měsíce. Nedávno jsem zažil v Kaflandu frontu od pokladen až dozadu k lahůdkám. Když jsem to viděl, vrátil jsem chleba a jablka kde jsem je vzal a šel jsem do Lidlu.

1 0
možnosti
JC

J18a70n 48C48e43p59e91k

4. 5. 2018 12:08

"Konkurenční Billa nabízí čekajícím zákazníkům jako odškodné dvacetikorunu, a to v případě, že nejsou otevřené všechny pokladny a nakupující má před sebou více než pět zákazníků."

Tak tohle je v naší Bille v Praze naprostá lež. Cedule tam bývala, ale protože všechny kasy nejsou otevřené nikdy a ve frontách neustále více jak 5 lidí, tak ceduli sundali. ;-€

2 0
možnosti
JK

jde vám o dvacku?

0 1
možnosti
JK

Majitel se musí smát, fronta na sajrajt.

1 0
možnosti
JC

J67a83n 52C13e98p52e34k

4. 5. 2018 12:09

Kde nakupujete vy? Možná jinde, možná je to jinak zabalené, možná to vypadá stejně, možná vyšší cena, ale obsahově to bude stejné. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kdysi také dvacku nabízelo Penny ... měli takovou velkou ceduli nad pokladnami. Jednou jsem si o ni řekl. Vyvolalo to poprask. Nevěděli, co s tím. Nakonec mi ji dali ... a druhý den byla cedule pryč :-D

2 1
možnosti
PK

Platit za čekání by měli spíš na magistrátě.

0 2
možnosti
RV

Kdyby raději místo kupování zákazníků přidal zaměstnancům...!

1 1
možnosti
HJ

V Kauflandu si čas strávený ve frontě u pokladny sleduji sama a ještě se mi nestalo, že když si kartu na slevu jdu k pultu informací vyzvednout, že by nárok na ni někdo zpochybňoval - nepochybuji o tom, že prodejna je monitorována kamerami tak důsledně, že o délce front u pokladen mají dokonalý přehled. Více mě štve, že lidi stojí ve frontách jako ovce a pro slevu si nikdo z nich nejde - kdyby šli všichni, kdo na ni mají nárok, tak by snad managementu prodejny došlo, že lepší je zaplatit víc pokladních, než dávat tisíce na kompenzaceRv

6 0
možnosti
JK

pak by ovšem museli dostat 2 x 50,- , protože by už dlouho stály v druhé frontě ;-D

2 1
možnosti
Foto

Jako na první pohled pěkné. ale v praxi téměř nevymahatelné. Jak dokážete, že ve frontě čekáte 5 minut a 1 sekundu a ne 4 minuty a 59 sekund? Jak v Bille dokážete, že na všech otevřených pokladnách bylo každé zrovna 5 a více lidí?

1 1
možnosti
TK

S tím časem je to horší, ale myslím že tam mají tolik kamer, že se s váma většinou hádat nebudou. 5 a více lidí? V dnešní době poměrně jednoduše řešitelné fotkou na mobil.

1 0
možnosti
JT

J12a88n 41T95u40r97o44ň

3. 5. 2018 16:01

A nebylo by lepší zajistit, aby zákazníci nestáli dlouhé fronty...?

1 0
možnosti
LH

V Penny toto bylo vloni, sice ne 50, ale 30 Kč.Když jsem toto požadoval u pokladních, tak se rozčilovaly, že oni za to nemůžou, sami mají hodně práce s doplňováním zboží a ještě chození na pokladny a dělaly všechno pro to, aby tuto slevu nemusely uplatnit (nevím jestli měly za to postihy, to už jsem nezjišťoval).

Jsem zvědavý jak to bude fungovat u Kauflandu.

0 0
možnosti