Kaufland za čekání ve frontě zaplatí nově 50 korun, kompenzuje i Billa

  12:39aktualizováno  15:12
Některé české řetězce se rozhodly odškodňovat své zákazníky v případě, že čekají na namarkování zboží příliš dlouho. Jmenovitě Kaufland a Billa. Kaufland kompenzaci za prostoje nedávno dokonce navýšil na 50 korun.

Fronty u pokladen, Kaufland na pražské Hůrce (24.4.2018) | foto: Vítězslav Bureš, iDNES.cz

Se zprávou přišel server Aktuálně.cz.

Stalo se to asi každému. Čekání ve frontě u kasy v supermarketu nejenže zdržuje, ale především otravuje. Zároveň se jedná o nejvíc kritizovaný neduh tuzemských řetězců. Některé z nich se proto rozhodly své zákazníky kompenzovat. Jmenovitě je to Kaufland a Billa.

Nejkritizovanějším řetězcem je v posledních měsících právě Kaufland. Ještě nedávno nabízel za čekání u kas a samoobslužných pultů, pokud bylo delší než pět minut, poukázku na 30 korun. Poté podle zkušeností zákazníků ale tenhle bonus zrušil.

Kaufland na pranýři. Zákazníci si stěžují na chybějící zboží i dlouhé fronty

Na začátku letošního března však systém změnil: Náhradu za čekání u pokladen zvýšil na 50 korun, naopak dlouhé čekání u pultů už nekompenzuje. Mluvčí Kauflandu Renata Maierl tuto informaci iDNES.cz potvrdila.

Řetězec podle jejího vyjádření zavedl i další novinky, mezi nimi zjednodušení procesu vrácení zboží.

„Všechny naše záruky jsme nově nastavovali od 6. března. Byla to plánovaná věc v rámci celkového zkvalitnění služeb zákazníkům,“ řekla Maierl. Statistiku o tom, jak často zákazníci tuto možnost využívají neuvedla.

Konkurenční Billa nabízí čekajícím zákazníkům jako odškodné dvacetikorunu, a to v případě, že nejsou otevřené všechny pokladny a nakupující má před sebou více než pět zákazníků.

Další řetězce nyní odškodné za dlouhé fronty neposkytují. V minulosti je nabízely ještě sítě Albert a Globus.

Autor:

Nejčtenější

V žebříčku aerolinek České aerolinie propadly

Letadlo ČSA Boeing 737 - 500 míří z Prahy do Ostravy, kde dostane nový lak.

Na žebříčku společnosti AirHelp se České aerolinie umístily na 59. místě ze 72 hodnocených aerolinek. Jako nejlepší se...

Boeingy nikdo nechce. Do firmy nepřišla objednávka ani na jeden typ letadla

Boeing 737 MAX 8

Špatné časy Boeingu pokračují. Poté co si v březnu nikdo neobjednal problémový letoun 737 Max, výrobce letecké techniky...

Z Prahy do Brna autem na baterky. Jedno nabití elektrickému golfu nestačilo

Volkswagen e-Golf

Budoucnost automobilismu? Zatím ne. MF DNES zkoušela, jak se žije s elektrickým golfem. Ve městě funguje obstojně, ale...

Vlak jako metro. Na pražské letiště se pojede o 10 minut rychleji

Vizualizace části úseku vlaku na ruzyňské letiště - Masarykovo nádraží v Praze.

Vlakem nebo metrem na pražské letiště? Zatímco Pražáci by raději pro chybějící spojení do centra města preferovali...

Cibule z konce světa. České řetězce ji vozí 18 000 km z Nového Zélandu

Cibule z konce světa. Řetězce nakupují zeleninu až na Novém Zélandu.

Cibule z Řecka, Egypta, ale i z Nového Zélandu, nejvzdálenější země na planetě od České republiky. Tuzemské řetězce...

Další z rubriky

Bankovní asociace vítá plán vlády na vytvoření Národního rozvojového fondu

ČSOB - ilustrační snímek

Česká bankovní asociace přivítala plán vlády na vytvoření Národního rozvojového fondu, do kterého by přispívaly banky...

Českému hokeji se změna dresu vyplácí, firmy však stále parazitují na znaku

Čeští fanoušci se radují z gólu.

V červnu loňského roku představil Český hokej kompletní změnu vizualizace a designu včetně podoby dresů národního týmu....

Řetězce vozí z větších dálek: zelí z Makedonie, brambory z Francie

Dochází i zelí. Německý diskont ho vozí z Makedonie.

Nejen cibule z Nového Zélandu. Nákupní oddělení obchodních řetězců musejí sahat do větších dálek než jindy i pro jinou...

Najdete na iDNES.cz