Diskuze

Češi chtějí větší a dražší jízdní kola. Před nákupem si je rádi zkoušejí

Češi kupují stále dražší a větší kola. Žádanější než dřív jsou speciály do terénu nebo na silnici. V Česku se za rok prodá kolem 350 tisíc bicyklů, z toho až 60 tisíc elektrokol. Kupují si je ale často ti, kdo by na klasické kolo nikdy nesedli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Češi je nechtějí, ale co mají dělat, když nic jiného nejde koupit :-/

1 0
možnosti
PD

P94e33t37r 98D73r41a10p40a87l

26. 8. 2019 13:51

koupit jde opravdu cokoliv, většina prodejců vám postaví i kolo na zakázku

4 0
možnosti
PD

P89e84t10r 74D40r22a15p81a12l

26. 8. 2019 12:24

no, autor opomněl rozměr 27,5". Tedy MTB se rozpustilo do 27 a 29 a 26 zůstaly jen u těch nejlevnějších kol. on se vlastně uzavřel kruh, kdy se kola vrátila k rozměrům před vznikem MTB. Ono těch 26" byla z nouze cnost, první MTB se stavěly z plážových cruisrů a ty měly tento rozměr...a pak se z toho stal na 30 let úzus

0 0
možnosti
LV

L39á93ď97a 82V42r93a19n56ý

27. 8. 2019 21:55

Nemáte pravdu. Popularita 29" narůstá s uhlazování tratí pro rádoby MTB jezdce.

Dnes se závody dělají pro hobíky, aby to zvládl i taťka od rodiny co ho chytla druhá míza. No a na takových závodech je 29" výhodou.

Pořádáme MTB závody a za chvíli budeme jezdit po rovině a kopce srovnávat :-), sponzoři chtějí, aby to zvládlo co nejvíce lidí.

Když jsme začínali, neměli by 29" šanci, dnes to projede i na treku.

Lidi jsou čím dál pohodlnější ale myslí si pravý opak.

0 0
možnosti
VM

Tloustnou a kupují si stále únosnější kola.

1 1
možnosti
VP

V36i56t 91P64o30c72h77m91a67n

26. 8. 2019 11:36

Pomaha roztacet kliky slapek... jako prostitutek?

1 1
možnosti
MR

Z pohledu E-MOTION a elektrických jednokolek, je trend v požadavcích na silnější motor a baterizaci, z toho vyplývá dojezd i jízdní komfort. Zatímco před třemi a čtyřmi lety byla první otázka na cenu, je jí dnes otézka na dojezd. Aby ne, když na jednokolce se dá dělat skutečně ledaco. https://www.youtube.com/watch?v=67oRE5B5Oi0&t=9s

0 0
možnosti
PS

Češi si po prázdninách kupují kola?

To bude asi ta méně inteligentní část populace.

0 6
možnosti
FN

Proč? Třeba jsou teď levnější... to je naopak docela dost chytrý. A navíc je lepší jezdit na podzim a nepařit se v letním vedru.

6 0
možnosti
MN

Vysvětlení ohledně krosových kol je chybný. Dneska už tyhle kola nemají smysl, když má běžný horák stejný průměr kol. Horák bude pravděpodobně kvalitnější a pokud si někdo připlatí, tak lehčí, rychlejší, ergonomicky naprosto jinde.

2 1
možnosti
KM

Ze mě prodejci asi radost nemají. Mám 20let starý trekový kolo, bez odpružení, a nějak se mi s ním nechce rozloučit. Pár závad sice bylo, ale šlape výborně, v pohodě zvládám lehčí terén, cesty do práce i delší treky s batohama.

7 0
možnosti
RK

No jasně, celé to je taková česká móda mít nějaký super kolo, přitom je zbytečný.

1 0
možnosti
RM

Nástup SUV i do cyklistiky ;-).

3 0
možnosti
FN

Akorát že, u aut to ještě člověk chápe jako ochranu před nehodou. Používat hyper-terénní kolo na běžné cyklostezce je směšný ichtylismus a pozérství.

2 0
možnosti
MK

Krosová kola jsou na ústupu a přitom na silnicích a polňačkách jezdí borci na horských kolech. Většina z nich by do žádného terénu nikdy nejela a preferují cyklostezku s hladkým asfaltem.

1 1
možnosti
MN

Korsová kola jsou logicky na ústupu. Plně je dokáží nahradit 29".

1 0
možnosti