- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Češi je nechtějí, ale co mají dělat, když nic jiného nejde koupit
koupit jde opravdu cokoliv, většina prodejců vám postaví i kolo na zakázku
no, autor opomněl rozměr 27,5". Tedy MTB se rozpustilo do 27 a 29 a 26 zůstaly jen u těch nejlevnějších kol. on se vlastně uzavřel kruh, kdy se kola vrátila k rozměrům před vznikem MTB. Ono těch 26" byla z nouze cnost, první MTB se stavěly z plážových cruisrů a ty měly tento rozměr...a pak se z toho stal na 30 let úzus
Nemáte pravdu. Popularita 29" narůstá s uhlazování tratí pro rádoby MTB jezdce.
Dnes se závody dělají pro hobíky, aby to zvládl i taťka od rodiny co ho chytla druhá míza. No a na takových závodech je 29" výhodou.
Pořádáme MTB závody a za chvíli budeme jezdit po rovině a kopce srovnávat :-), sponzoři chtějí, aby to zvládlo co nejvíce lidí.
Když jsme začínali, neměli by 29" šanci, dnes to projede i na treku.
Lidi jsou čím dál pohodlnější ale myslí si pravý opak.
Tloustnou a kupují si stále únosnější kola.
Pomaha roztacet kliky slapek... jako prostitutek?
Z pohledu E-MOTION a elektrických jednokolek, je trend v požadavcích na silnější motor a baterizaci, z toho vyplývá dojezd i jízdní komfort. Zatímco před třemi a čtyřmi lety byla první otázka na cenu, je jí dnes otézka na dojezd. Aby ne, když na jednokolce se dá dělat skutečně ledaco. https://www.youtube.com/watch?v=67oRE5B5Oi0&t=9s
Češi si po prázdninách kupují kola?
To bude asi ta méně inteligentní část populace.
Proč? Třeba jsou teď levnější... to je naopak docela dost chytrý. A navíc je lepší jezdit na podzim a nepařit se v letním vedru.
Vysvětlení ohledně krosových kol je chybný. Dneska už tyhle kola nemají smysl, když má běžný horák stejný průměr kol. Horák bude pravděpodobně kvalitnější a pokud si někdo připlatí, tak lehčí, rychlejší, ergonomicky naprosto jinde.
Ze mě prodejci asi radost nemají. Mám 20let starý trekový kolo, bez odpružení, a nějak se mi s ním nechce rozloučit. Pár závad sice bylo, ale šlape výborně, v pohodě zvládám lehčí terén, cesty do práce i delší treky s batohama.
No jasně, celé to je taková česká móda mít nějaký super kolo, přitom je zbytečný.
Akorát že, u aut to ještě člověk chápe jako ochranu před nehodou. Používat hyper-terénní kolo na běžné cyklostezce je směšný ichtylismus a pozérství.
Krosová kola jsou na ústupu a přitom na silnicích a polňačkách jezdí borci na horských kolech. Většina z nich by do žádného terénu nikdy nejela a preferují cyklostezku s hladkým asfaltem.
Korsová kola jsou logicky na ústupu. Plně je dokáží nahradit 29".