- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někdejší tzv. "Brabazonův výbor" dokázal na jednom projektu prošutruvat slabou miliardu liber a padla vláda v GB a další to pak museli splácet 20 let. Dnešní EU čímani jsou samožřejmě o několik kroků dál - zatím sranda s názvem A380 stála v přepočtu nějakých 400 miliard a lze se důvodně obávat. že skončí jako Eurotunnel, tedy na bedrech daňových poplatníků. Proberte se probůh už všichni "socialisti"! Jak vidět, takhle to prostě evidentně nefunguje ...
Jak se díváš na projekt tunelu mezi Španělskem a Marokem? Má být několikanásobně dražší než eurotunel. Myslel jsem, že je to špatný vtip, ale prý už je to schváleno.
Chcete-li se pobavit,čtěte cancyod BRIZY ( níže). Dlouho jsem se nepobavil nad takovými ,,odbornými,, kecy. Fakt Gut.
Ale vzdyt ti nikdo nebrani uvadet me udajne nesmysly na pravou miru. Ovsem zatim jsi se krome osobniho napadani zadnymi jinymi argumenty neobtezoval.
tak at necpou tolik miliard teroristum a financujou Boeing. Ty tri miliardy co dostal Usama na boj proti rusakum mohli vyuzit lip. Vysrat se na celou Ameriku. Budouci trhy jsou Cina, Indie, Rusko. Tam je budoucnost obchodu.
Vůbec ale vůbec jsi se nezamyslelnadpostatou věci. Ten posranej Airbusplatíneskutečnými částkami celá EU tudíž i ty i já.Je to pouze bušení se do prsou od EU jak nato Evropa má. Ale jediný,opravdu jediný výrobce letadel je BOEING.Made in USA.
todleto ...i eu pomaha svoji flotile, ted jeste automobilkam, lodim, vesmirnym korabum, snizit uroky, vytisknout vic penez a jsme si rovni
Loni mel Boeing 154 -156,000 zamestnancu. Kdyz je hodne zakazek nabiraji se i tisice kontraktoru a firem aby byly zakazky vcas vyrobeny. Zpravidla se tak pracuje 24 hodin denne 7 dni v tydnu (na 12 hodinove smeny). Platy kralovske.
To je take zaklad neuspechu Airbusu a jeho problemy. V kritizke situaci ho podpori EU (specialne Francie a Nemecko). Vlada USA na Boeing kasle a kazdy (vcetne treba automobilek) se musi starat SAM! Doslova SAM!.
Problémy Airbusu se v médiích zveličují, EADS celkově vydělává. Na tom, že EU té firmě poskytla/poskytuje více pomoci to samozřejmě nic nemění a ani mě se to nelíbí.
Ale také se mi nelíbí když je Airbus prezetován jako firma před krachem, to je blbost.
Amici maji vic zakazek nez Airbus. Nota bene zadny z A-380 USA nekoupi.(A nerozhoduje o tom vlada).
Clanek se opet zabyva tim kdo koho z ceho ososcil aniz by se pokusil problem vysvetlit. Tak se pokusim opet hodit hrach na stenu.
Podstat "dotaci", ktere ziksva Airbus je takova, ze nektere vlady poskytuji Airbusu garance za pujcky, ktere si Airbus bere u bank. Garance se tykaji uveru POUZE na vyvoj novych letadel nikoliv na vlastni vyrobu. Diky tomu ziskava Airbus uvery za nizsi urok (riziko navratnosti je pro banku mensi) a tyto uvery musi normalne splacet. Pokud je program ziskovy (a zatim v historii vzdy byl) uver je normalne splacen a danove poplatniky to nestoji ani euro. Dalsi vytka Boeingu se tyka podpory regionalnich sprav (napr. mesta Hamburg) pri vystavbe infrastruktury (napr. silnice k tovaranam), ktera slouzi Airbusu.
... pokracovani. Vytky Airbusu vuci Boeingu se tykaji toho, ze vlada USA skryte
poskytuje Boeingu penize skrze zbrojni zakazky a tyto jsou pak vyuzity
pri vyvoji civilnich letadel. (Ten argument neni uplne od veci protoze vsichni dodavatele techniky ozbrojenym slozkam USA jsou americke firmy a v pripade zahranicniho dodavatele si tento musi najit americkou firmu a realizovat zakazku pres ni a s jejim podilem.) Krom toho je u nejnovejsiho B787 kridlo
vyvijene a vyrabene z velke casti v Japonsku a japonska vlada poskytla
vyrobci tu samou formu pomoci jako evropske vlady Airbusu.
...teada krom toho že to tvrdí, dál se nic řešit nemusí, stejně jeko se upozorňuje na nepravosti usa, no a usa taky nereagujou, takže o co go? Navíc je jasný že se ozvou proti érbasu amici, je to konkurent ne, ??fakifaki jude
Tak bude muset Airbus taky zřídit vojenskou sekci a být dotován přes ní.