- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
víte proč budem vždycky pozadu? ...no to je jednoduchý - nikomu se nechce myslet dopředu(a těm co to dělaj nejlépe zavřít hubu), v evropě(to je nazápad od nás) začali stavět místo dálnic vysokorychlostní železnice a asi ví proč to dělaj!
další sebevrah ......(a bohužel možná i vrah )
fuj, tak voni to pořád myslí s tou Dtrojkou vážně - takovej humus to je lepší ty prachy vyhodit oknem, navíc už se staví 4. koridor tak na co dálnici - pro buržousty co si vozí prdel v mercedésech
jj, to je pro Topolánka, když pojede s přítelkyní na chatu k lipnu si pokecat s Holanďanama
urcite je to efektivnejsi vyuziti statnich penez nez zvysovani socialnich davek
"lepší než zvyšování soc. dávek"
....trochu ubohej argument, nejsi náhodou z ods?
a kdo po tech dalnicich bude jezdit kdyz litr benzinu za 10 bude tak drahy ze se bude jezdit jen svatecne. To soudruzi nedomysleli?
Nu což, tak budeme mít největší síť cyklostezek na světě. A pěkně širokých a s travnatým pruhem uprostřed.
pri cene kolik budou dalnice stat se jedna o nejvetsi tunel po privatizaci. Z tech 800 miliard pujde minimalne tretina na predrazeni a a tak pribude krome rozumneho zisku do kapes podnikatelskych mrtek a svinskych uredniku
Nerad vám kazím radost, ale příjmy z privatizace byly vyšší než výdaje na ni. A zdaleka nejvyšší výnos byl za vlády p. Špidly za privatizace Telecomu. To jsem si nevymyslel, to je ve zprávě FNM z roku 2005.
Nicméně mýtus o tunelu v privatizaci je díky nízkému přehledu obyvatel ČR stále přežívající.
kdy konečně přestaneme dotovat kamionovou dopravu ze svých daní stavbou nových a nových dálnic z naší kapsy. Mělo by se uvažovat hlavně o tom, aby se tato devastční doprava jak pro ekologii, tak pro stav silnic konečně sama zaplatila a zaplatila za sebe své škody!!! Což takhle 40 km za 1 km jakékoliv silnice jako je to za použití železnice? Myslím že by pak konečně firmy typu MiKing či T.P.C.A začali uvažovat o jiném způsobu navážení materiálu než levnými kamiony. Prospělo by to nám všem, mimo těchto gigantů, ale ti sem nepřišli dotovat nás, ale tvrdě zde vydělávat!!!!! Vyjímky (slevy) by mohli být pro BUSy a zásobování obchodů, pak bude km dálnic a hlavně bude i na zdevastované silnice 1 a 2 třídy. Přijeďte na kukačku do Kolína - to je k popukání.... :-(.
pardón omlouvám se, samozřejmě jsem myslel 40 Kč za 1 km použití jakékoliv silnice.....
poklesly nám preference tak zase hodíme mezi lidi nějakej ten blábo? Oni sou blbí, oni na to naletí... Pamatujete si na modrou smrt a její stavění stovek km cyklostezek? A ono prd, je po volbách a lidi plácejte se dál na silnicích mezi autama
A teď když lidi zjišťují co je to za haj/ly modrý tak tady vytáhnou nějaký sliby na dálnice a skalní voliči ODss budou tleskat nad těma nereálnejma plánama a věřit jim to je smutné
Zato čssd nám vždy říkala vše naprosto reálně. Největší poměr nevzdělaných, na sliby letících lidí vždy združovala čssd viz. volby 2002. Tehdá naslibovala hory i s horákama a byla zvolena ač měla to té doby nevalných preferencí, které se, po vystoupení Sobotky a jeho slov o zasazení slibů do špatného ekonomického rámce, opět propadly na výchozí úroveň. Tj. lidé jim ty kraviny věřili a pak se divili, tj. jsou blbí když si to nedokáží alespoň rámcově představit. Krystalický důkaz omezenosti velké části levicových voličů.
P.S.: Než začneš nadávat, tak se na vývoj těch prefernecí alespoň podívej.
Jako cyklostezka je dálnice nevhodná a strašně drahá. Všechny peníze by měly jít na modernizaci železnice, výstavbu vysokorychlostních tratí atd., jediná perspektivní doprava je hromadná.
naopak vejde se tam spousta kol
..když vezmu to, za kolik makaj ukrajinci..a kolik stojí matroš a technika... tak za 800 miliard postaví v poho to naplánovaný a k tomu ještě vlastní dálnici do své domoviny