- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdím tímto úsekem často a nezdá se mi, že by zde práce stály, ba naopak. Asi příčina možných pokut. Úprava břehu dost kamenitého 90 - 95 km ty už tam odvezli celý kamenolom a těch mostů tam taky mají podstatně více než v jiných úsecích. a konečně někoho napadlo soutěžit delší úsek než ty super krátké se stejnou časovou dotací jako doposud.
Kdyby stát uměl plánovat státní zakázky nějak inteligentně, tak by nemohla nastat situace, že nejsou lidi a firmy nestíhají stavět. Velké zakázky plánovat na dobu krize a v období hojnosti dělat jen údržbu nebo něco menšího. Navíc by se ušetřilo, protože v době krize by šly ceny zákonitě dolů.
Jenže krize se nedá naplánovat. A čekat roky, až náhodou dorazí jaksi není úplně ideální cesta
Opravovat 14 kilometru najednou muze napadnout opravdu jen mozky na RSD
Ne je to ok jen se musí opravovat na celém úseku a ne na pár desítkách metrech
Začalo se v květnu 2013. Ještě není hotová ani polovina z plánovaných oprav......co dodat. Makáme.
Jeden milimetr dálnice za 125 Kč...
Jako řidič na D1 trpím, ale na druhou stranu tohle bych neviděl vyloženě negativně jestli je pokuta dostatečně vysoká tak budeme mít tento úsek D1 ještě levnější a stát ušetří
To pisou, jakoby to najednou zjistili. To tam celych 60% praci nikdo dodavatele nekontroloval.?
Škoda, že nemůže být něco jako státní stavební firma, všechny státní důležité zakázky by dostávala ona a jelo by se na max rychlost a efektivitu..., takhle to vyhraje nějakej subjekt, který na to ani nemá kapacitu, ale hlavně, že nabídne nejlepší cenu
Ono to zní hezky. Jen jsem zatím ještě stát neviděl něco dělat rychle a efektivně
to je problem statni správy, souteží se jen cena, nikoliv kvalita rychlost atd
Soutěží se cena, ale termíny jsou samozřejmě dané a známé při soutěžení, stejně tak jsou dopředu známá případná penále. Kvalita je také daná, otázka je schopnost (chtěnnost) jejího dodržení. Dopředu vám to slíbí každý.