Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

České firmy posilují na Facebooku. Bodují hlavně cestovky a média

Tuzemské firmy si začínají uvědomovat, jak důležité je existovat i na sociálních sítích. Počet společností, které si loni na některé z nich - zejména na Facebooku - zřídily profil, stoupl meziročně zhruba z patnácti na dvacet dva procent. Nejvíce jsou na Facebooku vidět cestovky, média nebo telekomunikace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

Využít to dokáže ten, kdo ví přesně, co chce, kdo má jasnou vizi, kdo se nebojí komunikova se svými zákazníky - a hlavně kdo zvládá i krizovou komunikaci, protože ne všechny příspěvky bývají kladné. Takovým lidem to přinese opravdu hodně. Pro ty je facebook doslova zbraní hromadného ničení v dobrém smyslu oslovení nových zákazníků. Pro ostatní, kteří se chovají jako dinosauři a nerozumí tomu je to neuchopitelné, nepochopitelné a zbytečné. 

Je to hlavně o komunikaci a o ochotě naučit se nové věci a využít je. O ničem jiném. A facebook je pro toto naprosto perfektní platforma.

2 0
možnosti
Foto

Tady by se už měla začít spousta přispěvatelů začít léčit. Tím myslím ty kteří téměř za každým článkem vidí reklamu-

0 0
možnosti
BP

B34e94n 14P59a43v48k68a

30. 9. 2015 8:59

Kamila Burešová si koukám opatřila slušnou flákačskou židli na čsú. Není nad to celý den oblejzat fejsbůk za státní love.

0 0
možnosti
AP

Nikde nevidim velkymi pismeny napsano, ze to je REKLAMA !

0 1
možnosti

A12l21a36n 24Ř97e58p78k75a

30. 9. 2015 8:44

A proč by to měla být reklama? :-P

0 0
možnosti
GK

nepatri to nahodou pod komercni sdeleni/reklama ?

0 1
možnosti
PB

Myslím si že ne, vždyť se nepíše o konkrétních firmách... Přijde mi to to samé, jako kdyby před 20 roky vyšel článek, kolik firem volá s Eurotelem, v té době specifické, dnes to samé...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy

28. dubna 2024

Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...

Protonová léčba už pomohla tisícům pacientů

2. května 2024

Advertorial Dvanáct let působí v Praze Protonové centrum. Za tu dobu jím prošly tisíce onkologických pacientů....

Evropa se opatrně vrací k ekonomickému růstu. Rizikem je kondice Německa

2. května 2024

Premium Evropské ekonomiky se zotavují z kritických let, kdy je dusil energetický cenový šok, inflace i...

Lesníci se zlobí, stát nakonec miliardy na klima v rozpočtu nenašel

2. května 2024

Přes dva roky stát sliboval peníze na dotace pro lesníky, nakonec je ale nenašel a program na...

Hallstatt brojí proti turistům. Omezuje počty autobusů, zastavuje reklamu

1. května 2024

Rakouské oblíbené místo Hallstatt dlouhodobě bojuje s velkým náporem turistů. Místním s návštěvníky...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!