- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta procenta opravdu nesedí.
Bohužel autor článku míchá čísla o návštěvnosti stránek a o využívání vyhledávačů. Dále nemá jasno v tom, co je to vyhledávač a jak se liší od portálu. Očividně nerozlišuje mezi tím, když uživatel hledá něco ve vyhledavačí a tím, když si např. čte zprávy na Novinkách.
Každopádně předpokládám, že tenhle pseudovýzkum byl sestaven na základě dotazníku s otázkou: Jaký vyhledávač používáte?
Což ovšem ani zdaleka neodpovídá reálným hodnotám.
Podle Toplistu je podíl vyhledávačů v ČR cca Seznam 60%, Google 25%, Centrum 3% a zbytek si připadá na zbylé vyhledávače.
jako homepage mám intranet a na vyhledávání používám Google toolbar.
uzivatelu Seznamu pise do vyhledavaciho pole URL. Jinak google na EN stranky, a jyxo.cz na Cesko.
Leda tak na vyhledani firem a na e-mail, jinak nebrat. V tomhle je google nej. Ale co ma Seznam vazne skveleho, jsou mapy. At uz vrstvu ortofoto, nebo turisticke.
Mám například elektrotechnické stránky které provozuji zdarma. Myslel jsem, že mé stránky vyhledávač seznamu sám najde. Ale mýlil jsem se. Po dvou letech jsem je tam chtěl napsat ručně. Zkusil jsem rubriku Elektro. Ale to mě bez IČa nenechalo zaregistrovat. Takže mé nekomerční stránky jsou v rubrice myslím "lidé a názory" nebo tak nějak. A když si někdo chce něco vyhledat. Např. Vysavač, tak první jsou komerční stránky kde najdete ceny. Pokud chcete srovnání kvality nebo o technologii, tak máte smůlu.
to je tim, ze nemas stranky optimalizovány. A to, že nejprve najde komerční stránky je logické, firmy investují nemalé částky právě do SEO.
Ale ty ostatní aktivity my pijou krev. Ve všem si chtěji člověka přivázat (zabití spoluzaci.cz apod.).
Centrum.cz má objektivně kvalitnější vyhledávání než Seznam.cz...
,,,Seznam, nic horšího nezmám...
reklama ma silny ucinek, seznam si dal docela praci s viditelnenim.... ale rozumnemu cloveku je jasny, ze srovnani s googlem neni na miste... seznam ma snad jen smysl, kdyz clovek hleda nejakou firmu v katalogu...
Myslím, že v tom hraje i roli znalost jazyků. Seznam vysype jen české odkazy, zatímco google jazykovou všehochuť, často i čínské stránky, kde si běžný Evropan moc nepočte.
Nevím jak Vám, ale mne Google na základě mé IP adresy (tedy i příslušnosti země) v první řadě sype odkazy v daném jazyce - takže CZ.
ilustrační fotka Jinak jsem asi klasický případ googlisty se seznamem jako momepage-- na seznamu mám maily, googlem hledám