- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na těch řetězce škrtí dodavatele s cenou tak moc, že těm nezbývá, než ošidit výrobek na ultimo, aby snížili náklady. Výsledkem je u jídla neskutečný hnus, kterým bohužel řetězce nahrazují čím dál víc položek běžného zboží :-( V některých krajích (třeba jeseníky), když přijdete do tesca, jsou regály prakticky jen modrobílé, normální potraviny tam skoro nemají :-(
Nejsem humusák ani fajnšmekr...ale výrobky označené logem "TESCO" ze svého hlediska hodnotím jako přijatelné. Dnes v Intersparu - sýr stejné značky - německý o o 20 KČ na kile levnější = likvidace českého zboží. A tady je potřeba se zamyslet!!!
nekalé praktiky musely skončit, tak potrefení vymýšlejí různé "věcné důvody", jen aby se domohli změn opět ve vlastní prospěch...
A tzv. "pravice" milující "tržní hospodářství" (v českém provedení "trhni, co můžeš, a to jakýmkoliv způsobem") je jistě brzy "pochopí" a také podpoří...
to proc nesmi podseknout ceny je jedine dobre. protoze praktika je takova, ze ja dodam do vsech retezcu za cenu 10kc. Kaufland, ktery je tim povestny, ale bude prodavat za 7. v tu chvili mi vola Ahodl, Tesco a dalsi, ze chteji taky nakupovat za 7. kdyz jim reknu, ze ceny podsekl Kaufland, tak je to vubec nezajima. oni maji za 7 a my chceme taky slevu nebo vas vylistujeme. stejne tak zalistovaci komise atd. kdo neni z oboru tak netusi jakou maji retezce moc. je fakt, ze se dodavatele muzou spojit, cini tak pri propagaci znacek vs. privat znacky.
takze jedine dobre za ten zako. jeste ho uplatnit poradne v praxi
Je to dosti přesně popsáno. Tak to opravdu chodí a Kaufland je v tomto přeborník. Ještě o drobet větší vykuk je "obchodní partner" Lidl. Ale v podstatě si nemají příliš co vyčítat. A jejich argumentace zákazníkem a naplňováním jeho potřeb je vskutku úsměvná.
Tak tato věta v článku mě fakt dojala: "Zákon také stanovuje, aby dodavatelé za zboží zaplatili nejpozději do 30
dnů od dodání." Snad odběratelé pane "novináři"
a malí podnikatelé mě taky štvou.. akorát nadávají na řetězce jak je likvidují, ale sami podniakt neumí kdyby podnikat uměli, tak je asi řetězce nelikvidují.. příklad české řetězce a úspěšného- Hruška (na moravě tuším cca 300prodejen a úspěšných) ..takže když se chce, tak to jde a Hruška si nestěžuje na nějaké řetězce.. dokonce jednou byl na idnes článek že Hrušku chtěl spar a tesco koupit, je vidět jak sou úspěšní.. nakonec od toho upustili...
Co si představuješ pod takovým slovem "řetězec"? A jak ti do toho zapadá 300 prodejen Hruška?
to už se rovnou můžem vrátit do socialismu kde bylo nařízení a zákonů přehnaně .. to je normální omezování svobodného podnikání a buzerace papírováním!! .. proč radši neudělají nějaký zákon který vyžene z center měst herny a casina?? nebo zákon který který razantně omezí legální fungování nespočtu těch různých podvodných úvěrových společností co akorát využívaj lidi v nouzi a nasadí jim úroky které ani nemůžou splatit(pokud teda vůbec půjčku dají, často jenom vyberou zálohu a utečou!) .. kraviny se tu udělají, ale to co je potřeba to NE!
je základ úspěšného podnikání. Učil mě náš emigrant v Německu, mimo jiné, že obchodník musí mít finanční rezervy nejméně na půl roku, pro případ nutnosti být nějakou dobu ve ztrátě. To je účinná obrana. Zalíbí se někomu moje podnikání, kouká, jak mně to nese. pronajme si v mé blízkosti prostor, vezme půjčku a s cenami mi jde 5% pod žebro. Zvednu zadek ze židle, zaměstnance pošlu marodit a ceny srazím, až na nákupku. Nic nevydělávám, ale konkurence také ne . Navíc musí platit nájem a půjčku. Do tří měsíců je vše ve starých kolejích. Nakonec po dobu války se má nejlépe zákazník. Jednu dobu jsem válčil se dvěma. Už jsem zase sám.
zaměstnance pošlu marodit = své podnikání dotuju okrádáním státu, to ses naučil v Německu?
Řetězce také nemohou prodávat zboží za nižší cenu, než za jakou ho nakoupily
Takových případů bude asi hafo, jako když nedávno v Kaufu měli 2L Coca Colu asi za 16Kč, ale Cola ho prodává běžně mnohem dráž
asi je ta věta na pochopení moc složitá, co....??? :-) za kolik nakupuješ "od Coly"....??? :-)
"Řetězce také nemohou prodávat zboží za nižší cenu, než za jakou ho nakoupily, čímž jsou podle expertů poškozováni spotřebitelé"
Takže nevím, jaké analytiky oslovila redakce, příště se může obrátit také na mou osobu, aby měla podklady komplexní. Zákon je přínosem, to v každém případě, jen je škoda, že je stále velmi liberální, měl by přitvrdit. Inspirací může být pro nás i Německo, Rakousko.