- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na trati z Prahy do Čerčan nedávno prošly jednotlivé stanice a zastávky modernizací, což je dobře. Když ale vidím betonové peróny se všemi těmi zábradlími (určitě v souladu se současnými normami pro bezpečnost, bezbariérovost a tak dále), nemůžu se pořád zbavit dojmu, že kus té romantiky je nenávratně pryč. Vedle pěkně opravených staničních budov to působí jako pěst na oko.
Pajzl U Adenauera u zastávky v Kameňáku své štamgasty má, takže někomu půvabný zřejmě připadá. Já se mu radši vyhýbám...
Pokud by to měla být kulturní památka, aspoň by si zasloužila opravit, přinejmenším vymalovat.
tak když nemáme za 30 let základní infrastrukturu, tak máme aspoň romantiku na víkendy
To se taky počítá. Jako dítě jsem miloval, když jsme jeli na výlet lokálkami podél Sázavy nebo z Kolína do Ledečka.
Dokáže si někdo představit, že by se ještě podobné romantické tratě někde postavily? Do by se z toho ekologové či jiní aktivisté zbláznili.
Za 30 let nic, ani žádné jiné velké stavby, kromě pár kilometrů dálnic. Jinak se jen liniové stavby opravují a to neuvěřitelně pomalu.
Tak popisek hned pod první fotkou je blbost. Trať z ÚL do LTM pod Střekovem je dvoukolejná.
. ."V Česku"? . . A polovina fotogalerie je z ciziny.
Taky jsem čekal, že tam najdu fotky toho, co nám v textu popisují. A ono skoro nic.
A hned ta první fotka má ještě navíc špatný popisek (viz výše).