Diskuze

Na co zírá mašinfíra: Vzkříšenou dráhou do srdce Českého středohoří

Dnes se vydáme po další části Severočeské transverzálky, mezi Litoměřicemi a Chotiměří. Je to úsek, který měl po závalu v roce 2013 u Radejčína namále. Společnosti AŽD se jí ale podařilo vrátit život, v létě 2020 tam o víkendech jezdilo sedm párů jejích vlaků denně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

Ještě ve 30.letech jezdil rychlík R 67 - 68 Liberec - Cheb a tuším i za války ??

0 0
možnosti
AP

Díky za pěkný článek. Když po létech přijel loni první vlak do Chotiměře, místní uspořádali slavnostní přivítání a snídani na kolejích. Už se těším, až zas uslyšíme houkat vlak na přejezdu u pily. A snad se svezeme i do Radejčína.

0 0
možnosti
Foto

J66a16n 12F15i34a34l58a

28. 2. 2021 13:14

Sesuv nevyvolala stavba dálnice, započal vysoko nad dálnicí, když do podloží vnikla voda z lomu na kopci při nadměrných srážkách. Sesuv pak na část dálnice dojel jen nejnižším okrajem a na stavbě se naopak zastavil.

0 1
možnosti
ZJ

První trhliny se objevily ale nad nezajištěným zářezem dálnice, až následně se zvodnil celý svah...

1 0
možnosti
Foto

No :-) jako vtip dobrý článek. Když se v pohádce Tři veteráni v reálné době hluboké totality Zdeněk Svěrák zasnil o Solnohradu slovy... "Jó Salzburk, Salzburk... tam jsem... taky nebyl", nenapadlo by mne, že totéž dnes bude platit dnes o Litoměřicích pro holku z Olomouce...

1 0
možnosti