- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč nejsou ve srovnání zastoupena kola crussis?
Drahá kola s lacinými komponenty, to chceš.
Moc nechápu, jak Evropa může existovat s limitem výkonu motoru 250W. Možná pro někoho, kdo váží 60 kg to stačí. V USA je limit 750W a je to podle mých zkušeností tak akorát. I tak hodně lidí používá motory 1000-1500W, výjimečně i 2000W (třeba Luna Cycle). Ty už ale legální pro použití na silnici samozřejmě nejsou.
No, jestli to nebude tím, že u nás nad 130 kg hmotnosti je vzácná výjimka.
A Jarda Jágr vám Crussisa zatajil nebo proč ste ho neotestovali taky???
Všechny lrachy na propagaci dali Jardovi
A dává se tam i návod jak jezdit a jak zastavit? Protože to co člověk vidí je děs. V klidu zastaví uprostřed cesty, jezdí prostředkem a když chtějí předjíždět ani se nepodívají.... A to asi ani základy údržby k tomu nejsou, protože to je samé vrz vrz skříp
Všechny kola super ošklivý, otřesná cyklo výbavy (Altus, Acera apod.) a naprosto šílené ceny! To opravdu ne, děkuji.
Přesně tak. Minulý týden jsem si dovezl domů postavené kolo, 2x11 předek i zadek XT, 4 pístkové brzdy, Alligator kotouče, perfektní výplet a náboje, carbon rám ... to vše za cenu menší než všechna zmiňovaná elektrokola v článku
Elektrokolo jako dopravní prostředek je super, jako sportovní náčiní mi nedává smysl. Naštěstí se ještě pořád dá jezdit v přírodě a kopcích elektrokolisty neobjevených.
Dát na kolo za 45k přehazovačku Altus, brzdy MT200 a vidlici Suntour XCM ... no ty kráso.