- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud by se autorum podarili, tak si je odvezli domu. Ale evidentne o ne nemeli dlouho zajem. Asi pocitali s tim, ze je maji bezplatne uskladnene
Možná si ty uskladněné skvosty jenom spletl s mazanicemi z nějakého dětského dne, které tam určitě také pořádají. Moderní obraz, u kterého nikdo neví, co vlastně má přestavovat a vypadá, že autor si při jeho malování prozpěvoval "kulaté obdélníky, fialový les a žlutá voda ....", se od výtvoru sotva chodícího dítěte liší jen tím, že jsou podepsané.
Pominu-li aspekt, že vyhodil něco, co mu nepatřilo a nejspíš neměl právo s tím takto zacházet, tak já se činem pana kastelána rozhodně necítím být jakkoliv ochuzen.
Nebo asi tak stejně, jako kdyby vyhodil jakýkoliv jiný běžný odpad, který mu překážel...
Naštěstí mě nikdo nenutí takovéhle infantilní čmáranice vnímat jako krásné a věšet si je doma, ale co se na tom komu může líbit nejspíš nikdy nepochopím. Co na tom někdo může ocenit? Použitou techniku malby?
Nebo možnost vhledu do rozervaného "umělcova" nitra? Hmm... tak ať to ukazuje svému psychoterapeutovi, třeba mu pak pomůže, ale umění?
Vím, že zde budu umínusován, ale podobné výtvory mají podle mého jednu jedinou hodnotu - z historického hlediska je to skvělý záznam úpadku naší kultury.
Kdyby to opravdu byla umělecká díla, tak tam tak dlouho neleží bez povšimnutí majitelů
To jakože hodnota uměleckého díla se snižuje přímo úměrně době, kterou někde leží zapomenuté a bez povšimnutí? Podle této vámi naznačené hypotézy by byl např. takový Salvator Mundi prakticky bezcenný.
Kastelán nikoho neochudil, soudce se nás na to zapomněl zeptat. Jedině Cibulový Franz je prima, za zbytek by ti umělci měli platit skladné.