- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chlapče nepatříš za volant, když máš v klimatizovaném kombajnu halucinace. Tak makej a nestěžuj si.
no tak, lze připustit, že koukat celý den do "zlatavého" obilí k přeludům přímo vybízí... že to nemá co dělat s vedrem
Tak přidám taky komentář, když už s tím mám něco společného. Nadpis článku se mi moc nelíbí. Ve verzi, kterou jsem měl k úpravám byl nadpis článku jiný a dle mě trefnější, a to sice: "Kdyby to bylo jednoduché, jezdí s kombajnem každý." Toto, dle mého, redakce udělala, aby článek zaujal. Poté je v článku ještě pár pasáží, u kterých jsem navrhl trochu jiné znění a zůstali takto, což mě trochu štve. Takže tímto prosím lidi, kteří se v tomto oboru pohybují, aby byly k článku trochu schovívavý. Zajímavé je že jsem při rozhovoru řekl vícero zážitků, ale vypíchnut byl pouze tento s "halucinacemi..." Pro čtenáře asi nezajimavější.... Toto se mi stalo pouze jednou a bylo to z celkového vyčerpání. Chápu, že v této době existují lidi, kteří nespí ještě déle a zvladají to bez "halucinací." Ale dle mého názoru je to hlavně o zvyku, a já, zaměstnaný hlavně školou, jsem sice zvyklý ponocovat, ale vždy se přes týden dá najít chvilka na dohnání spánkového deficitu. V komentářích níže jsem viděl pár příspěvku, že kobajny v této době jsou luxusní limuzíny oproti těm dříve. Ano technologie jsou úplně jinde a pohodlí pracovníka je jistě nesrovnatelné s tím co bylo na poli dříve. Lidi z oboru, ale určitě uznají to, že pokud se stejně něco pokazí musí se ven do toho prachu a potom je člověku steně jedno jestli má klimatizaci nebo ne. První kombajn, na kterém jsem trávil celé letní dny byl kombajn Fortschritt E 512 a bylo mi tehdy osm let, sice jsem byl jen pomocník a hlavně dítě, které bavil tak velký stroj, ale svým způsobem jsem čuchl k tomu jaké to na takovém stroji je. Poté jsem ještě pár let jezdil na E514. Toto je můj názor, moje zkušenosti a zážitky.
Hezky napsané vysvětlení - beru zpět ten Farming Simulator :-)
Ve mě ten rozhovor vyvolal dojem, že jezdit s kombajnem je něco mezi 24 hodin v Le Mans a F1 v dobách, kdy obtýden zemřel pilot.
Boha jeho to je zas nadpis, za cele zivot se mu JEDNOU stalo, ze mel jakejsi prelud a pisalek z toho zas udela nesmyslne bulvarni zvast
No jo no, má sekat obilí, neměl by halušky :)
Jinak na halucinace spolehlivě funguje omezit drogy. Ale fuška je to pořádná, o tom žádná...
Zkušení praktici večer zašli do hospody, doplnili tekutiny na druhý den, a potom i věděli proč ta cesta domu, je tak nějak klikatá.
V článku mi tak nějak chybí, kolik si chlapec za tu dřinu vydělá.
A je to nutné?
Jednak mzdy u soukromých osob, které nepracují ve veřejné správě se zveřejňovat nemají a jednak když mzdu vydělíte odpracovanými hodinami, tak zjistíte, že to zas tak velký zázrak není.
mám rád ječmen, hlavně pěkně vyloužený s chmelem a jak mi syčí do krku bublinky z vychlazené dvanáctky CESTA PIVNÍCH ZNALCŮ
Tak si ho taky někdy zkuste sklidit - bude vám potom ještě lépe chutnat.
Nechápu proč to ještě nezautomatizovali..
Má to hromadu asistentů, ale naučit počítač sebrat polehlé obilí, poznat kde je podmáčený terén a zahrabal by to, vyhodnocovat všechny neplánované překážky na poli (velký šutr, strom, sloup nezaznamenaný v mapě), to zatím za rozumné peníze nikdo neumí.
Ano, drží si to samo směr a kopíruje pak předešlou stopu přesně a s minimálním přesahem, lišta drží nastavenou výšku nad terénem, dovede si to i samo ubrat, když je zahlcená mlátička... ale zase to proti těm starým východoněmeckým dost podstatně zrychlilo a zvětšil se záběr prakticky na dvojnásobek - takže pořád je co hlídat.