- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak určitě je pravda jak říká paní odbornice, že když se na staveništi nepracuje, nemohou tam ani vzniknout komplikace
teď vážně - když jsem se naposledy stěhoval (Bernareggio, MB, Itálie), bylo to 12. prosince a o den dřív začali na hlavní ulici opravovat kanalizaci + dávat optiku, od křížovatky dolů k nákupnímu středisku, cca 600 metrů. dělali to tak že měli rozkopaný jen ten kousek kde zrovna dělali (okolo se normálně jezdilo) a takhle postupně jeli. takže když jsem se vracel večer z práce byli třeba o 50 metrů dál oproti ránu. kdykoliv jsem jel okolo tak tam pracovali (míněno opravdu pracovali, ne že by se jeden opíral o lopatu a další tři koukali do mobilů). zda dělali i v noci to nevím
pak jsem jel před Štědrým dnem do Prahy, to měli hotové tak dvě třetiny. kdy to dodělali nevím, když jsem se před Silvestrem vrátil, jediné podle čeho se dalo poznat že se tam něco dělo byl kus nové silnice.
asi tak... nevím co mají přesně dělat v místě co popisuje článek, ale dělá to na mě dojem že ti pracanti a ti co to organizují by si v jiné zemi nevydělali ani na smrt hlady
Jj znám to z vlastní zkušenosti. Prostě to bude trvat řekněme 6 měsíců a ani o den méně. Máme rozpočet a příště by nám už tolik peněz nemuseli dát
Koordinátorka? Není jediný člověk v Brně a okolí, který by snad zpozoroval, že stavební práce jednotlivých městských částí jsou koordinované. Protože v jedné městské části schválit souběžně 3 extrémně rozsáhlé a náročné stavby, s vyhlídkou na další, navíc i časově dlouhé, může jen někdo, kdo se snad chce oné městské části pomstít a „zlikvidovat ji“... A argumentovat slovy „Nemůžu sledovat, jaký zrovna tady mají postup prací, protože dopravních staveb po Brně je mnoho“, to si snad dělá legraci, TO je její práce! Každý rok, po desetiletí, se opakují stále stejné věci, kdy magistrát povolí a „pouzavírá“ chaoticky různé části jak městského okruhu, tak i přilehlých ulic a pokud si snad lidé najdou objízdnou trasu, přispěchá s uzavírkou i tam. Až to vypadá, že magistrát a tzv. „koordinátorka“ hrají s obyvateli únikovou hru. Vysvětlení je jednoduché – získá se někde dotace a musí se peníze z EU použít v určitou dobu. Takže zhotovitel příjde, řekne kdy to udělá a koordinátorka kývne... Proto se také na stavbách zhusta třeba měsíc, dva nic neděje. Stavba musí započít, tak „kopnou do země“ a pak pauza. Nemají lidi, ty jsou na jiné stavbě. Ale stavět se začalo, prachy jsou doma. A nechci ani pomyslet, kolika a jakými toky proudí různé finance a kam (komu)... :-(
Ta poslední věta, kde šéf ŘSD radí naštvaným řidičům, ať si nevšímají prázdných stavebních úseků na silnici a radši se poctivě věnují popojíždění v koloně, to je taková pěkná tečka za tím naším případem...
to je arogance a hloupost v jednom
Naštvání není na místě, takhle to přece funguje u všech takových staveb. Jedou podle harmonogramu, termín dokončení je na podzim. To znamená že dokonce prázdnin se tam budou motat 2 až 3 pracovníci, kteří budou něco dělat, po prázdninách na to nastoupí celá firma a termín bude dodržen.
Kdepak, pak příjdou vícepráce a navýšení...
Dokud odpovedni lide nepociti dusledky na vlastni kuzi nic se nezmeni: odvolani, propusteni, nizsi odmeny
Co nižší odměny. Zodpovědnost za škodu!