Diskuze

Obelhal smrt. Auto ho z kola srazilo dvakrát, v obličeji měl 82 zlomenin

Mohl by se považovat za rekordmana. Jenže v poněkud smutných statistikách. Nadšený brněnský cyklista Pavel Sára totiž přežil svou smrt. A to hned dvakrát, pokaždé po havárii s autem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J53i85ř83í 27K58o33l29á69ř

19. 11. 2020 23:52

je to jednoduchý, ani není potřeba sedat na kolo, běžte se projít někde po silnici, na kraji kde není chodník, tak jak se má a pochopíte, kde je problém. 9 z 10 ani jednou neblikne, že objíždí překážku a cca 2 , možná 3 z 10 se ani neobtěžují pootočit volantem, aby vás bezpečně objeli.. když sedíte na kole, je to pro některé "řidiče" jako červený hadr a dokonce vám někteří začnou dělat naschváli.. ale ani to nemusíte zkoušet, když jedu autem, tak ty nebezpečné "řidiče" potkávám každou chvíli a nemluvím tu o vyšší rychlosti..

3 0
možnosti
Foto

Zvláštní článek. Týpek je enormě vytrvalý cyklista a myslim, že má i vyjímečně vytrvalý positivní pohled na svět. Úplně vidím ty obličeje jeho známých po tom, co si koupí další kolo :D :D :D

0 0
možnosti
KK

Lidsky je mi ho velmi líto, ale podle fotek ani jedno z těch kol nemělo na silnici co dělat, protože nemělo výbavu povinnou pro pohyb na veřejných komunikacích ani za denního světla (nesnížené viditelnosti), tj. přední bílou odrazku, zadní červenou odrazku, žluté odrazky na pedálech, žluté odrazky ve výpletu kol. V době nejrůznějších nabíjecích světel a blikaček navíc není žádný problém svítit a tím se aktivně zviditelňovat i za dne. Vyrazit do silničního provozu na nevybaveném závodním speciálu pro uzavřené tratě považuji, mírně řečeno, za hodně velkou nesoudnost. Nehledě na polohu cyklisty na těchto kolech, která vede k tomu, že hledí převážně do země a často tak dostatečně nesledují provoz a nereagují včas na provoz nebo na chyby ostatních účastníků silničního provozu.

2 8
možnosti
Foto

Asi bych už kolo zahodil a raději chodil pěšky... Nemá smysl pokoušet osud potřetí;-);-D

5 0
možnosti
KK

Nebo by si měl vyhodnotit, jestli náhodou nedělal něco špatně a změnit to. Dopravní odborníci radí všem účastníkům silničního provozu defenzivní styl, to znamená předvídavost, počítat i s chybami ostatních a nechávat si určitou rezervou. Jezdit na hranici možností a spoléhat se na to, že ostatní se budou vždycky chovat bezchybně a přesně podle předpisů je sebevražedné.

1 0
možnosti

Ono je to bohužel o tom, že málokdo v běžném provozu počítá se závodníky na kole. S cyklisty se řidič naučí počítat docela snadno, ale s lidmi, co na kole na silnici jedou v podstatě v závodním tempu, nepočítá skoro nikdo, protože jsou všude o mnoho rychleji, než běžný cyklista a odhad je pak zkreslený. Z toho podle mě hlavně vznikají tyto nehody. Osobně bych se jako sportovec snažil po silnicích jezdit co nejméně.

2 0
možnosti
Foto

Nejsem závodník, ale když jedu na silničce, stejně mi minimálně jednou za vyjížďku někdo do cesty vjede, často z připojovacího pruhu a na kruháku, pak se vztekají, že je oslňuje moje světlo :-(

4 1
možnosti
KK

Jo, když vidím ty idioty, co se proplétají mezi auty, také si říkám, co to má znamenat. Takže jasně: kolo patří na cyklostezku! Tam ať si řádí, kolik chtějí. Tam ať mu žádné auto neleze. Ale na silnici tohle nepatří, zdržuje to provoz.

0 17
možnosti
JS

Samozrejme že kola na silnici patří a jsou ucastniky silničního provozu stejne jako Vy v autě. Ne všichni na kole "řádí" - jsou i tací co treba jedou do/z prace například... Důležité je vyjít si vstříc a nedělat si vzájemně naschvály.

9 0
možnosti
TK

T31o75m48á14š 25K61o86d18y

19. 11. 2020 14:30

Je to frajer a držím palce! Ale pokud jsem ve finančních nesnázích, úplně si nedokážu představit, že si koupím kolo za 300 000 Kč.

0 0
možnosti
PH

P90a69v65e57l 65H55o94r61á87k

19. 11. 2020 14:46

Nedivil bych se, kdyby ho dostal od nějaké firmy, která to bere jako formu charity.. (myslím v dobrém)

0 0
možnosti
LJ

Mel by zacit zavodit v aute, to je pri jeho smule bezpecnejsi. Nebo si volit bezpecnejsi trasy.

1 1
možnosti
MS

Řidič, který ho srazil, od začátku vinu popíral a podle Sáry neprojevil žádnou lítost či jakýkoliv zájem o jeho zdraví.

Zdroj: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/nehoda-kolo-cykllista-brno-auto-zlomeniny-tezky-pripad.A201118_153906_brno-zpravy_mls

Prostě typický točvolant...Rv:-P

2 1
možnosti
MS

To je masakr, přeju v rámci možností co nejvíc zdraví. Akorát nejsem úplně přesvědčen, že je super nápadem znovu a znovu nasedat na silniční kolo. Já vím, že do třetice se to už asi nestane, ale kdybych třeba dělal chovatele hadů a dvakrát mě po uštknutí zachraňovali v nemocnici, tak potřetí už hady prodám a jdu si asi najít jiný koníček. Na kole se dá jezdit i v lese a je to řekl bych méně rizikovější než se proplétat mezi auty.

4 1
možnosti

Tím si nejsem jistý. Co tak jezdím, pokud někdo jezdí skutečně po úzkých cestičkách, snadno může potkat nějaký strom

0 0
možnosti