Diskuze
Jednotná doprava na jižní Moravě se ani po roce nezbavila bolístek
Děkujeme za pochopení.
p_n_2
Lidi si zvykli.... ono nic jiného jim taky nezbyde, když se
vše tlačí do IDS a ostatní dopravci příp. linky jsou díky IDS systematicky likvidovány, i když mohou být pro cestující výhodnější. Jenže lidi jsou donuceni si koupit kupon na IDS a tak už nebudou extra připlácet třeba za kus cesty jinému dopravci, který v IDS není.
good_luck!
zdravím všechny
jsem z obce, která byla do IDS zařazena v první vlně...., myslím, že celkově si nemůžeme na systém stěžovat, přestože uvedený systém nám přinesl výrazné výšení ceny dopravy
karelman
Příspěvek určený ke smazání cenzorem
Dvacetiletá dívenka Eliška, skvěle vychovávána starými pardály idnesu, se naučila vymýšlet nadpisy tak, by byly co nejskandálnější. Je to fakt nutné? Nešlo by to celé napsat normálně?
Vždyť to ani není žádná zpráva, to je osobní zamyšlení, to by si slečna mohla napsat do blogu a byla by spokojená.
Stovik
Nikdy to nebude dokonalý, ale
Bydlím ve zmíněných Kanicích. U nás je IDS od začátku, jízdní doba do Brna se tehdy zkrátila minimálně o 15 minut, v současné době by byl rozdíl rohodně větší. Počet spojů je taky dleko vyšší. Takže z mé strany je spojení do Brna mnohem lepší. Myslím že na spojení do Brna si nemůžou ani obce na linkách 201 a 202, jako Ochoz a Křtiny. Naopak Vím že některým se cesta opravdu znevýhodnila, převážně jsou to větší obce, městyse, ve kterých bylo spojení velmi dobré, ale v okolních obcích bylo otřesné, a na úkor toho se jim kvalita dopravy zhoršila.
Stovik
Nikdy to nebude dokonalý, ale
Ovšem jednu připomínku mám, z konce článku: spojení do okolních obcí
Kanice - Ochoz, autobusů tam jezdí opravdu málo, ale i tak jezdí
autobusy někdy aji prázdný, jediný proč ty spoje sou, je kvůli žáků,
kteří měli z Ochoze jedzit do Kanic, jejich počet je však v řádu
jedinců. Většina Ochozáků ale jezdí do Brněnských škol.
žepré
Re: Ceny jízdného???
On to není problém jazykový, ale logického uvažování. A to pokud požaduješ po svých současnících, čeká tě ještě mnoho hořkých chvil. Na odlehčenou čerstvý vtip, z jazykového koutku: Zepáro českých firem skutečně přivedlo na svět německý novotvar "Fahrgeldpreis". Teď jsem si to vygooglil :-))
karelman
Je jasné, že lidi si vždycky
najdou něco na brblání, i kdyby ty autobusy byly pozlacený.
Je třeba možné se informovat o IDS Rhein/Mainz v Německu. 2 busy za den, cena 2,40 EUR do sousedního města. Tam se opravdu bez auta neobejdete, strašně moc lidí taky jezdí na kole.
Lubos237
IDS naopak prinesl vyrazne zlepseni
Musim nesouhlasit s kritikou na IDS JMK. Je videt, ze lide si pamatuji jen to dobre a to spatne rychle zapominaji. Staci si vzpomenout jake jezdily pred 5 lety autobusy, jak byly znaceny a jaky byl chaos v jizdnich radech. Dojizdim do Brna z regionu Rosicka a pocet spoju i komfort se zvysil. Urcita dan za zvyseni spoju je prestupovani. Ale toto prece funguje i v meste Brne. Drive po Brne take jezdilo 22 linek tramvaji, spoustu autobusovych a trolejbusovych linek. Pred temer 10 lety se take zredukovaly a lidem prestaly jezdit prime linky a byli nuceni zacit vice prestupovat. A pokud se nekomu zda IDS drahe, staci si jen porovnat na nekterych usecich cenu vlakove jizdenky (bez slevy) a cenu IDS. Vetsinou IDS vychazi levneji, nehlede na to, ze na IDS se da koupit mesicni, ctvrtletni nebo rocni jizdenka, ktera vychazi take velmi dobre. Co se tyce systemu fungovani a propagace IDS, myslim, ze mame nejlepsi IDS v CR.
V ankete pod clankem jste zapomneli pridat odpoved: "Nevadi nic"
Požitkář
Spíše naopak
Dovolím si nesouhlasit s článkem i s předchozím příspěvkem. Po zavedení systému IDS-JMK před 2,5 rokem (bydlím v Hodoníně, nebyli jsme hned v první etapě) došlo k zpřehlednění spojů a jednotlivá ČSAD si přestala konkurovat. Proč mi to nevadí? Před změnou vyjížděly stejným směrem ve stejný čas i tři autobusy tří různých dopravních podniků. Potom nejelo hodinu tím směrem ani kolo. Teď mám možnost jet ve špičce jednou za 15 minut a mimo špičku za 30. Připadá vám to jako zhoršení? Připadá vám jako nesmysl, že z přestupních terminálů jezdí autobusy do různých směrů v jeden čas, tak aby byl čas na přestup? Nebo je snad změna k horšímu to, že jsou autobusy na trase sledovány a řidiči penalizováni za nedodržování jízdního řádu? No asi jsem divný, když mi to nevadí.
jarno3
Jednotná integrovaná doprava
je především velký podvod na lidi. Takový Opencard po moravsku. Neznám člověka, který by na to nenadával. A není divu. Namísto slibovaného zkrácení dojezdových časů a zlevnění jízdného přinesl pravý opak ( jak je poukázáno i v článku). Navíc lidem spoustu nepohodlí. Ale to přece strůjcům a propagátorům IDS vůbec nevadí. ONI těmi spoji zaručeně nejezdí. Zato se otevřel zlatý důl těm správným firmám. O všemocném Kordisu ani nemluvím.Tato bůhvíproč protěžovaná firma má u krajského úřadu zřejmě monopol na zdůvodňováníi čehokoliv. Tedy kromě zájmů cestujících. Ty jsou u ní zjevně na posledním místě. Řečeno slovy jejich ředitele: " Však lidi si zvyknou!" Zbývá jim snad něco jiného? Ve světle dosud zjištěné praxe však vyvstává otázka, zda je Kordis pro dopravní obslužnost na Jižní Moravě opravdu tím nejfundovanějším spolkem a zda celý ten humbuk nešel udělat levněji. A hlavně s větším komfortem pro cestující. Zatím zbyly jen nesplněné sliby. Jako už tolikrát.
Vrátili se problémoví Romové, zmínila starostka. Komunita chce její rezignaci
Vlnu nevole a odsouzení rozpoutala svými výroky na adresu Romů poslankyně a starostka brněnských...
Nedávno odvolaný exekutor je po smrti, podle soudu zneužíval peníze dlužníků
Před necelými dvěma týdny Nejvyšší správní soud odvolal z funkce brněnského exekutora kvůli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zastřelil se nad propastí. V Macoše ukončil svůj život vězeňský dozorce
Jihomoravská propast Macocha má další oběť. Na začátku víkendu do ní spadl muž středního věku. S...
Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský
Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila
Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...
Jarní výkyvy teplot mohou způsobit kolaps, varují kardiologové běžce a cyklisty
Rekreační sportovci, kteří se po zimní pauze vrací k běhu nebo cyklistice, by v těchto dnech měli...
Brněnští revizoři dostanou kamery, pomohou při výmluvách přistižených pasažérů
Ne všechny kontroly jízdních dokladů se obejdou v klidu. Revizoři občas čelí vulgárním slovním...
Dobrosrdeční lidé měli méně stresu a lépe spali, zjistila vědkyně v Antarktidě
Mladá brněnská vědkyně Lucie Ráčková zkoumala stres polárníků v extrémních podmínkách v Antarktidě....
Nový majitel, stará Zbrojovka. Po další prohře opět hledí dolů
Psal se rok 2005 a hokejová Kometa Brno v prvním kole druhé nejvyšší soutěže poprvé pod novým...
SERVISNÍ TECHNIK NA 1DENNÍ VÝJEZDY (35-45.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
35 000 - 45 000 Kč