- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Si dělají srandu? Moji oblíbenou linku, vlastně jedinou, kterou teď používám? Místo ní nic nejede, leda s přestupem :-(
Šmejdi :-(
...a likvidace MHD na Lesné už bude téměř hotova :-) Ještě zrušit 66ku a je to. Však si dojdeme pěšky na vlak nebo na pětku nebo devítku...
Asi si budu muset koupit auto
..nejdřív nakoupí hromadu tramvají za milióny, které mají ergonomii pod psa..v zimě netopí.. pak zvýší jízdné a nakonec se diví, že nemají love a že jim ubývá zákazníků..
Už je to tady! Doprava na papeže byla "zdarma" a teď se nám to vrací jako bumerang...
Když sídlilo vedení DPMB v Pisárkách, tak byly nacpaný kancly.... Když se přestěhovalo na Novobranskou, tak jaktože ty kancly jsou furt plný??!!
Taky by mě zajímalo, pokud má podnik cca 3000 zaměstnanců, kolik z nich tvoří nezbytně nutní zaměstnanci (řidiči, dispečeři, mechanici....) a kolik je kancelářských krys? A kolik z nich by bylo možno postrádat....
DPMB má 320 tramvají, 146 trolejbusů a 296 autobusů. tedy celkem 762 vozidel. tramvají T3, které jezdí spřažené je 140. Tedy potřebujete 622 řidičů na jednu směnu ( počítám, že T3 jezdí v soupravách a v pracovní dny je venku 99% vozidel).
Tři směny denně + zálohy + pohotovost, počítejme 1.800 řidičů. na každé směně je cirka 20 dispečerů + zálohy. Dílenských pracovníků bude ve všech 7 vozovnách kolem 150 ( 20 mechaniků na jednu vozovnu by mohlo stačit, ne?). Montážních vozů na opravy trakce je celkem 5 , každý má 3 členou posádku drátařů. Řekněme tedy 50 lidí. vychází mi to na cca 2100 lidí nezbytně nutných pro provoz ( a to jsem některé počty možná podcenil.) na účetní, uklízečky, vedení, pokladní management a revizory tedy zbývá nějakých 900 lidí.
Bodejť by ne, když už lidi jezdí autem . Cesta například z Kr. Pole nebo Lesné do centra vyjde jednoho člověka levněji autem než busem/tramvají.
a zkoušelas někdy jet ze starý osady na poříčí 84? to tě ráno kolem půl osmý výde tak na třičtvrtě hodiny a zpátky 44 kolem třetí až čtvrtý taky tak ňák. ale dvojkou, což je mimochodem šalina to trvá furt stejně.....tím chci říct, že autem by to trvalo přibližně stejně jako tím busem, tak si zpočítej, kolik benzínu to sežere, než se tam dostaneš a jeden lístek za 22 korun....autem by to možná bylo lepší, kdyby se tady udělaly čtyřproudový silnice a ne tyhle dvouproudový, pak by to autem vyšlo možná líp než autobusem, ale rozhodně ne líp, jak šalinou.
Rád bych zde napsal můj postřeh. Budu reagovat hlavně na linky 53 a 99, kterým je věnována velká část tohoto článku, konkrétně budu mluvit zrušení zastávky "Kolejní"-->To přece nemyslí DP vážně!!! Dokud budou existovat imobilní studenti a chodník za podnikatelskou fakultou nebude alespoň částečně osvětlen a umožněn bezbariérový přístup k šalině, tak ať s tímto návrhem jdou někam:(!!! Ať třeba prodlouží intervaly na 15, 20 minut, ale úplné zrušení je moc ;-/ !
Pokud budu zdravý, rád se na projdu. Je to většinou rychlejší a spolehlivější. Ale pokud si například v zimě zlomím, tak se díky všem těm příkrým schodům a náledí nemám šanci dostat na šalinu. Navíc opravdu né všichni studenti mají ten "luxus" být zcela bez fyzického handicapu! Chápu, že šetřit je nutné, ale myslím, že klidně i výraznější prodloužení intervalů bude v tomto případě smysluplnější, než úplné zrušení zmiňované zastávky.
Ale snad si nemyslíte, že někomu jde o cestující
jak konkrétně se krize na příjmech DPMB podepsala. Protože za takový canc lze schovat kde co Že by jezdilo míň lidí jsem si nevšimnul. Leda víc na černo že by...
máte pravdu - roční jízdenky se kupovaly před krizí a pokud je MHD pořád nejlevnější, jak hlásají, jak teda ti lidi jezdí?
Oranžový sedmilhář a tlučhuba Javorka staví nové město, ale pořádnou dopravu nedokáže zabezpečit ani v tom stávajícím. Jak chce potom obsloužit odsunuté nádraží?
a) energie jsou levné momentálně
b) cestující jezdí stále, ti co bydlí, i ti co tu studují ... revizorů vidím furt stejně, a vybírají méně, takže asi víc lidí platí ....
c) zácpy jsou furt stejné, takže ani moc lidí nezačali jezdit auty ...i když by už opravdu mohli protože hromadná doprava je přecpaná už teď ...
d) šalinu klidně zrušit můžou, stejně to je jen další tune
e) peníze od města stejně dostanou jako loni
V příštím roce chce město koupit 5 nových tramvají Škoda 13T.
Smlouva se Škodovkou zní na minimálně dva kusy ročně.
Myslím, že by bylo levnější odebrat jenom dvě a zbylek objednávky stronovat.
Jenomže v příštím roce budou volby a to i komunální.
Když už jsme na na letos dostali dotaci, proč ta dotace nebyla využita na nová Varia? To by se vyplatilo více.