Diskuze
Nové Formule 1 jsou moc tiché kvůli turbu. Děsí to diváky i pořadatele
Děkujeme za pochopení.
K61a38r64e75l 63B92l84á52h41a
To video je opravdu paradni a je krasne videt ten rozdil. Letos ten zvuk stoji za starou belu a to jak kvalitou, tak kvantitou. Des a bes, bohuzel. Tovarny na vyrobu ucpavacu usi zkrachujou, protoze uz je nikdo na F1 nebude potrebovat
V34l82a23s52t47i75m62i13l 35T90e87n87c47e61r
Je to určitě turbem? Je to už hezká řádka let, co jsem byl v Maďarsku se podívat na F1 - éra turbomotorů, šestiválce 1500ccm - a řevu tam bylo jako když se otevře peklo.
J42i53ř98í 72S70c53h95w67a89c96h
je to tím druhým "rekuperačním" turbem, které tehdy ještě neměli a omezením otáček, takže spaliny na výstupu z výfuku mají menší rychlost.....
J61i75ř64í 39S72c49h22w63a44c44h
Video z Austrálie:
2013- všichni na gebuli tlačící a potící sluchátka, se sousedem se kvůli tomu nedá promluvit, no prostě "děs"
2014 - sluchátka nikdo nemá, úroveń zvuku asi podobná jako v roce 2013 pod těmi sluchátky, se sousedem/sousedkou mohu prohodit pár slov, no prostě pohoda která mne rozhodně neděsí....
K56a70r95e58l 18B24l75á92h17a
njn, kazdy ma jinou prioritu, ja si nazivo ten rev prave uzival a byl to jeden z nejsilnejsich zazitku a mnoho lidi kvuli tomu nazivo na ty F1 jezdilo. Kdyz ten zvuk zni podobne jako o 3 tridy slabsi formule, tak to proste neni ono.
K67a52r98e41l 60F21a68i56t
Konečně změna....těším se na sezonu kdy budou dávat 1,2 TSI.....to bude závod.
J79i84ř65í 50S58c35h58w24a96c48h
1.5 "TSI" v 80. letech mívaly přes 1000 koní a spolehlivě porážely 3.0 atmosféry
K17a32r64o53l52í33n51a 11P74o94s86p53í24c13h54a22l96o85v73á
Dřív jsem F1 často sledovala, ale během let mne to postupně omrzelo. Po dnešním článku jsem se jen utvrdila, že vůbec o nic nepřicházím. Kam to spěje? Za deset let budou elektromonoposty oblepené solárními panely a soutěžit se bude v tom, kdo dál a bezpečněji dojede s kelímkem plným kafe? Ještě že mého oblíbeného WRC se podobné omezující hovadiny netýkají (alespoň zatím).
K18a60r51e75l 87F11a14i62t
Ono WRC to bude čekat taky...to je jen otázka času. Nedávno nařídili motory 1,6 z 2,0, za nedlouho to bude 1,4. Ono je to taky trochu tahák na peníze....V F11 se točí obrovský peníze a tímhle oni je točí. Vývoj novývh motorů stojí neskutečný peníze. Zase je to o tom, že na tom bude nejlépe ten, pdo má dostatečný přísun financí. Tak je to i ve WRC.
I16v21a70n 98Z92y27k36á84n
Lpět stůj co stůj na kraválu je ptákovina. Podstatný je jízdní projev formule a pro diváka množství informací, které mu mohou dění přiblížit a zpřesnit přehled o všem, co se na trati děje. Ad jízdní projev ... myslím, že mnoho z diváků uvítalo, že se letos konečně musí jezdci s formulí trochu "prát". Minulý rok jezdily monoposty jako po kolejích, dnes je vidět, jak si musí piloti hrát s plynem, aby neztratili zadek vozu. Jednoznačné plus, začiná být důležitejší role pilota. To, že dneska slyší jezdec i my pískot gum, je zase jen dobře. Je to další informace, která dokresluje, nakolik se s vozem musí pilot prát a nakolik se mu to daří. A pro fanoušky na trati ... aspoň se tam dnes nemusí tahat se sluchátkama nebo šputny do uší. Je to revoluce, ano, je to posun někam. Ať čas ukáže, jestli správným směrem či nikoliv.
L83a97d23i10s74l88a58v 46M73i68k35a
Nejde o to lpět na kraválu, ale že to k tomu prostě neodmyslitelně tradičně patří, jinak dnešní F je spíše elektromobil, než závodní monopost.
M70i62c95h46a38l 72M50o87u87c65h56a
Hluk motoru tlumí především výfukové turbo, to u volného výfukového potrubí udělá v hlučnosti motoru obrovský rozdíl.
.
Ale absence kraválu mi vadí ze všeho nejmíň. Ještě pár sezon s takovými trendy výmysly a na F1 už se nebude dát vůbec koukat. Nakonec budou muset mít na kokpitu nosič na kola, při předjíždění dávat blinkr a celé šasi bude muset být vyrobené z recyklovaných materiálů...
M76i51c47h70a45l 88P13a94v93l36á86t
Kdyz v 80. letech kralovala motorum Honda, tak je "vyfukove turbo" taky tolik tlumilo? ;o)
V27l69a23s82t85i98m28i12l 14T12e28n75c43e10r
Tak teď jsem z toho jelen - dvanácterák. Když se do monopstu naleje předepsaných 100 kg paliva, tak senzor může hlásit průtok jak v Praze na Vltavě o povodních, ale jednoduše více než předepsané množství šťávy to auto nesežere. Možná tak trávu kolem cesty - to by šlo - je to zelené, eko, bio.
V19l74a42s36t52i38m48i29l 37T31e71n62c14e53r
A proč to tu teď mám dvakrát, když před chvíli tu nebylo nic ?
V68l42a77s74t98i82m44i36l 33T54e86n51c69e84r
Tak teď jsem z toho jelen - dvanácterák. Když měl Riciardo v nádrži 100 kg paliva, tak nějaký pitomý senzor mohl hlásit průtok paliva jak v Praze o povodních, ale víc než to povolené množství paliva ta formule nesežrala. Jedině tak ještě trochu trávy kolem tratě - to by myslím mohlo býr tolerováno - je zelené, eko, bio.
M60i53c57h75a13l 70P35a24v70l68á50t
Ano, to je uplne absurdni. Pokud auto v ramci velke ceny sezere behem prvnich 10 minut 90kg paliva a zbytek dojede na tech 10kg, pak at si to tym uzije. Je uplny nesmysl merit ten prutok.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Biden v ekonomické válce s Čínou, na elektroauta uvalí USA clo sto procent
Spojené státy zvýší cla na dovoz elektromobilů z Číny z 25 na 100 procent, oznámila administrativa...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe
Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...
Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech
Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!