Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VW investuje na Slovensku 35 milionů eur do výroby součástek pro elektroauta

Slovenská divize německé automobilky Volkswagen investuje asi 35 milionů eur (882 milionů korun) do nové výroby součástek pro elektromobily v jednom ze svých závodů v Martině na severu země. Firma v souvislosti s investicí požádala stát o poskytnutí daňových úlev za 5,04 milionu eur (127 milionů korun).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Elektomobil je neekologicky a dojezd ektro 0-, drancuji prirodu, misto toho aby udelali vodikova.

0 0
možnosti
VR

Kromě státní správy, kde nikdo nekouká na hospodárnost jsem zvědav kdo si elektromobil koupí. Sice je tu snaha o zdražení automobilů at se to vyrovná,ale tím spíš stárnou současná auta než by to přimělo lidi kupovat elektromobily.

1 0
možnosti
LU

Okrem štátu aj niektoré firmy, napríklad v našom meste už na elektromobily prešli 2 taxi služby, tí určite "koukají" na hospodárenie.

2 0
možnosti
JM

J81a71n 64M93a10c95h51á79č

3. 2. 2020 17:45

No,co.Až se čistá elektromobilita ukáže jako slepá ulička,tak tam začnou vyrábět elektrický fujary.....

1 2
možnosti
TB

To uz se tvrdi deset let ze je to slepa cesta a presto se elektromobilu prodava cim dal tim vic.

2 0
možnosti
Foto

Tak tady, přesně tady nám ujíždí vlak. No aly my jsme češi-chytráci, na nás si jen tak někdo nepřijde. Euro nepotřebujem, eletromobilita je nám k smíchu, obnovitelné zdroje jsou čertův vynález, klima-alarmisté jsou blázni. Ve světě jsou jen samí hlupáci, kterým se vychytralý Čech u sklenice piva škodolibě směje. Nu, jen aby nám ten smích vydržel.

8 2
možnosti
VF

V čem nám jíždí vlak, že tu nebude další montovna? Až jednou budou slováci dražší než bude pro VW únosné přesunou výrobu jinam ani se neohlédnou.

Mám za to že vlak nám ujíždí hlavně z důvodu byrokracie která dosáhla takových rozměrů, že tomu co je potřeba už nikdo nerozumí. Je to brzda která zdržuje rozvoj infrastruktury.

2 0
možnosti
AK

A59d83a41m 78K95u49r94t19z

3. 2. 2020 14:00

Slováci jim to sami zaplatí a ještě si to budou chválit.

Jako u Land Rover---tam jim dali všechno zadarmo.

Lokajové.

1 2
možnosti
PT

P82e76t46r 84T76v92r31d17ý

3. 2. 2020 13:31

Slováci by se už měli nějakým dalším novým fabrikám týkajících se automobilového průmyslu vyhnout a navíc ještě za to dávat daňové úlevy. UŽ teď tvoří automobilová výroba na Slovensku skoro 40 % toho co slovenské hospodářství vyprodukuje.

0 2
možnosti
JN

E-auto je k nicemu, skonci to cely krachem

7 2
možnosti
MP

A mezitím se tesla vyrábějící čistě elektrické vozy stala nejhodnotnější automobilkou v historii USA ... protože jsou ty auta k ničemu a nikdo je nechce.

Proč myslíte, že všichni investují do E aut ? Protože vidí něco co vy nevidíte.

Vidí, že jim ujíždí vlak a vědí, že stačí malý průlom v technologiích ( který už může například někde v laboratoři fungovat, ale ještě to není připravené na levnou sériovou výrobu ) a najednou spalovací auto nebude chtít nikdo. Podobně jako to bylo nedávno s mobilními telefony, kdy posun v technologích umožnil smartphone naprosto ovládnout trh, ačkoliv ty první byly naprosto tragické.

4 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!