Diskuze
Motoráři VW v ráži: nový dvanáctiválec a litrový tříválec má 272 koní
Děkujeme za pochopení.
J56i66ř50í 78K60o46c10u14r96e46k
Ve Formuli 1 je předepsáno, kolik musí motor vydržet. Ale na silnci ne! Vydrží ten tříhrnek aspoň tolik, co motor z F1?
V56í68ť62a 57K18r15u41t57i42š
Před 30 lety dávaly motory v F1 z objemu 1.5 litrů až 1.400 PS v kvalifikacich, kdy skutečně vydržely pár kol. Při závodě to bylo okolo 800 PS, v prakticky trvalé zátěži... Proti tomu je stále jen koncept, i když s "extrémními" 270 PS a technikou a materiály o 30 let dále jiný level, nehledě na to, že tento výkon v normálním provozu a to jakémkoliv motorů nejste schopen využít déle než pár sekund...
K88r16y22š23t75o36f 32L26a39n77í16k
tak ještě rychle pro trojkovou Mazdu s poctivym dvoulitrem, nez ji zakážou..
D50a75n27i36e52l 60T85o36m42e47k
Když to nebude ten jejich diesel s konstrukční chybou...
M19a23r55e42k 43J43a44n52e74č51k38a
VW jde na to chytře, jak lidi přinutit kupovat stále nová auta Prostě jedině tak, aby se co nejdříve odporoučel motor a nový stál pořádný ranec. A nejlépe, aby nebylo možné motor lehce opravit, třeba aby se i díky takovým výkonům zkroutil i celej blok motoru. Nakonec to třeba zvládne i 50tkm se slušným zacházením. S TSI už má co do km nájezdu tímto směrem našlápnuto dobře a tohle bude jenom další krok. Není daleko doba, kdy se bude u motoru od VW uvádět počet turbín a kompresorů, protože obsah už nebude vůbec podstatný. Jenom zda nadšenci koncernu tomu budou stále tak nadšeně tleskat a pořád ochotně kupovat stále nové vozy. Ale aspoň se tak Francouzi a Italové zbaví nálepky problémových aut
M70a36r89t95i80n 51L35ž14i56č28a14ř
Já jsem zvědavý s čím přijde VW do nového Veyronu
P25a93v18e44l 57O12d31r36a59z54i81l
Neuvěřitelný rozsah BENZÍNOVÉHO auta 1500-4000 otáček?
J82i92ř18í 17S21c83h14w28a20c43h
v článku ale není řeč o rozsahu otáček motoru
ale o rozsahu otáček při kterém dává maximum krouťáku, což je poněkud jiný rozsah, že....
O73n24d72r57e46j 66M10a89r19e39c48e35k
Downsizing je nesmysl. Chápu, že městskému autu stačí motor 1.0 nebo tak. S tím problém nemám. Ostatně to už mělo Uno nebo Matiz. Na to popojíždění to stačí. Ve výsledku i 1.3 z fáfejta byla pužitelná a to i na delší trasy. Ale 3válec o výkonu 300 koní bych nechtěl ani zadarmo. Protože 90% populace aboslutně neví jak s motorem zacházet, jen to ohulí hned po nastartování, budou vrakoviště plný tak 2 týdny po uvedení do seriové výroby. Cena nového motoru bude u VW stejná jako cena auta.... Celý je to pošahaný. Menší motor se nerovná méně splodin.....
J85i49ř52í 25S77c74h88w67a96c11h
downsizing je fakt, který má samozřejmě nějaké opodstatnění....
nesmyslné, lépe řečeno ničím neopodstatněné je tvoje tvrzení, že bys 3 válec s 300 k nechtěl ani zadarmo. To by ti ho musel někdo nabízet a to by ho někdo musel dávat do seriových aut.
Pokud k tomu někdy dojde, že 1.0/300k se dostane do sériovky, tak to bude s technologií na poněkud jiné úrovni, než je ta dnešní.....
J67a41n 95B49o16h29a21t75ý
Můj jezevčík nebude spát, dokud to nebude mít ve svém Polu.
M96a10r82e87k 57M77a23z87u81c77h
Parametry OK.Ale sem zvědavý na trvanlivost rozvodového mechanismu,což je kámen úrazu poslední doby.
J67i68n35d52ř31i75c76h 23Š34k89o14p70e60k
by mě zajímalo, jakou životnost bude mít ten třívalcový litrový motor pracující na 300 % svých možností
A82l88e28x71a38n96d13r 61K94o46s64t85k17a
50 tisíc? Pokud dřív nezrezne kastle.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč