Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Mýdlová opera německých koncernů. Posel elektromobility táhne VW k debaklu

Ještě nedávno rozhodovaly o převaze ve světě aut hlavně tradiční disciplíny; třeba rychlost, výkon, možná rozměry. Dnešní digitální doba ovšem staví jiné překážky. Koncern VW chce změnit svět i sebe, jenže to drhne. Z mizérie by se chtěl vymanit s pomocí dalších německých značek. Problém jménem ID.3 začíná být závažný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aby ten slavný ID.3 nebyl jen podvod. Nikde nejsou videa s nějakými testy, parametry a když je někdě tak jen vystavené. Jak s tím jezdí kolem kuželu jsem našel ale to mohl být překapotovaný e-golf.

Přece nejde navrhnout auto a pak řešit jak ho zprovoznit. Co když je blbě navržené a nepůjde to. Tím že tady píšou že namjí ani základní verzi softwaru značí, že to ještě nejezdilo.

0 0
možnosti

Okopírovali několik let stareho Citrouše a mají konečně modernější auto ;-)

2 1
možnosti

Pokud bude jednou z obětí Covid-19 elektroauto a další "ekologické" pitomosti,bude to jenom dobře.

11 6
možnosti

Takhle nějak mluvili zastánci koňské dopravy o automobilové konkurenci... a jak jim bylo dobře, víme.

3 7
možnosti

Konečně by v bruseli mohli udělat něco rozumného - odtroubit New Green Deal .

Jenže mám obavu, že se spíš chystají zdevastovanému průmyslu pomáhat pouze tehdy, pokud bude tahle zelená zvěrstva podporovat.

7 2
možnosti

a to je jistě správně, plíce zaneřáděné "černým zvěrstvem", aneb smradem z TDI jsou ideální "pastvou" pro coronaviry a podobné.....

0 4
možnosti

EU má svými nařízeními na elektromobilitu stejný vliv, jako na boj s koronavirem. I bez EU evropské automobilky dávno pochopili, že éra spalovacích motorů končí, a že o úspěchu bude u aut rozhodovat software, ne hardware. Tento článek to docela trefně popisuje. Spalovací motor – to je taková tlačítková Nokia... a kde jí dneska je konec.

2 2
možnosti

A teď jednoduchá otázka: uvážíte-li, že id3 má být pořád připojený k internetu, a že ten sw bude šitý hodně horkou jehlou, jak moc věříte, že bude čas řešit zabezpečení?

5 0
možnosti

Není důvod pro neustálé připojení, stačí se jen připojit kvůli aktualizacím.

0 2
možnosti
Foto

Ten předek... za svého dětství si pamatuji koncept z roku 1992 Futura a ten předek mi přijde skoro stejnej. Je to až neuvěřitelné.

0 0
možnosti

Zajímalo by mě, kolik lidí během toho koronavirového šílenství zemřelo na obyčejnou chřipku. Tipl bych si, že víc. Ale holt to teď není populární nemoc.

4 4
možnosti
Foto

EU se chytila sama. Automobilový průmysl je jedním z posledních odvětví průmyslu, kterým se Evropané mohou chlubit. Zaměstnává 11 miliónů lidí a oni toto odvětví popraví! Bože, ty to vidíš! Elektroauta stojí trojnásobek a vyprodukují za svoji životnost skoro stejné množství oxidu uhličitého jako auta se spalovacím motorem. Setba se seje na zimu a sklízí na podzim. Sklizeň začala. Bude smutno, neveselo!

8 5
možnosti

Tak nemyslím si, že by EU zamýšlela zaříznout autoprůmysl jako podsvinče, spíš byl záměr je přinutit dělat čistší auta. Ovšem udělala to naprosto špatně, jako ostatně mnoho věcí.

A názor, že elektroauta za svůj život vyprodukují více CO2 než spalováky je naprosto mylný. Třeba tady tvrdí opak.

https://theicct.org/sites/default/files/publications/EV-life-cycle-GHG_ICCT-Briefing_09022018_vF.pdf

2 5
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny

9. května 2024

Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...

Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí

11. května 2024

Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...

OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?

11. května 2024

Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...

Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění

10. května 2024

Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...