- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aby ten slavný ID.3 nebyl jen podvod. Nikde nejsou videa s nějakými testy, parametry a když je někdě tak jen vystavené. Jak s tím jezdí kolem kuželu jsem našel ale to mohl být překapotovaný e-golf.
Přece nejde navrhnout auto a pak řešit jak ho zprovoznit. Co když je blbě navržené a nepůjde to. Tím že tady píšou že namjí ani základní verzi softwaru značí, že to ještě nejezdilo.
Okopírovali několik let stareho Citrouše a mají konečně modernější auto
môžete tu nadávať na EV koľko chcete - pohrobkovia R-U zdochliny to pokroku:
https://www.teslarati.com/tesla-delivery-production-q1-2020/
Pokud bude jednou z obětí Covid-19 elektroauto a další "ekologické" pitomosti,bude to jenom dobře.
Takhle nějak mluvili zastánci koňské dopravy o automobilové konkurenci... a jak jim bylo dobře, víme.
Konečně by v bruseli mohli udělat něco rozumného - odtroubit New Green Deal .
Jenže mám obavu, že se spíš chystají zdevastovanému průmyslu pomáhat pouze tehdy, pokud bude tahle zelená zvěrstva podporovat.
a to je jistě správně, plíce zaneřáděné "černým zvěrstvem", aneb smradem z TDI jsou ideální "pastvou" pro coronaviry a podobné.....
EU má svými nařízeními na elektromobilitu stejný vliv, jako na boj s koronavirem. I bez EU evropské automobilky dávno pochopili, že éra spalovacích motorů končí, a že o úspěchu bude u aut rozhodovat software, ne hardware. Tento článek to docela trefně popisuje. Spalovací motor – to je taková tlačítková Nokia... a kde jí dneska je konec.
A teď jednoduchá otázka: uvážíte-li, že id3 má být pořád připojený k internetu, a že ten sw bude šitý hodně horkou jehlou, jak moc věříte, že bude čas řešit zabezpečení?
Není důvod pro neustálé připojení, stačí se jen připojit kvůli aktualizacím.
Ten předek... za svého dětství si pamatuji koncept z roku 1992 Futura a ten předek mi přijde skoro stejnej. Je to až neuvěřitelné.
Zajímalo by mě, kolik lidí během toho koronavirového šílenství zemřelo na obyčejnou chřipku. Tipl bych si, že víc. Ale holt to teď není populární nemoc.
EU se chytila sama. Automobilový průmysl je jedním z posledních odvětví průmyslu, kterým se Evropané mohou chlubit. Zaměstnává 11 miliónů lidí a oni toto odvětví popraví! Bože, ty to vidíš! Elektroauta stojí trojnásobek a vyprodukují za svoji životnost skoro stejné množství oxidu uhličitého jako auta se spalovacím motorem. Setba se seje na zimu a sklízí na podzim. Sklizeň začala. Bude smutno, neveselo!
Tak nemyslím si, že by EU zamýšlela zaříznout autoprůmysl jako podsvinče, spíš byl záměr je přinutit dělat čistší auta. Ovšem udělala to naprosto špatně, jako ostatně mnoho věcí.
A názor, že elektroauta za svůj život vyprodukují více CO2 než spalováky je naprosto mylný. Třeba tady tvrdí opak.
https://theicct.org/sites/default/files/publications/EV-life-cycle-GHG_ICCT-Briefing_09022018_vF.pdf