Diskuze

Mýdlová opera německých koncernů. Posel elektromobility táhne VW k debaklu

Ještě nedávno rozhodovaly o převaze ve světě aut hlavně tradiční disciplíny; třeba rychlost, výkon, možná rozměry. Dnešní digitální doba ovšem staví jiné překážky. Koncern VW chce změnit svět i sebe, jenže to drhne. Z mizérie by se chtěl vymanit s pomocí dalších německých značek. Problém jménem ID.3 začíná být závažný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aby ten slavný ID.3 nebyl jen podvod. Nikde nejsou videa s nějakými testy, parametry a když je někdě tak jen vystavené. Jak s tím jezdí kolem kuželu jsem našel ale to mohl být překapotovaný e-golf.

Přece nejde navrhnout auto a pak řešit jak ho zprovoznit. Co když je blbě navržené a nepůjde to. Tím že tady píšou že namjí ani základní verzi softwaru značí, že to ještě nejezdilo.

0 0
možnosti

Okopírovali několik let stareho Citrouše a mají konečně modernější auto ;-)

2 1
možnosti

Pokud bude jednou z obětí Covid-19 elektroauto a další "ekologické" pitomosti,bude to jenom dobře.

11 6
možnosti

Takhle nějak mluvili zastánci koňské dopravy o automobilové konkurenci... a jak jim bylo dobře, víme.

3 7
možnosti

Konečně by v bruseli mohli udělat něco rozumného - odtroubit New Green Deal .

Jenže mám obavu, že se spíš chystají zdevastovanému průmyslu pomáhat pouze tehdy, pokud bude tahle zelená zvěrstva podporovat.

7 2
možnosti

a to je jistě správně, plíce zaneřáděné "černým zvěrstvem", aneb smradem z TDI jsou ideální "pastvou" pro coronaviry a podobné.....

0 4
možnosti

EU má svými nařízeními na elektromobilitu stejný vliv, jako na boj s koronavirem. I bez EU evropské automobilky dávno pochopili, že éra spalovacích motorů končí, a že o úspěchu bude u aut rozhodovat software, ne hardware. Tento článek to docela trefně popisuje. Spalovací motor – to je taková tlačítková Nokia... a kde jí dneska je konec.

2 2
možnosti

A teď jednoduchá otázka: uvážíte-li, že id3 má být pořád připojený k internetu, a že ten sw bude šitý hodně horkou jehlou, jak moc věříte, že bude čas řešit zabezpečení?

5 0
možnosti

Není důvod pro neustálé připojení, stačí se jen připojit kvůli aktualizacím.

0 2
možnosti
Foto

Ten předek... za svého dětství si pamatuji koncept z roku 1992 Futura a ten předek mi přijde skoro stejnej. Je to až neuvěřitelné.

0 0
možnosti

Zajímalo by mě, kolik lidí během toho koronavirového šílenství zemřelo na obyčejnou chřipku. Tipl bych si, že víc. Ale holt to teď není populární nemoc.

4 4
možnosti
Foto

EU se chytila sama. Automobilový průmysl je jedním z posledních odvětví průmyslu, kterým se Evropané mohou chlubit. Zaměstnává 11 miliónů lidí a oni toto odvětví popraví! Bože, ty to vidíš! Elektroauta stojí trojnásobek a vyprodukují za svoji životnost skoro stejné množství oxidu uhličitého jako auta se spalovacím motorem. Setba se seje na zimu a sklízí na podzim. Sklizeň začala. Bude smutno, neveselo!

8 5
možnosti

Tak nemyslím si, že by EU zamýšlela zaříznout autoprůmysl jako podsvinče, spíš byl záměr je přinutit dělat čistší auta. Ovšem udělala to naprosto špatně, jako ostatně mnoho věcí.

A názor, že elektroauta za svůj život vyprodukují více CO2 než spalováky je naprosto mylný. Třeba tady tvrdí opak.

https://theicct.org/sites/default/files/publications/EV-life-cycle-GHG_ICCT-Briefing_09022018_vF.pdf

2 5
možnosti