Diskuze
Cena aut na vodík se do deseti let srovná s hybridy, tvrdí Toyota
Děkujeme za pochopení.
P23e53t36r 69H26a64r59i91p46r45a60s37a82d 88H20a29j71i14č
Hybridní vozy tj. HEV jsou ve skutečnosti taky jen elektromobily s extenderem (to může být motor, ale také jakýkoli jiný zdroj energie). Stejně tak i H2EV jsou zase jen HEV s extenderem v podobě palivového článku.
Trochu by se dalo polemizovat u paralelních HEV, ale u sériových jsou elektromotory primárním pohonem. Jestli je tam baterie větší nebo menší, nebo jestli tam jsou kapacitory, nebo něco jiného, je celkem jedno.
P58e18t21r 49H67a82r44i32p66r41a73s86a77d 22H93a95j76i35č
Žák Ždimera vyrušoval při pokusu s vodíkem, čímž zapříčinil katastrofu. Tahle platforma už existuje asi 10 let a nikam se to neposunulo. Předběhli je jiní.
F20i33l69i92p 37Z58á80v19o94d41n72ý
Mě se líbí jednoduchost klasického elektromobilu. Auta na vodík a hybridy jsou dost složité pojízdné elektrárny (zejména ty vodíkové). Nicméně vnímám hybridy jako rozumný mezistupeň, který by měl dostat prostor do doby, než budou elektry (resp. jejich baterie, nabíjení a zdroj elektřiny) na takové úrovni, aby jejich provoz nebyl neustálý opruz a poskakování mezi nabíječkama. Bohužel jsou nám ale eletroauta tlačeny vrchem spodem, aniž by byla technologie přijatelná pro většinu běžných uživatelů.
P63a46v95e16l 23K16r50ů79t96a
Cena aut na vodík se do deseti let srovná s hybridy => auta budou ještě předraženější a pro obyčejné lidi nedostupnější.
M76i76c92h59a31l 78P55t84a35c51e76k
Aspoň nebudou tak přeplněné silnice a nebude tam jezdit kdejaký jouda.
M81a80r80t28i39n 43K65a79r62á67s58e87k
No i kdyby vyrobni cena vodikoaut tak klesla (coz nejspis klesne i u baterkacu), tak zustane porad problem s neexistujici infrastrukturou (jejiz vybudovani by stalo astronomicke penize, oproti tomu je infrastruktura pro nabijeci elektromobily za par korun) a taky cena paliva (konvertovat elektrinu na vodik a zpet na pohon auta je asi 4x mene efektivni nez nabijeni baterky v elektromobilu)....
V12a59c13l93a76v 79V64a16v52r25a
Toyota je automobilka s velkým A. Funguje jako vzor kvality a na tu její kvalitu věřte nebo ne nemá ani jedno Evropské auto, nevyjímaje ani jednu německou automobilku včetně Mercedesa. Jsem bývalý odborový zaměstnanec Forda, a i americké automobilky jsou v kvalitě mnohem lepší než třeba všechny modely VW. O tom není sporu i když psát se o tom v celé Evropě nesmí. Amík zná a ví.
Proto do 30.místa v tabulce nejprodávanějších aut na americkém trhu není ani jedna evropská značka, ani jeden model.
Hned po Toyotě (Lexus) je vyjímečný Nissan (Infiniti) ale Honda je někde ve středu tabulky (Acura) Ford řady F je tradičně už 30 let absolutní špica a za ním je od GM Silverado. To je oblíbená velikost auta trucku. A mohl by mně tak někdo vybrzdit, tak z něj udělám staniolovou fólii. Tady se tyhle "sporty" nepěstují. Každý si to rozmyslí protože když se podívá do zpětného zrcaátka, tak se může jen pomodlit. No fault insurance.
J79a57k43u39b 19K70o57s
Jistě. A proto v Evropě o americká auta skoro nikdo nestojí, zato opačně se dováží o stošest.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...