Zbraň do tvrdého boje například s přicházejícím BMW Z4 dostane opravdu údernou - 3,2 litrový šestiválec s 250 koňskými silami (184 kW). Agregát známý například již z koncernového phaetonu prodělal kromě zvýšení výkonu několik dalších modifikací, maximální točivý moment se po experimentech ve vývoji ustálil na 320 Nm.
Tyto charakteristiky spolu s nově vyvinutou převodovkou DSG (Direct Shift Gearbox) dovolují zručnému řidiči zrychlit na 100 km/h za 6,4 sekundy, což sice není v porovnání s přeplňovanou verzí 1,8 nikterak zřetelné zlepšení, ale lze předpokládat, že především v pružnosti bude nárůst objemu znát.
Příjemně přijatelná naopak může být spotřeba, neboť lidé z Audi slibují hodnotu o dva decilitry nižší deseti litrů, tedy jen o necelý litr benzínu více než kolik si vezme známý agregát 1,8T. Údaj o maximální rychlosti samozřejmě nikterak nepřekvapí - i tentokráte elektronika sleduje bezpečnou mez 250 km/h.
Novinka, která se na trhy dostane přibližně v polovině příštího roku, však nabídne i sportovně okořeněný exteriér. Vedle atraktivních barev, hliníkových disků, předního spoileru či nepřehlédnutelných koncovek výfuků upoutá zejména zvětšené zadní přítlačné křídlo. Nakolik jde jen o zefektnění sportovního doplňku a nakolik o skutečně užitečnou součást aerodynamiky zatím těžko odhadovat. Nutno ale přiznat, že tento spoiler bude nejsilnějšímu TT slušet.