Diskuze
Nový směr: tříválcem 1.0 TSI končí downsizing a příští Fabie bez dieselu
Děkujeme za pochopení.
T28o94m25á71š 94Č22e53r86n17ý
Až ojedu svojí Fabinku Combi 1.2 TSI 66 kW LPG, tak si koupím klidně i tento motor. Dám to do plynu a pohoda. Doufám, že to ministerstvo schválí brzy na hromadnou přestavbu.
Možná už to je.
TURBOMOTOR NA LPG JE BOŽÍ!
J50i39ř54í 55P11u35d63i65l
Staré dobré pravidlo říká : Objem motoru ničím nenahradíš !!
F85r59a76n50t54a 54N44u50d45l67i77s
Pane jo, to je zas věštění jak z křišťálový koule, ty poslední dva odstavce.
J52i12ř24í 36S33c84h42w64a54c35h
ano a Čimelice jsou taky "trochu menší", než New York....
J24a96r74o28s41l21a65v 90Č13e72p67i77c50a
Od kdy se turbo chladí benzínem??
W70a36l53t75e85r 18D55i46v75i70š
Nechladí se turbo, chladí se spalovací prostor, mimo jiné i kvůli snížení teploty výfukových plynů. Vstřikuje se záměrně více paliva, které se ale nevyužije na produkci výkonu.
G56e12o98r21g 36K41o11m26b21e95r28e40c
Dieter Zetsche im n-tv Interview "Der Diesel hat eine sehr gute Zukunft"
Dieter Zetsche (sef Mercedesu) v n-tv interview " Diesel ma velmi dobrou budoucnost"
J47a74n 26U36l66m
Včera mi zrovna kolega říkal, že se mu v 90 tisících vysypal motor na jeho Octávii 1,2
J56i70ř94í 39S74c60h53w10a78c18h
a mě se včera vysypaly drobné z kapsy, ....cca stejně relevantní informace....
Takže je vlastně dobře že 1.2 nahradili 1.0 ne? Třeba bude lepší
S56e55i97d88l 47P36e28t25r
Ettore Bugatti: "Objem ničím nenahradíš" ...
J41i10ř39í 58S12c56h56w81a31c39h
tak proč "dnešní" 300-koňové atmosféry nemají objem 13 litrů jako ta jeho?
J88a77n 59M58a51c60h88á14č
To jsou koumáci.Konečně je napadlo,že budou-li lhát se spotřebou těchto hvízdajících motorků dále,tak budou muset psát do manuálu k autu,že po ujetí každých 100km vypusťte přebytečné 4 litry benzínu do škarpy....
M66a36r61t91i69n 65V96o39j91á21č56e11k
tohle se servisuje snad v hodinářství s lupou tedy jestli to pod tím plastíkem je motůrek
J93i65ř64í 96S68c48h82w91a39c23h
neboj, třeba takový píst ve formuli 1 je ještě menší než v tomto....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...