- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dotace, ESG, greenwashing... a pro firmu je účelnější koupit třítunové elektrické SUV než Fabii na benzín.
Tady mají ekoteroristé neslučitelné, protichůdné požadavky.
Nazyvejme veci pravym jmenem. Nejsou to ekolobiste, ale ekofasiste
To by mě zajímalo, co by poradili ekologisti u nás ve firmě - máme sesterskou fabriku v Holandsku a celkem často se potřebujeme navštěvovat. Telekonference to nevyřeší, protože si nešáhnete na mašinu, a jde třeba o zácvik montáže. Kolegové tam jezdí i na více týdnů a každých 14 dnů jsou na víkend doma. Tohle jezdit firemním elektroautem tak jedna cesta budou dva dny. Litat? To je fuj ne? Jediné EkoBio řešení je asi odsunout obě fabriky do Číny ne?
Co mi mají furt ekoteroristi radit kam a čím mám jezdit
Vlivná lobbistická bruselská organizace Transport & Environment - ty zvolil kdo?
Mne by zajímalo, čím oni jezdí. Třeba na dovolenou...
at jdou ti levicový ekologičtí fanatici tak kam slunce nesvítí
Malá auta místo SUV? A co malá SUV, ty jsou povolený? Proč furt tyhle eko-cosi dávají rovnítko mezi SUV a velké auto? 99% SUV jsou normální auta střední třídy, těch mastodontů typu BMW X6 či Audi Q7 jezdí pár.
SUV může být i na základu kompaktu (karoq) nebo dokonce malého vozu (Kamiq). Takže o velikosti to není.