Diskuze
Švédské automobilky budou nejspíš na prodej – kupte si Saab nebo Volvo
Děkujeme za pochopení.
Jintaj
GM SAABu spíše uškodil
Před vstupem do GM byl SAAB legendární výrobce vozů, který sice neoslňoval novinkami na každém autosalonu v Paříži, ale zato se mohly chlubit životností v řádech desítek let a mnoha milionů km! Pověstný je test tří 9000 na okruhu Talladega, kde tyhla vozy najely nonstop rovných 100 tisíc km bez jediné poruchy, pouze s pestávkami na tankování a servisní prohlídky. Mimochodem, žádná jiná automobilka tohle nedokázala zopakovat.
Po převzetí akcií SAABu GM začali Švédi používat pro modely 9-3 a 9-5 komponenty od automobilky Opel, která je v koncernu za průměrnou (spíše podprůměrnou) automobilku. Spolehlivost klesla, novinky nepřicházely /na rodíl od Opela) a cena nových vozů stále astronomická. Nelze s edivit, že se SAABu u nás řezdívá !Předražený Opel" a nedávné představení Insignie potvrdilo další plány GM, ottiž nepodporovat další vývoj SAABu, ale raději se zaměřit na segment střední třídy (Opel).
SAAB prostě musí zůstat individuální, tj. mimo područí mamutích komerčních molochů!!!
honza
Re: GM SAABu spíše uškodil
Koupíš ho, abys ho zachránil?
A s tím pověstným rekordem 100.000 km nonstop nemáš úplně pravdu:
...some of these records have not yet been beaten! Such as the record run by “Petite Rosalie” from March 15th to July 27th 1933. After 133 days and nights of hard driving it was stopped at 298.298,902 km, which was rounded to 300.000 km for publicity purposes...
Mimochodem, v té době Saab ještě vůbec neexistoval
Kei: jen si klikni, Cecile!
Zajímavé
Zajímavé, že první na odstřel jsou zaostalé socialistické švédské koncerny
compli
Jó Švejdi!
Ne že by byly vozy Volvo, nebo Saab špatné, nebo technologicky zaostalé, ale ve srovnání s konkurencí jsou jejich ceny naprosto neúměrně vysoko. Za to, co kromě značky nabízejí, chtějí příliš. Nelze žít neustále z historie a minulosti, o tom se již přesvědčilo mnoho renomovaných značek. A nakonec pro americké koncerny je vždy košile bližší, než kabát. Z historie známe - 1.svět. válka, 2. svět. válka, ...
Hapa
Re: Jó Švejdi!
Musím souhlasit, že ceny jsou na místní poměry hodně vysoko, ale na druhou stranu to co bylo za tuto cenu nabízenu nemělo na našem trhu obdobu...popravdě neznám moc škodovek, které by dokazali ujet více jak 400tis km...volv několik...potažmo jedno, které má na svém kontě ohavných více jak 800tis...(S80, model 2001) a přitom to auto stale nabízí svezení lepší než nová oktávka...
Na druhou stranu jak volvo tak saab stale drží prim ve vývoji některých technologií...nevim, ale volvo je symbolem bezpečnosti, saab zase turbodmychadlových motorů, jaguar měl geniální luxus a třeba hlasové ovládání auta bylo k nezaplacení, range roover uměl skvělé řízená trakce, aston martin, zase naladit podvozek do extremu...a přesto se jejich majitelé (hlavně ford) nebyl ochotnej od nich učit...pravda socky dobrý auto nepotřebuje...protože kdyby měla kvalitní auto co jí vydrží 20 let, tak nebude mít potřebu si kupovat novou káru...
Rubik1
Nevi co s Volvem a Saabem
Nejde mi do hlavy, proc ty svedske automobilky Ford a GM vubec nedavno kupovaly, kdyz do dneska nevi, co s nimi.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...