Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Spotřeba podle tabulek je utopie. Francouzi naměřili až o 55 % více

Rozdíl mezi tabulkovými hodnotami spotřeby, které se měří v laboratorních podmínkách, a realitou je výrazný. Dokazují to výsledky měření francouzského koncernu PSA, který vyrábí citroëny a peugeoty. V extrémním případě byla reálná spotřeba o více než polovinu vyšší než tabulková.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Ty spotřeby jsou podle mě nesmysl. Záleží jak kdo jezdí, samozřejmě s nohou na podlaze budu i se superůsporným autem jezdit za hodně, ale při normální jízdě se dá jezdit s tabulkovou spotřebou. Taky záleží jak je plynulý provoz. Dnes se pomalu víc stojí než jede. Já si při každém tankování měřím spotřebu, nazapisuji si to ale zajímá mne to. Když vzroste něco s autem je:-)

0 0
možnosti
MK

No rekneme si uprimne ze testy v "realnem provozu" jsou taky naprosto mimo - vemete si konkretni auto, par ruznych situaci a ridicu a dostanete se na spotrebu treba od 4 do 10 litru. I praxi je sposuta lidi, co s autem nemaji problem jezdit za spotrebu okolo udavaneho prumeru a pak lidi co s tim samym autem maji spotrebu o 2 litry vyssi a nadavaji jak jim automobilka lze...

0 0
možnosti
Foto

No a já se pak divím, že moje 15 let stará 1,9 DCI s najetými 420 000 km "žere" 6,5 v kombinovaném provozu a mechanik mi říká, že to je normální ;-)

0 0
možnosti
VF

Měli jsme citroen AX 1,4D nebyl to žádný trhač asfaltu (jen 38KW) ale spotřeba standartně 3,8l, když se jezdilo hodně zlehka tak i pod 3,5l. Přežilo 17 let, pak mu praskla hlava a oprava se už nevyplatila.

0 0
možnosti
JV

J26a23n 57V37e55l68i36z

19. 7. 2016 9:26

Položme si otázku: Jaký význam má spotřeba udávaná výrobcem? Pravděpodobně ten, že zákazníci mohou porovnávat nabízená vozidla. Nejdůležitější tedy je, aby testovací cyklus byl pro všechny výrobce stejný. A to je splněno. Spotřeba, kterou výrobce udává, je za určitých okolností dosažitelná. V reálném provozu ale může být všechno jinak. Někdo jezdí na spotřebu a jiný má rád sportovní jízdu brzda - plyn. Někdo jezdí v rakouských Alpách a jiný po nizozemských rovinách. Je vcelku logické, že testy spotřeby vychází z předpokladu, že řidič jezdí plynule, ohleduplně k životnímu prostředí, defenzívně a za ideálních provozních podmínek. Udávaná spotřeba je tedy ideální představa výrobce, na jakou spotřebu se zákazník může dostat za ideálních podmínek.

0 0
možnosti
MM

V tom máte zcela jistě pravdu. Jako parametr k porovnávání by to bylo použitelné. Jenže pak se to nesmí používat v reálném životě, třeba pro výpočet spotřeby auta na služební jízdě.

0 0
možnosti
AS

U TSI a moderních Dieslů to taky jde? Že když jedu z kopce, nechám tam rychlost a pustím plyn, tak to nic nežere? Toto mně totiž spolehlivě dostavá pod udávanou spotřebu v průměru o litr a více. V každém autě které jsem dlouhodobé řídil. Brzdění motorem a z kopce na rychlost. R^

0 0
možnosti
ŠT

Mám OII 2.0TDi, už letitou holku (07), ale motor stále v klidu. Včerejších 300km po našich cestách a dálnicích za 5,8. Auto naložený po střechu, na tempomatu na dálnici 135. Nestěžuju si. Kámoš po načipování 1,9ky jezdí i za 4,7. Takže to jde... u starších...

Co by asi tak chtěli od těch šicích strojů??? Aby to jelo, musí to do otáček. aby byly otáčky, musí se sosnout trošku benzínu... :-P

0 0
možnosti
PM

Já kdysi ve starých autech (Š120. Forman, Felicia) jezdil se spotřebou udávanou výrobcem. S novějšími vozy, cca 2007+ se teda vůbec k udávané spotřebě neblížím.

0 0
možnosti
ED

E16d21a 24D56r37á63b91e47k

15. 7. 2016 22:33

fakt s klimoškou?

0 0
možnosti
PM

tu spotřebu určitě o tolik zvedlo to udělátko co vezou připojený ;-) Zhoršení obtékání vzduchu, o mnoho větší váha a tak. to je jasný :-P :-) ;-)

3 0
možnosti
PK

Chlap stojí u pumpy a už půl hodiny hadici v nádrži a čepuje. Až mu někdo poradí aby vypnul motor, jinak to nikdy neskončí.

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě

12. května 2024

Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...

Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí

11. května 2024

Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...

OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?

11. května 2024

Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...

Vyřešte nespavost svých dětí
Vyřešte nespavost svých dětí

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...