Diskuze
První fotky yetiho s novou tváří. Z jednoho budou dva
Děkujeme za pochopení.
O12d39s74t51r31a14n55ě74n46ý 87U80ž11i63v20a67t63e56l
T78o48m88á84š 89R31ů89ž95i25č11k15a
Od kdy je Yetti první Škodovka s parkovací kamerou? Vždyť už i dvojková Octavia v lepší výbavě mohla mít za příplatek parkovací kameru (dokonce dva druhy) která se potom zobrazovala na navigaci...?!?
V51á53c80l79a48v 45V29á92v36r24a
Tahle malá "hračková" SUV dnes vyrábí spousta automobilek na světě a mají celkem úspěch u lidí co žijí s menším rozpočtem. Do terénu se to nehodí. Ten Yeti bude zřejmě spartansky vybavený, Interiér laciný, z tvrdého plastu.. no taková hračka á la Sidekick od Suzuki (vůbec nejméně kvalitní značka na světě.) Slabý motor, nebude ekonomický.
Když před dvaceti lety přžišlo na svět první SUV od Forda (Explorer, Expedition, Navigátor..a ještě před nimi Bronco) mělo to úžasný prodej. Dělali jsme je 7 dní v týdnu 22 hodin denně na 4 směny a nestačili poptávce. Čistý zisk na jediném Navigátoru byl 10 až 15,000 dolarů. Dnes SUV vyrábí kdekdo v různých velikostech.
Tyhle miniatury (Suzuki ...) si kupují studenti po dovršení 16 let věku s novým řidičákem. Ono to nic nevydrží a za pár let se to samo rozsype. Holky spíš tíhnou k malým osobáčkům, hatchbacks.
M32i20r17o76s81l84a21v 18S84t54e16i12n49e66r
V USA to vidíte ovšem jinou optikou. V evropských městech je podstatně méně místa, highways dále od obytných čtvrtí, skutečný terén je zakázaný. Polní a lesní cesty zvládne Yeti hravě, je to stejná technika, jako Volvo (Haldex) dokonce i zasněžené horské cesty mu nejsou překážkou. I v Alpách na příjezdu k liftům a almům je Yeti spolehlivý.
Pro mně rozhodoval ale pohodlný vstup a zvýšená poloha sedadla, dobrý rozhled z místa řidiče.
Yeti je o hodně lehčí, než ty velké Fordy, takže se s ním tak lehko neutrhne krajnice na nezpevněných cestách, nezapíchne se tak hluboko do bahna. Nakonec je v Evropě ale i spotřeba důležitá- můj 2.0 l Diesel jezdí za 5.6 l/100 km. Vaše Fordy nejméně dvojnásobek.
L98u12k76á64š 41V64a21ň90u38r30a
Pokud bych se měl rozhodovat mezi Yeti a třeba Suzuki SX4 a stačil by mi benzínový motor, tak vyhrává SX4. SX4 je sice menší, ale stačí. Takže je otázkou, co je pro Yeti konkurencí.
J44a13r20d81a 54V75o32j73č90á85k
Už se mi začíná líbit. A konečně také pohlednější volant. Škoda jen, že zůstala ta "useknutá" záď (já vím, je to jen facelift). Po technické stránce o tomto autu (i jiných Škodovkách) vůbec nepochybuju
V36á77c36l64a45v 43V47á87v72r51a
jo to se říkalo v Česku i o Škodovkách MB, 1000, 1100/110. že mají dobré motory. No, doba pokročila a vlant jaksi nehraje roli, ostatně na něm má být krom "tempomatu" i ovládání rádia, CD, hledání stanic, ovládání mobilu, přečte ti SMSku z mobilu, zaparkuje se sám bez rukou na volantu, a to mluvím o standartu. Připlácí se snad jen za okno ve střeše, za mlhovky, za lepší motor, automatka je v ceně. Dotykový displej na rádiu, USB port, satelitní komunikace ve zpětném zrcátku, kontrola tlaku v gumách, záruka na min 3 roky nebo 55,000km, Silniční služba zdarma na 5 let (benzín. píchlá guma, odtah, zamčené klíčky, vybitá baterka a jiné drobnmosti) to je v ceně vozu jaký mám třeba já (Chevy). A byl sakra lacinej, že si hjo mohl koupit důchodce jako já a ještě ženě nové Camaro. Jo, spolehlivé auto je potřeba skoro denně.
M48i14r24o79s46l67a64v 60N71e12v40e80s86e79l46ý
Dacia Duster je mnohem krásnější
R33a50d98i94m 31Z73e13h65e77r
Další škaredá krabice se značkou Škoda. Škodovka auta dělat docela umí, tak proč pořád hnusný škatule?
P57a40v88e40l 45H85r21u70s12k88a
Prodejni cisla hovori o necem jinem. Kdo ma rad design ve stylu "plastova hracka zapomenuta na kamnech", tak ma spoustu jinych moznosti. Napr. Hyundai, Toyota nebo dneska uz i Ford.
M54i55l90a55n 27Š63v42a21g56r93o67v20s55k44ý
Ten boční pohled okopčený z Pontiacu Trans Sport už mohli trochu počeštit.
J17a22n 27F65o65ř50t
Jakpak by mohla vypadat verze s kulatými mlhovkami? Asi takhle: http://img14.imageshack.us/img14/9154/6zgd.jpg
Škoda že Kabaň prohrál svůj boj za jejich zachování.
R37a37d25i19m 32Z16e91h69e88r
http://www.zcoches.com/fotos/yeti-facelift
Kdyby to vypadalo takhle, tak si to i koupím.
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu
Exkluzivně Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil...
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Volha se vrací. Čínská auta budou montovat na linkách místo škodovek
Dobový seriál České televize, kde titulní roli hraje sovětská automobilová ikona, Volha 21 Carevna,...
Espézetky máte jen půjčené od státu. Upravením či zakrytím riskujete řidičák
I ti, kteří nesouhlasí s EU a dávají to najevo přeškrtnutím nebo přelepením unijního znaku na...
Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit
Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...
Ušetřete na povinném ručení, srovnávejte. Pojištění na dědečka má svá úskalí
Premium Povinné ručení musí mít každé auto, které má přidělenou registrační značku. Ceny se mohou lišit...
Designová frajeřinka. Karavan pro milence jsme zapřáhli za ladný hyundai
Je to domov na kolech, za kterým se lidé otáčejí. Minikaravan SteelDrop má kovový potah,...