- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak kdyby to bylo 4x4 se slušným benzinovým motorem, případně na CNG tak proč ne.
IQ test pro Moraváky (a jiné chytráky) - najděte vzorec a doplňte:
scanner - "skenr"
Scrabble - "Skrebl"
score - "skóre"
Scania - "Skánie"
scale - "Škála"
Scala - "?"
No jo, ale co je to platné? Do tohohle rodinu s kočárkem nesložím
za rok, za dva, kočárek netřeba a už to půjde....
Keby to stalo do 300 tisic tak by sa to dalo pouzit na nakup do obchodu atd., ale tym modelom z headlinu sa nemoze rovnat.
Fotka s otevřenými dveřmi chybí... hlavně těmi pátými.
Hezke auto.
Mam jen jeden problem - nechapu, proc ma skodovka pro vsechna auta jen jeden typ volantu.
To, co se hodi pro Fabii jako hezka vec, vypada v Superbu strasne levne.
Ve Scale je zrejme jediny rozdil - volant ma v dolni casti kruhu kousek rovne plochy...
To je volant z Rapida MonteCarlo, má to evokovat sportovní dojem :D.
Me se hnusi ten displej. Duvod proc jsem si treba nekoupil mazdu. Vsechno nadherne, "normalni" motor a na palubovce prilepeny "tablet". Nejde schovat, nejde zasunout, nejde zklopit.. proste mi to vadi. Jinak celkove, no jako vetsina aut.
Koukám na to a vidím Fiat Tipo kombi..
Nechápu porovnání/konkurenci s golfem, ceedem, apod, když je to auto na podvozku fabie. Nejde o velikost, ale o i kvalitu. Na podvozku nižší kategorie se vždycky šetří. Škodovka se snaží scalu uměle zařadit jinam, aby následně mohla opodstatnit vyšší cenu. VW obecně mě cenovou politikou odrazuje, když za stejné peníze dostanu vyšší kvalitu jinde, škoda škodě
Dobře, jaký bude konkrétně rozdíl kvůli tomu variabilnímu podvozku?