Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní roli v tom měla hrát Škoda. Na začátku srpna ovšem firmy jednání ukončily. Ale manažer koncernu nově prozradil, že Škoda na levném voze stále pracuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J43a64n 49U41l52m

24. 8. 2017 9:37

Tak to budou Slováci rádi!

0 1
možnosti
JM

J48a72n 83M63a14l86ý

23. 8. 2017 6:16

Neměl být původně Rapid lowcost a konkurovat tak tehdejší Thálii, c-elyse, 301 a Dacii?

4 0
možnosti
PM

Myslím že ne. Měla to být náhrada za Octavii Tour.

0 0
možnosti
PB

P53e75t46r 50B70á58č37a

22. 8. 2017 22:01

Skoda uz davno ultralevny auta dela, jenom si za ne nechava kralovsky zaplatit od tech co nevidi dal jak za roh.

5 4
možnosti
JS

1. každému výrobci je u prd*le, kam vidí jejich zákazník.....

2. a zákazníci škodovky, kteří tedy vidí alespoň za ten jeden roh, jak říkáš, tedy vlastně vidí vidí rozhodně více než ty, protože se vsadím, že ty za ten roh nevidíš.;-D

0 0
možnosti
PJ

Už aby tu bylo něco malého a levného.

Jezdit skoro třítunovým autem 5 km pro deset piv a sklenici utopenců, je fakt nehospodárné.

1 1
možnosti
JN

J21i84ř46í 61N85o98v49á83k

22. 8. 2017 21:13

Nechápu ty hejty na škodovku, Fabia a Octavia od první generace zlevnily o více jak 100 000, Fabia stojí s klimou 240 000 Kč, kolik by podle vás mělo stát takhle kvalitní auto?

Myslím, že tito lidé asi v žádné novější škodovce, řídil jsem Mercedes S, úplně nové BMW 5 a trojkový Superb, škodovácký model byl suverénně nejpohodlnější a nejlepší[>-], stejně tak trojková Octavia je auto, které je podle mě řádově pohodlnější a ve všech ohledech lepší než třeba Passat a to je za 400 000!!!!!

Prostě parta zamindrákovaných lidí co jezdí pravděpodobně ve Felicii, nebo legendární 120cítce.;-O

2 7
možnosti
MN

Tak ona je představa, že slušné rodinné auto domácí automobilky by mělo stá kolem 150 tis. kč (nové). Ale nikdo si nechce připustit, že auta jsou o hodně dostupnější než před 10 nebo 20 lety.

0 0
možnosti
JM

J89a58n 75M47a15c59h56á74č

22. 8. 2017 20:57

At začnou vyrábět sekačky na trávu.Úžasný downshizovaný motory už maj,tak jenom plechový šáska a nějaký pěkný šňůry na startování a Mountfield je nahranej....

2 1
možnosti
MN

Nějaká konkrétní zkušenost, nebo jen hospodské plky?

1.2 TSI jede velice pěkně a s rozumnou spotřebu (o hodně lépe než legendární držák 1.6 MPI se spotřebou skoro o 2 litry menší). A životnost? Podívejte se na bazarové stránky - tam už pěkná řádka aut s tímto motorem s nájezdem přes 200 tis. km a občas přes 300 tis. km.

0 0
možnosti
AS

A za kolik to bude na .alibabovi?

0 0
možnosti
VO

V23í55t 84O12ž61a45n46a

22. 8. 2017 18:45

Kdyby raději makali na elektromobilech.

Vyrobit na kost ořezaný starý model snad není tak složité.

0 3
možnosti

Není proč, než elektrika dorazí na rozvojové trhy tak to bude trvat 100let...

0 0
možnosti
TV

Ve VW vyvinou modulární platformu, aby se následné konstrukční operace zlevnily. A hle, není možné z MQB vyvinout levný model pro rozvojové trhy, kde jsou nižší nároky na emise? Když VW a deriváty MQB patřily k lepšímu průměru v crash testech a doháněli vše výbavou? Takže MQB asi není tak modulární. Připomíná mi to projekt L-139 ;-)

1 1
možnosti

Je, ale MQB je konstruována právě pro tvorbu modelů pro "západní" trhy. Modularita znamená že se dá použít pro více velikostně odlišných modelů, i když se to přeceňuje neb v reálu se to nijak zásadně neposunulo od předchozích platforem a jejich kompatibilit.

Pro nároky rozvojových trhů ale obsahuje zbytečně drahé prvky a technologie,

1 0
možnosti
JK

Aneb jak se zbavit motorů které nesplňuji nic.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili

3. června 2024

Exkluzivně Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který...

Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu

31. května 2024  17:39,  aktualizováno  23:54

Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit

28. května 2024

Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...

Stíhací vlajková loď stojí u Renaultu pod milion. Nabídne spoustu techniky

30. května 2024

Rafale je francouzský dvoumotorový víceúčelový stíhací letoun a nově také vlajková loď automobilky...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Espézetky máte jen půjčené od státu. Upravením či zakrytím riskujete řidičák

28. května 2024

I ti, kteří nesouhlasí s EU a dávají to najevo přeškrtnutím nebo přelepením unijního znaku na...

Autozápisník: Lady Gaga má šaty z blatníků. A znáte siamská autodvojčata?

4. června 2024

I v květnu se toho stalo ve světě aut mnoho zajímavého. Opět jsme prošli pelmel událostí a ty „nej“...

Utajená velmoc aut. V nizozemském autobyznysu se ročně protočí 50 miliard eur

4. června 2024

Premium Nizozemsko se na první pohled nejeví jako země automobilismu zaslíbená. Ale i když si na žádnou...

První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili

3. června 2024

Exkluzivně Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který...

Jízda na elektrickém tygru dohání automobilky. Ukvapený přechod jim škodí

3. června 2024

Premium Sen o rychle rozšířené elektromobilitě se v Evropě i v USA rozplývá. Velkolepé plány narazily na...

Jak hodnotíme obilné kaše GERBER Grain&Grow?
Jak hodnotíme obilné kaše GERBER Grain&Grow?

Výživné kaše GERBER Grain&Grow přináší to nejlepší ze světa obilovin. Potěší všechna malá bříška a především uspokojí potřeby děťátka v klíčovém...