- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neměl být původně Rapid lowcost a konkurovat tak tehdejší Thálii, c-elyse, 301 a Dacii?
Myslím že ne. Měla to být náhrada za Octavii Tour.
Skoda uz davno ultralevny auta dela, jenom si za ne nechava kralovsky zaplatit od tech co nevidi dal jak za roh.
1. každému výrobci je u prd*le, kam vidí jejich zákazník.....
2. a zákazníci škodovky, kteří tedy vidí alespoň za ten jeden roh, jak říkáš, tedy vlastně vidí vidí rozhodně více než ty, protože se vsadím, že ty za ten roh nevidíš.
Už aby tu bylo něco malého a levného.
Jezdit skoro třítunovým autem 5 km pro deset piv a sklenici utopenců, je fakt nehospodárné.
Nechápu ty hejty na škodovku, Fabia a Octavia od první generace zlevnily o více jak 100 000, Fabia stojí s klimou 240 000 Kč, kolik by podle vás mělo stát takhle kvalitní auto?
Myslím, že tito lidé asi v žádné novější škodovce, řídil jsem Mercedes S, úplně nové BMW 5 a trojkový Superb, škodovácký model byl suverénně nejpohodlnější a nejlepší, stejně tak trojková Octavia je auto, které je podle mě řádově pohodlnější a ve všech ohledech lepší než třeba Passat a to je za 400 000!!!
Prostě parta zamindrákovaných lidí co jezdí pravděpodobně ve Felicii, nebo legendární 120cítce.
Tak ona je představa, že slušné rodinné auto domácí automobilky by mělo stá kolem 150 tis. kč (nové). Ale nikdo si nechce připustit, že auta jsou o hodně dostupnější než před 10 nebo 20 lety.
At začnou vyrábět sekačky na trávu.Úžasný downshizovaný motory už maj,tak jenom plechový šáska a nějaký pěkný šňůry na startování a Mountfield je nahranej....
Nějaká konkrétní zkušenost, nebo jen hospodské plky?
1.2 TSI jede velice pěkně a s rozumnou spotřebu (o hodně lépe než legendární držák 1.6 MPI se spotřebou skoro o 2 litry menší). A životnost? Podívejte se na bazarové stránky - tam už pěkná řádka aut s tímto motorem s nájezdem přes 200 tis. km a občas přes 300 tis. km.
A za kolik to bude na .alibabovi?
Kdyby raději makali na elektromobilech.
Vyrobit na kost ořezaný starý model snad není tak složité.
Není proč, než elektrika dorazí na rozvojové trhy tak to bude trvat 100let...
Ve VW vyvinou modulární platformu, aby se následné konstrukční operace zlevnily. A hle, není možné z MQB vyvinout levný model pro rozvojové trhy, kde jsou nižší nároky na emise? Když VW a deriváty MQB patřily k lepšímu průměru v crash testech a doháněli vše výbavou? Takže MQB asi není tak modulární. Připomíná mi to projekt L-139
Je, ale MQB je konstruována právě pro tvorbu modelů pro "západní" trhy. Modularita znamená že se dá použít pro více velikostně odlišných modelů, i když se to přeceňuje neb v reálu se to nijak zásadně neposunulo od předchozích platforem a jejich kompatibilit.
Pro nároky rozvojových trhů ale obsahuje zbytečně drahé prvky a technologie,
Aneb jak se zbavit motorů které nesplňuji nic.