Diskuze

Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní roli v tom měla hrát Škoda. Na začátku srpna ovšem firmy jednání ukončily. Ale manažer koncernu nově prozradil, že Škoda na levném voze stále pracuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J76a17n 89U67l55m

24. 8. 2017 9:37

Tak to budou Slováci rádi!

0 1
možnosti
JM

J66a58n 61M31a46l23ý

23. 8. 2017 6:16

Neměl být původně Rapid lowcost a konkurovat tak tehdejší Thálii, c-elyse, 301 a Dacii?

4 0
možnosti
PM

Myslím že ne. Měla to být náhrada za Octavii Tour.

0 0
možnosti
PB

P84e58t60r 66B59á39č78a

22. 8. 2017 22:01

Skoda uz davno ultralevny auta dela, jenom si za ne nechava kralovsky zaplatit od tech co nevidi dal jak za roh.

5 4
možnosti
JS

1. každému výrobci je u prd*le, kam vidí jejich zákazník.....

2. a zákazníci škodovky, kteří tedy vidí alespoň za ten jeden roh, jak říkáš, tedy vlastně vidí vidí rozhodně více než ty, protože se vsadím, že ty za ten roh nevidíš.;-D

0 0
možnosti
PJ

Už aby tu bylo něco malého a levného.

Jezdit skoro třítunovým autem 5 km pro deset piv a sklenici utopenců, je fakt nehospodárné.

1 1
možnosti
JN

J80i32ř59í 58N29o54v56á57k

22. 8. 2017 21:13

Nechápu ty hejty na škodovku, Fabia a Octavia od první generace zlevnily o více jak 100 000, Fabia stojí s klimou 240 000 Kč, kolik by podle vás mělo stát takhle kvalitní auto?

Myslím, že tito lidé asi v žádné novější škodovce, řídil jsem Mercedes S, úplně nové BMW 5 a trojkový Superb, škodovácký model byl suverénně nejpohodlnější a nejlepší[>-], stejně tak trojková Octavia je auto, které je podle mě řádově pohodlnější a ve všech ohledech lepší než třeba Passat a to je za 400 000!!!!!

Prostě parta zamindrákovaných lidí co jezdí pravděpodobně ve Felicii, nebo legendární 120cítce.;-O

2 7
možnosti
MN

Tak ona je představa, že slušné rodinné auto domácí automobilky by mělo stá kolem 150 tis. kč (nové). Ale nikdo si nechce připustit, že auta jsou o hodně dostupnější než před 10 nebo 20 lety.

0 0
možnosti
JM

J55a41n 11M36a56c57h28á51č

22. 8. 2017 20:57

At začnou vyrábět sekačky na trávu.Úžasný downshizovaný motory už maj,tak jenom plechový šáska a nějaký pěkný šňůry na startování a Mountfield je nahranej....

2 1
možnosti
MN

Nějaká konkrétní zkušenost, nebo jen hospodské plky?

1.2 TSI jede velice pěkně a s rozumnou spotřebu (o hodně lépe než legendární držák 1.6 MPI se spotřebou skoro o 2 litry menší). A životnost? Podívejte se na bazarové stránky - tam už pěkná řádka aut s tímto motorem s nájezdem přes 200 tis. km a občas přes 300 tis. km.

0 0
možnosti
AS

A za kolik to bude na .alibabovi?

0 0
možnosti
VO

V97í97t 39O10ž75a26n50a

22. 8. 2017 18:45

Kdyby raději makali na elektromobilech.

Vyrobit na kost ořezaný starý model snad není tak složité.

0 3
možnosti

Není proč, než elektrika dorazí na rozvojové trhy tak to bude trvat 100let...

0 0
možnosti
TV

Ve VW vyvinou modulární platformu, aby se následné konstrukční operace zlevnily. A hle, není možné z MQB vyvinout levný model pro rozvojové trhy, kde jsou nižší nároky na emise? Když VW a deriváty MQB patřily k lepšímu průměru v crash testech a doháněli vše výbavou? Takže MQB asi není tak modulární. Připomíná mi to projekt L-139 ;-)

1 1
možnosti

Je, ale MQB je konstruována právě pro tvorbu modelů pro "západní" trhy. Modularita znamená že se dá použít pro více velikostně odlišných modelů, i když se to přeceňuje neb v reálu se to nijak zásadně neposunulo od předchozích platforem a jejich kompatibilit.

Pro nároky rozvojových trhů ale obsahuje zbytečně drahé prvky a technologie,

1 0
možnosti
JK

Aneb jak se zbavit motorů které nesplňuji nic.

0 0
možnosti