- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V kontextu předchozích událostí, vyjádření a informací je pro mne odůvodnění virem jednoznačně fake.
Je pěkné, že jim do toho jejich plátku neustále píšou, na co všechno se škrtají finance a kde bude třeba šetřit, ale jestli si myslí, že tím aspoň trošku sníží jejich neomalenost při vyjednávání o nové kolektivní smlouvě, tak jsou vedle jak jedle.
V kontextu událostí a informací je odůvodnění virem pro mne jednoznačně FAKE.
Přesně, malé auto na ježdění po městě a jednou za rok na dovolenou potřebuje kotoučové brzdy chlazené vodou - to dá rozum.
Za ty prachy 3 válec 1.0, no nekup to
Jaké motory by jste si představoval do auta velikosti fábie?
Mne by spíše zajímalo jestli přijde i kombíková verze....
Asi ne . Kupte si větší auto . Nebo rovnou dodávku .
Qalita je stejná pro všechny značky, ať se jedná o Citeoen, Peugeot nebo DS. Co je tedy na DS tak výjimečnáho, že za to chcete tak nekřeaťanské peníze? DS je uměle vytvořená značka, jako např. Cupra od Seatu, ale stále se najde dost troubů, kteří jsou schopni a ochotni vyhodit zbytečně desetitisíce za prázdné nic.
Jelikož do toho trochu vidím, tak situace ve Škodě byl na začátku covidu pěkný chaos, kdy se vyhazovali lidé a za 2 měsíce zase nabírali zpátky. Škoda je jeden z nejhůře řízených podniků v ČR.
To je dobré:
"Stejnou exkluzivitu v rámci celého koncernu VW má škodovácký vývoj na některé druhy manuálních převodovek a nižší provedení infotainmentů."
Takže tím se potvrzuje ta nová pozice Škodovky v koncernu?
Manuální převodovky si Škodovka dělá odnepaměti a zrovna v tomhle má výborné výsledky (ještě se mi nestalo, že bych v koncernové Škodovce hledal kvalty metodou „míchání bramboračky“).